Mitä mieltä, tekikö veljeni tässä väärin?
Noh oiltiin siis anoppilan luona joulupäivällisellä syömässä. mien kanssa ollaan oltu yhdessä 10 vuotta, joista naimisissa 6 ja meillä on lapset 6 v tyttö ja 8v poika. Anopin kanssa tullaan ihan suht hyvästi toimeen, ihan mukava ihminen sinänsä mutta joskus se vähän rasittaa, on sellainen ihminen ketä hermostuu pienistäkin asioita. noo, anoppilassa oli sis tietysti joulun takia kyläilemässä myös veljen perhe, veli on minua 5 v nuorempi ja aina ollut se perheen lellikki joka on ollut kauniimpi ja rikkaampi ja menestyvämpi naisten keskuudessa. Velillä ei ole omia lapsia, joten ei voi teitenkään ymmärtää pienituloisen lapsiperheen arkea. Joten sitten ruuan jälkeen minä ja mies olisi haluttu menemään saunassa ja pyysin velijeltä että voisi katsoa lasten perässä vähänaikaa. Veljen vaimon perhe on kaikki hirveen innokkaita koiraharrastajia ja niille taitaa olla omatkin koirat pari kappaletta, saksanpaimenkoiria ja sisko aina hölöttää joka perhejuhlassa kuinka ne koirat on niinkuin omia lapsia vaikka se ei tod ole sama asia.
Kommentit (90)
Miksette miehesi kanssa ottaneet lapsianne mukaan saunaan? Eihän heidän vahtimisensa ole sinun veljesi velvollisuus.
Kahden koiran mammana pidän myös todella ikävänä kommenttiasi, etteivät koirat olisi sama asia. Eivät ehkä sinulle, mutta voisit vähän opetella kunnioittamaan muitakin ihmisiä ja heidän tapaansa elää. Monelle se koira on aivan yhtä rakas kuin jos olisi itse sen synnyttänyt. Vaikket sinä niitä lemmikeitä pitäisi arvossa, joku muu voi pitää ja kannattaisi opetella sitä kunnioittamaan. Etenkin, jos kyseessä on oma veljesi.
Vierailija kirjoitti:
veli on minua 5 v nuorempi ja aina ollut se perheen lellikki joka on ollut kauniimpi ja rikkaampi ja menestyvämpi naisten keskuudessa.
En ihmettele, noin huono kirjoitustaito ei kovin moneen naiseen vetoa - veljesi varmaan osaa kirjoittaa vähän paremmin? Joudut nyt tyytymään mieheesi. :'D
Tää alotus on AV:n "kirjoittamattomat säännöt" tai mikälie olikaan ketjusta
Kun yhessä viestissä kerrottiin että pitää kertoa kaikki rönsyilevästi ja takertua yksityiskohtiin
miksi ihmeessä sun veli oli sun miehen vanhemoien luona kylässä
Et kai ole nauttinut liikaa lanttulaatikkoa jouluna, kun tulee noin sekavaa tajunnanvirtaa?
Vastaus kysymykseesi: Kyllä. Veljesi teki väärin ollessaan kylässä sinun miehesi vanhempien luona (anoppilassa). Pyydä että menee ensi jouluna omien vanhempienne luokse jouluna tai puolisonsa vanhempien (hänen anoppila) luokse.
Jos anoppi on noin ihmisrakas, niin miksei se voinut katsoa lapsia saunomisen ajan? Vai ärsyttikö se ainainen koirista puhuminen, vaikka te haluisitte saunaan menemään?
Nyt oli kyllä sekavin aloitus hetkeen.
Luulisi senverran lehtiä luettavan, että kaikki ongelmat johtuvat siitä, että mennään sekasaunaan.
Vierailija kirjoitti:
veli on minua 5 v nuorempi ja aina ollut se perheen lellikki joka on ollut kauniimpi ja rikkaampi ja menestyvämpi naisten keskuudessa.
Ettekö te muut tajua, että tässä lauseessa kiteytyy ap:n ongelma? Hän haluaisi olla menestyvämpi naisten keskuudessa.
Koirat pois tuollaisilta. Ja lapset. Saunominen on epäterveellistä ja saastuttavaa. Miksi menette jouluna toisten nurkkiin. Miehesi pettää sua.
Lanttulaatikko meinasi palaa, vaikka sauna kuuma. Jos olisitte etukäteen tienny että agility, niin veli ei nuorempi. Anoppila. Vastaus on kyllä, veli teki ei tehnyt väärin oikein.
Ei jumalauta! En ole AP, mutta paljastan vitsin silti: tämä on copypastettu lähes sanasta sanaan eräästä vastauksesta ketjuun "Olen uusi täällä, kertokaa AV-palstan kirjoittamattomia sääntöjä", alkuperäistekstin sisko on vain täällä muutettu veljeksi. Juttu oli siellä siis (tarkoituksella yliampuva) pilaesimerkki kaikista niistä aloituspostauksista, jotka on kerrottu niin sekavasti ja takkuilevalla kieliopilla, ettei aloittajan pointtia ymmärrä Erkkikään.
En kyllä olisi uskonut, että kukaan olisi laittanut jutun tällä lailla lentoon. Kiitos vain alkuillan nauruista! :'D
T: Se tekstin alkuperäinen kirjoittaja
Olisiko veljesi pitänyt miellyttää sinua tarjoutumalla lastenvahdiksi saunomisen ajaksi?
AP luulee, että omia vanhempia kutsutaan anopiksi ja apeksi naimisiin menon jälkeen
Mielestäni tässä ei tapahtunut mitään väärää.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen uskomatonta tarvetta lyödä ap:tä tuolilla naamaan.
😂Kuten myös
Sekavuudesta 5/5