Olen todella hoikka nuori nainen, mutta naamani roikkuu, voiko asialle tehdä mitään? :(
Olen siispä perinyt äitini kasvot, roikkuvat bulldogmaiset posket ja alaspäin menevät suupielet, myöa kaksoisleukaa on vaikka olen todella hoikka.
Voiko naamaa jotenkin jumpata, että se ei niin roikkuisi vai onko ainoa vaihtoehto kirurgia? (johon siis en ole ikinä menossa)
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Jotkut tuosta naaman jumppaamisesta puhuvat, mutta luulen että jos nuorena roikkuu niin ei se siitä jumppaamalla muuksi muutu. Kyse kun ei silloin liene vielä veltostumisesta.
Niin se kyllä voi olla.. olen siis 22 vuotias, mutta jo 17-18 vuotiaana huomasin tämän.
Ap
Tilanne ei enteile hyvää tulevaisuuttasi ajatellen. Plastiikkakirurgi voi olla ainoa apu.
Ootko AP kenties töissä kaupan kassalla, mahdollisesti Kuopiossa?
Vierailija kirjoitti:
En ole.
Ap
Ei roikkuvaa naaman ihoa millään jumpalla voi kiristää. Kauneuskirurgia auttaa, tai sitten annat roikkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole.
Ap
Ok, ei sit tunneta. Tos on vaan lähikaupassa yks kuvaustasi vastaava pallokala vakkarina kassalla. Silleen koominen ilmestys, kun hoikka muuten, mutta naama näyttää siltä kuin henkilö olisi 30kg ylipainoinen.
Voimia.
Ootas pari vuotta,voi olla että käsitys asiasta muuttuu.Katso meikkiniksejä,ne todella auttaa (olen ammattilainen,usko vaan).
Jos nyt kauheasti vaivaa,niin aina on kirurgia.Ei sitä tartte hävetä joskaan ei kuuluttaakkaan.Päätät itse.
Hymyä huuleen, auttaa itseä ja muita.
Onko tuosta sitten mitään haittaa. Hyväksy poskesi sellaisina kuin ne on.
Voisiko se auttaa, jos saisit hieman lisää painoa? Todella hoikilla muutenkin näyttää aina kasvot vähän erikoisilta, kun iho ikään kuin roikkuu vain luiden päällä ilman mitään täytettä välissä.
Ikä muuten auttaa itsestään, kunhan et päästä itseäsi lihomaan ylipainoiseksi. Siinä kolmen-neljänkympin kohdalla ihminen alkaa menettää naamastaan rasvaa, mikä tekee ennen hoikkanaamaiset helposti vanhemman näköiseksi, mutta nuorena pallonaamaiset alkavat näyttää paremmilta kuin koskaan.
Olen itsekin tätä tyyppiä, ja olin hassu pallokala 25-vuotiaana, ja vasta nelikymppisneä naama alkoi olla jonkun muotoinenkin, niin että luuston muoto näkyi eikä pelkkä roikkuva läski.
Mutta tämän tyyppisten tosiaan pitää ikääntyessä kaikin keinoin välttää ylipainoa, koska jos sitä tulee, ja iän myötä ei kimmoisuuttakaan ole kuin nuorena, niin lopputulos on roikahtanut surullisen näköinen läskinaama, joka on vielä monta kertaa kamalampi ilmestys kuin nuoren jotenkin lapsenomainen palloposkinaama.
Jos ei ole ihonalaista rasvaa, niin ajan myötä, kun iho on alkanut menettää kimmoisuutensa, rupeavat posket roikkumaan hartioille. Esteettinen kirurgia korjaa haitat.
Jotkut tuosta naaman jumppaamisesta puhuvat, mutta luulen että jos nuorena roikkuu niin ei se siitä jumppaamalla muuksi muutu. Kyse kun ei silloin liene vielä veltostumisesta.