Olenko ainoa kenen mielestä "0/5-pisteyttäjä" on provojakin väsyneempi?
Voisitko keksiä jonkun uuden jutun, tai lopettaa ainakin vanhan? Temppusi on jo nähty.
Kommentit (26)
"Hei, Minttu!" tms. muut huutelut ketjuissa, jossa kommentoidaan bloggaajia, ovat kans todella väsyneitä. Ihan nolottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko keksiä jonkun uuden jutun, tai lopettaa ainakin vanhan? Temppusi on jo nähty.
Kuinka yksinkertainen voi olla jos kuvittelee YHDEN ihmisen vain merkkaavan noin? Ihan vaan tiedoksi että merkkaajia on useampia, minä olen heistä yksi. Se merkintä on varoitus trollista, koitamme säästää muiden lukijoiden aikaa ja hermoja.Teemme siis sinullekin siinä palveluksen.Oletpa kiittämätön ihminen.
0/5
Olen samaa mieltä aloittajan kanssa. Kaikki tuollaiset kuluneiden fraasien viljelyt ovat turhaa viestintää. Ne kertovat vastajien mielikuvituksettomuudesta ja yksinkertaisuudesta. Sama ilmiö kuin lähikapakan papalla, joka viljelee vuosikymmenten takaista huulta yhä uudestaan ja uudestaan ja uudestaan.
Tämäpä oli niin virkistävä ja ihan uudenlainen aloitus. Näin se av:kin muuttuu... ;)
Vierailija kirjoitti:
Tämäpä oli niin virkistävä ja ihan uudenlainen aloitus. Näin se av:kin muuttuu... ;)
No, asiaa kuitenkin.
Jos se provo on pakko "merkata" niin sen voi tehdä muullakin tavalla kuin iänikuisella 0/5 mylvinnällä.