Blogistalkkeri?
Mulla on tylsä blogi jossa kirjoittelen vain omaksi huvikseni, päiväkirjan tapainen. Lukijoita ei ole paljon, eikä se haittaa. Mutta nyt sinne on ilmestynyt hämärä lukija joka käy parin kolmen tunnin välein. Yhden viikon lopun luki kaikki kirjoitukset läpi. Siis roikkui yhdeksänkin tuntia päivässä. Ei ollut samalla sivulla vaan siirtyi seuraavaan sivuun välillä. . En kirjoita kuin pari kertaa viikossa joten en ymmärrä miksi käy monta kertaa päivässä?? Hermostuttaa tuollainen "stalkkaus"
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Onko sun blogissa päivittyvä blogilista, jos käy sieltä kautta lukemassa muita blogeja?
Ei ole! Blogit joita luen on listattu sinne profiilin alle, siis että ilmoitus tulee sinne... miten sen nyt selittäisi... Muutenkaan en käytä linkkejä tai kuvia kun en oikein osaa.
Vierailija kirjoitti:
Chicago Iida busted palstalta.
Nimi on tuttu, mutten ole lukenut hänen kirjoituksia. Miksi hän blogissani roikkuisi?? Eikö hän ole joku muotibloggari :D
Jos se onkin joku utelias sukulainen?
En oikein ymmärrä, että jos pitää blogia netissä, alkaa skitsoilla, jos joku käy sitä lukemassa.
Itse saatan hyvään/mielenkiintoiseen blogiin ajautuessani lukea koko blogin. Tosin tätä ei ole vuosikausiin enää sattunut, mutta ns. vanhoina hyvinä aikoina, kun suurin osa blogeista oli ns. päiväkirjablogeja oikeasta elämästä.
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä, että jos pitää blogia netissä, alkaa skitsoilla, jos joku käy sitä lukemassa.
Itse saatan hyvään/mielenkiintoiseen blogiin ajautuessani lukea koko blogin. Tosin tätä ei ole vuosikausiin enää sattunut, mutta ns. vanhoina hyvinä aikoina, kun suurin osa blogeista oli ns. päiväkirjablogeja oikeasta elämästä.
OK
Vierailija kirjoitti:
Annaskun arvaan, keskisuomesta?
Orivedeltä?
Onko sun blogissa päivittyvä blogilista, jos käy sieltä kautta lukemassa muita blogeja?