Mies painostaa aborttiin
Tällä hetkellä en tiedä hengittääkö vai oksentaa. En ole ikinä tuntenut näin pahaa sisäistä kipua, joten tulin tänne vertaistuen tms. toivossa.
Lasta on yritetty yhdessä noin 8kk ja on ollut kurjia päiviä, kun ei olekaan napannut. No nyt viimein tuli positiivinen raskaustesti ja oltiin yhdessä järkyttyneitä, mutta sen jälkeen todella onnellisia. Etenkin mies. Liikuttui kyyneliin onnellisuudesta. Kolmantena päivänä mies kuitenkin ahdistui. Kaikki oli perseellään, parisuhde, työ, tulevaisuus. Enää ei rakastanutkaan minua, kaikki mitä teen ärsyttää ja ei halua enää lapsia kanssani.
Parisuhteessa kaikki oli hyvin, olimme todella onnellisia ja rakkautta löytyi. Kuitenkin matto vetäistiin tuplasti todella rajusti jalkojen alta.
Itselleni koko aborttikeskustelu sai minut todella syviin vesiin, eikä se ole minulle todellakaan helppo vaihtoehto. Lapsia olen halunnut pitkään. Toisaalta sydämeni särkyy rikkoutuneen perheen lapsesta, jolla ei ole tasapainoista kotia. Ja kaikki tämä oli niin selvää ja ihanaa vielä hetki sitten. Ei pysty vain käsittelemään kaikkea tätä kerralla.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Siis mies on oikein tekemällä tehnyt tämän lapsen suunnitellusti ja nyt se pitäisi tappaa? Mulkero.
Todella epäinhimillistä aiheuttaa lapselle kipua syntymässä tai abortissa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tyhmempi mies, sitä enemmän sille synnytetään. Tyhmä mies ei tajua ehkäistä.
Väestön ÄO laskeekin koko ajan.
Tämä. Itsekin onnistuin lisääntymään miehelle joka ei lapsia halua :)
Vierailija kirjoitti:
Mitä tyhmempi mies, sitä enemmän sille synnytetään. Tyhmä mies ei tajua ehkäistä.
Väestön ÄO laskeekin koko ajan.
Terveisin vähä-älyiseksi jäänyt tyttö joka ei edes ymmärrä sitä, että vain nainen voi tulla raskaaksi eli kenenkä siitä ehkäisystä tulee kauan huolehtia ?
Tämän tason vähällä järjellä Kirotut tytöt tulisi sulkea hoitolaitokseen jossa heistä pidetään huolta kun he itse eivät ole kykeneviä huolehtimaan itsestään.
Onpa taas kaivettu vanha ketju, lapsi on nyt 8 v jos hän syntyi.