Voiko jo nykyään käyttää ylipolvensaappaita töissä (toimistossa)?
Kyseiset kengät ovat siis matalakantaiset mokkanahkaiset juuri ja juuri polven ylittävät saappaat ja työpaikka on suuri kansainvälinen yritys ei-pääkaupunkiseudulla. Mietin vain, että vieläkö noista tulee jollakin kyseenalaisia mielikuvia, vai ovatko jo toimistokelpoiset kengät?
Kommentit (45)
Anna mennä! Jos haluat käyttää, käytä.
Olen valtion virastossa töissä ja parilla naisella on tuollaisia. Ihan rauhassa, olen itsekin ajatellut hankkivani.
Kyllä luulis jalkojen sisätilojen puitteissa niissä ainakin hikoavan ...
Jaa siis sellaisia kalastussaappaita?
Kyllä ne Ap muutenkin tietävät että olet helppo
Vieläkö niitä joku käyttää? Kasarilla olivat teineillä kova juttu,
Toimistoon en todellakaan laittaisi. En kyllä muutenkaan. Tyylikkääthän ne eivät ole.
Ei oo sopivat toimistoympäristöön. Miksi sulla on tarve käyttää muutenkaan niin pitkävartisia kenkiä sisätiloissa? Haluatko viestittää niillä jotain? Muutaman naisen olen nähnyt niitä käyttävän toimistolla ja näyttävät typeriltä ja epäasiallisilta (huorahtavat ja teinimäiset, eivät siistit tai klassiset missään tapauksessa). Riippuu työnantajasta, mutta saatat saada huomautuksen pukeutumisesta. Mitä isompi yritys, sitä jäykemmät säännöt.
ovat jo menossa muodista pois - jäljessä olet. harmi! Muuten kyllä ok. Miehet tykkää.
Vierailija kirjoitti:
ovat jo menossa muodista pois - jäljessä olet. harmi! Muuten kyllä ok. Miehet tykkää.
Muodista nyt ei ikinä tiedä; ovat kai olleet menossa pois jo monta kertaa, mutta tulleet aina rytinällä uudestaan. Miksi muutenkaan pitäisi lakata käyttämästä jotakin, joka on vasta menossa pois muodista?
Käytä ihmeessä jos haluat näyttää hieman huorahtavalta.
Vierailija kirjoitti:
Kuten tästäkin ketjusta huomaa, niin sitä huorittelua ja naisten seksuaalikäyttäytymisen moralisointia eivät harrasta eniten miehet ja "patriarkaatti" vaan ihan vaan toiset naiset, jotka yrittää pitää "kilpailijat" kurissa.
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla feministi.
Kuka tuollaisia hikisieppoja vapaaehtoisesti pitää sisätyössä?
Ei kukaan,tai no joku vähän yksinkertainen voi pitää.
Vierailija kirjoitti:
Ei tykkää miehet,kahluusaappaat kuuluu joelle,ei sisätiloihin.
Sisäkenkinä saappaat eivät vaikuta kovin mukavilta. Itse en käyttäisi. Tosin vaihdankin kengät kevyempiin heti töihin tullessa. Toimistossa työskentelen minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten tästäkin ketjusta huomaa, niin sitä huorittelua ja naisten seksuaalikäyttäytymisen moralisointia eivät harrasta eniten miehet ja "patriarkaatti" vaan ihan vaan toiset naiset, jotka yrittää pitää "kilpailijat" kurissa.
Oletko selvänäkijä, kun tiedät kyseisen kommentoijan sukupuolen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tykkää miehet,kahluusaappaat kuuluu joelle,ei sisätiloihin.
Hauskasti noista kirjoitusvirheistä huomaa mitkä kommentit on sinun kirjoittamia. Jollain osunut arkaan paikkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko selvänäkijä, kun tiedät kyseisen kommentoijan sukupuolen?
Ei minun tarvitse arvailla. Jos tunsit piston sisimmässäsi, niin tiedät että osui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla feministi.
Ei. Olen mies jonka silmä lepää hieman huorahtavasti pukeutuneissa naisissa.
On ne aika hupakot.