Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä, tekikö veljeni tässä väärin?

Vierailija
28.12.2016 |

Noh oiltiin siis anoppilan luona joulupäivällisellä syömässä. mien kanssa ollaan oltu yhdessä 10 vuotta, joista naimisissa 6 ja meillä on lapset 6 v tyttö ja 8v poika. Anopin kanssa tullaan ihan suht hyvästi toimeen, ihan mukava ihminen sinänsä mutta joskus se vähän rasittaa, on sellainen ihminen ketä hermostuu pienistäkin asioita. noo, anoppilassa oli sis tietysti joulun takia kyläilemässä myös veljen perhe, veli on minua 5 v nuorempi ja aina ollut se perheen lellikki joka on ollut kauniimpi ja rikkaampi ja menestyvämpi naisten keskuudessa. Velillä ei ole omia lapsia, joten ei voi teitenkään ymmärtää pienituloisen lapsiperheen arkea. Joten sitten ruuan jälkeen minä ja mies olisi haluttu menemään saunassa ja pyysin velijeltä että voisi katsoa lasten perässä vähänaikaa. Veljen vaimon perhe on kaikki hirveen innokkaita koiraharrastajia ja niille taitaa olla omatkin koirat pari kappaletta, saksanpaimenkoiria ja sisko aina hölöttää joka perhejuhlassa kuinka ne koirat on niinkuin omia lapsia vaikka se ei tod ole sama asia.

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän äitistä tulee anoppi kun menee naimisiin. Me ollaan perhe ja vanhemmat on anoppi ja appi.

Äitis on mennyt naimisiin ja hänestä tuli oma anoppinsa ...?!!!

Vierailija
82/90 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veli teki oikein kun ei antanut sun mennä saunaan niiden saksanpaimenkoirien kanssa. Agility ei ole lasten leikkiä vaan elämäntapa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP luulee, että omia vanhempia kutsutaan anopiksi ja apeksi naimisiin menon jälkeen

Vain mies voisi olla niin taukki, että alkais kutsumaan vanhempiaan apeksi ja enoksi.

Mun mies mm. sanoo setäänsä enoksi ja kaverinsa setää, kaverin enoksi. Oon korjannu sata kertaa

Vierailija
84/90 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaan?

Ei ollut sama anoppi, vaan veli oli anoppilassa. Vaimo myös.

Oliko siis kyseessä kaksi eri anoppilaa? Kumpaan saunaan halusitte ja missä ne lapset sillä aikaa?

Vierailija
85/90 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaan?

Ei ollut sama anoppi, vaan veli oli anoppilassa. Vaimo myös.

Oliko siis kyseessä kaksi eri anoppilaa? Kumpaan saunaan halusitte ja missä ne lapset sillä aikaa?

Ja kummassa anoppilassa veljen olisi kuulunut katsoa lapsia ja olla puhumatta siskon kanssa saksanpaimenkoirista sillä aikaa? Olisitteko te miehen kanssa halunneet saunoa samassa vai eri anoppilassa yhdessä vai veljen kanssa? 

Vierailija
86/90 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon. Ei vielä

Vierailija
87/90 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä meneillään joku kilpailu "av-palstan hulluimpia aloituksia"?

Kyllä tällä varmaan kymmenen parhaan joukkoon pääsee.

Vierailija
88/90 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mammat kyllä ihan yhtä taukkeja kuin aloittajakin. Vähän täytyy osata tulkita, tietekin ap tarkoitti anopilla ja apella omia vanhempiaan, ei miehen vanhempia. Kyllähän sen nyt pystyi rivien välistä lukemaan useaan kertaan.

Vierailija
89/90 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

rodz kirjoitti:

Miksette miehesi kanssa ottaneet lapsianne mukaan saunaan? Eihän heidän vahtimisensa ole sinun veljesi velvollisuus.

Kahden koiran mammana pidän myös todella ikävänä kommenttiasi, etteivät koirat olisi sama asia. Eivät ehkä sinulle, mutta voisit vähän opetella kunnioittamaan muitakin ihmisiä ja heidän tapaansa elää. Monelle se koira on aivan yhtä rakas kuin jos olisi itse sen synnyttänyt. Vaikket sinä niitä lemmikeitä pitäisi arvossa, joku muu voi pitää ja kannattaisi opetella sitä kunnioittamaan. Etenkin, jos kyseessä on oma veljesi.

Vierailija kirjoitti:

veli on minua 5 v nuorempi ja aina ollut se perheen lellikki joka on ollut kauniimpi ja rikkaampi ja menestyvämpi naisten keskuudessa.

En ihmettele, noin huono kirjoitustaito ei kovin moneen naiseen vetoa - veljesi varmaan osaa kirjoittaa vähän paremmin? Joudut nyt tyytymään mieheesi. :'D

Kuka kuvittelee että on synnyttänyt omat lemmikkinsä???

Eiks eläimillä oo kuitenkin eläinvanhemnat?

Mä en oikeesti ymmärrä, että lemmikit on sama asia ku lapset.

Vierailija
90/90 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up