Voiko jo nykyään käyttää ylipolvensaappaita töissä (toimistossa)?
Kyseiset kengät ovat siis matalakantaiset mokkanahkaiset juuri ja juuri polven ylittävät saappaat ja työpaikka on suuri kansainvälinen yritys ei-pääkaupunkiseudulla. Mietin vain, että vieläkö noista tulee jollakin kyseenalaisia mielikuvia, vai ovatko jo toimistokelpoiset kengät?
Kommentit (45)
Kyllä saa melkoisen siveästi ja asiallisesti muuten pukeutua jos ei halua ihan mahdottoman huorahtavaa vaikutelmaa niiden saappaiden kanssa antaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne Ap muutenkin tietävät että olet helppo
Kuten tästäkin ketjusta huomaa, niin sitä huorittelua ja naisten seksuaalikäyttäytymisen moralisointia eivät harrasta eniten miehet ja "patriarkaatti" vaan ihan vaan toiset naiset, jotka yrittää pitää "kilpailijat" kurissa.
Hah, hulvatonta! Minä en TOD kilpaile näiden ylipolvensaapasnaisten kanssa samojen miesten huomiosta, eli ap voi mun puolestani käyttää ihan mitä hyvänsä, ei ole minulta pois.
Tyylittömät horokengät ne on minun mielestä ja mielipiteitähän se ap kaipasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytä ihmeessä jos haluat näyttää hieman huorahtavalta.
Taidat olla feministi.
Ei. Olen mies jonka silmä lepää hieman huorahtavasti pukeutuneissa naisissa.
Tai sitten av-mamma, joka larppaa miehenä, koska uskoo jutuillaan olevan siten enemmän painoarvoa.
Mä olen 49-vuotias nainen ja käytän ylipolvensaappaita. Ne ovat hameen ja mekon kanssa lämpimät ja ne ovat myös tyylikkäät. Ja kyllä naisen pukeutumisessa saa seksiäkin olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla feministi.
Tai sitten av-mamma, joka larppaa miehenä, koska uskoo jutuillaan olevan siten enemmän painoarvoa.
Ensin kysyt mielipiteitä ja sit ei kelpaa kun ovat vääränlaisia?
Oikeesti, tässä useampi nainen on sitä mieltä että "matalakantaiset mokkanahkaiset juuri ja juuri polven ylittävät saappaat" meinaa että nainen pukeutuu kuin h*ora? Luulisi kommenteista että kyseessä olisi vähintään lateksiset, puolireiteen ylettyvät kymmenen sentin koroilla tai muuta Pretty womanin julistetta vastaavaa.
Joskus hävettää oman sukupuolen puolesta, ja hävettää myös myöntää että perää on väitteessä että naiset ovat miehiä kovempia h*orittelemaan toisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla feministi.
Ensin kysyt mielipiteitä ja sit ei kelpaa kun ovat vääränlaisia?
En minä ole mitään kysynyt. Huomautan vaan sivusta, että mammoilla/mammalla näköjään lutkitteluvaihde jumittanut.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 49-vuotias nainen ja käytän ylipolvensaappaita. Ne ovat hameen ja mekon kanssa lämpimät ja ne ovat myös tyylikkäät. Ja kyllä naisen pukeutumisessa saa seksiäkin olla.
Ei toimistopukeutumisen kuulu olla seksikästä, vaan asiallisen hillittyä. Siksi ylipolven saappaat eivät kuulu toimistoon tai muille asiallisille työpaikoille. Vapaa-ajalla kukin pukeutukoon miten haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toimistopukeutumisen kuulu olla seksikästä, vaan asiallisen hillittyä. Siksi ylipolven saappaat eivät kuulu toimistoon tai muille asiallisille työpaikoille. Vapaa-ajalla kukin pukeutukoon miten haluaa.
Kuka nämä säännöt on kirjoittanut?
Miksi ihmeessä pitäisit talvikenkiä sisätöissä?!
Minä en todellakaan tepastele 8 tuntista päivää talvikengissä sisällä! Yöks.
Sijoita ne rahat mielummin tyylikkäisiin sisäkenkiin.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan ala käyttää töissä mitään sisäkenkiä. Niitä käyttävät meillä lähinnä yli viisikymppiset naiset. Ei mun jalat hikoa vaikka olisikin nahkasaappaat jalassa. Ja ylipolvensaappaat siis ovat noin 10 cm pidemmät kuin normaalisti käyttämäni nahkasaappaat.
ap
Pistät tietysti. Ihan vaan av-mammojen kiusaksi ;)
Vierailija kirjoitti:
Meillä on niin kylmä, että ainakin avonaisissa sisäkengissä (tyyliin sandaalit) jalat palelevat. Helpompaa olla suoraan talvikengillä koko päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan ala käyttää töissä mitään sisäkenkiä. Niitä käyttävät meillä lähinnä yli viisikymppiset naiset. Ei mun jalat hikoa vaikka olisikin nahkasaappaat jalassa. Ja ylipolvensaappaat siis ovat noin 10 cm pidemmät kuin normaalisti käyttämäni nahkasaappaat.
ap
No mitä sinä täällä sitten venkoilet? Osta ne hiton saappaat, ketä kiinnostaa?
Kai aikuinen (?) ihminen on sen verran itsevarma että uskaltaa pukea päälleen mitä haluaa muilta kyselemättä.
Vai yritätkö ihan tosissaan rakennella jonkin kämäisen provon jostakin ylipolvensaappaista?!!! Huh huh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Bordellissa töissä?
Mä käytän tuollaisia ap:n kuvailun mukaisia saappaita talvella villakangashameiden kanssa, joskus vaihdan töissä avokkaisiin. Toisinaan meillä on niin kylmä, että saappaat pysyvät jaloissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka nämä säännöt on kirjoittanut?
No työnantaja ainakin meillä. Haluaisin nähdä sen konsultin, joka marssii palaveriin vuorineuvoksen tms. tärkeämmän asiakkaan kanssa ylipolven saappaissa, ja kukaan ei huomauta asiasta.
Parikymppisille harjoittelijoille on sanottu esim. spagettiolkain-topeista kesällä, eivät todellakaan kuulu asialliseen työpukeutumiseen ainakaan meillä. Joku päiväkoti on ehkä eri juttu.
Kyllä voi. Yks nainen käyttää kunnalla nahkahousuja ja ylipolvensaappaita.
Ylipolven saappaat on ehkä luntuimmat kengät heti tolppakorkojen jälkeen. Oli ne sitten kenen jalassa hyvänsä. Ne ei näytä hyvältä edes hillitysti pukeutuvan Xenian yllä!