Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seikkailuvaihe elämässä

MakingLove
28.12.2016 |

Ajattelin kertoa elämäntilanteestasi, ja kenties löytää muita, jotka ovat käyneet läpi saman kuin itse?

Oon kivannäköinen urheilullinen kolmissakymmenissä oleva mimmi. Ensimmäisen parisuhteen aloitin jo teini-ikäisenä, ja sen jälkeen olenkin elänyt pidemmissä parisuhteissa koko pienen ikäni. Seskuaalisesti oon ollut aina avoin, mutta seksi on ollut parisuhdeseksiä. Oon ollut kiltti perheentyttö, hyvä ja uskollinen seurustelukumppani sekä kaikin puolin moitteeton lähestulkoon aina ja kaikessa.

Sinkkuunnuin reilu vuosi sitten syksyllä. Päätin heti sinkkuunnuttani, että en hetkeen hae nyt seurustelusuhteita, vaan haluan hivenen nähdä sinkkuelämän puolia. Päädyin yhdelle seuranhakusivustolle, sitten toiselle... Yksi rohkea tapaaminen johti toiseen tapaamiseen, ja kolmanteenkin... Kumppaneita alkoi kertyä. Nettisaitit tuli vielä tutuimmiksi, ja aloin tavata miehiä toisensa perään usein ja paljon. Alun morkkis vaihtui odotukseksi, jännittävyyden hakemiseksi. Löysin itsestäni ihan uuden seksuaalisen puolen, jota en tiennyt edes olevan olemassa.

Nyt reilu vuosi myöhemmin elän sinkkuna edelleen. En ole katunut mitään, vaikka paljon on tapahtunut. Myönnän, että olen kaiketi jollain tasolla koukussakin tähän seikkailevaan elämäntapaan. Uusia miehiä, estotonta elämäntapaa... Asioita, jotka eivät kestä päivänvaloa eikä näistä kukaan lähipiirissä tiedä. Uusi työnkuva reissuineen on entisestäänkin saanut vauhtia jo muutoinkin vilkkaaseen seuraelämään.

Onko muita, joille on käynyt samoin, että sinkkuaika nautintoineen on vienyt mennessään? Seksuaaliset vietit vievät eikä malta lopettaa? Toivon asiallista keskustelua ilman loanheittoa. Ajatustenvaihtoa aika arastakin asiasta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on parasta huumetta.  Jatkat miten hyvältä tuntuu ja sitten joskus taas toisella tavalla.  Vosin samaistua elämääsi.

Vierailija
2/7 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mäkin harrastin tuota parisen vuotta sitten sinkkuunnuttuani. Kyllä se hohto ja jännitys tuosta touhusta katosi ainakin minulla ja aloin kaivata jotain aitoa ja oikeaa ihastumista.

Vieläkin tässä sinkkuna mennään varmaan pitkäänkin, mutta onneksi pääsin eroon tuosta vaiheesta. Toki välillä on kiva ottaa joku mies baarista kotiin, mutta nykyään voin hyvin tulla yksinkin kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän sen pitäisikin olla. Nuorena miehenä välillä ihmettelen, miksi ihan omanikäisetkin ihmiset suhtautuvat naisten (myös miestenkin) seksuaalisuuteen niin ahdasmielisesti. En ymmärrä mitä uhkaavaa tai haitallista viriiliydessä on. Näen itse halukkaan naisen ainoastaan positiivisena asiana. Mitä avoimempia naiset uskaltavat haluinensa olla, niin sitä enemmän nautin tottakai myös minäkin.

Vierailija
4/7 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti just niin paljon, ku voit ja haluat. Turha miettiä, mitä muut sanoisivat tai ajattelisivat. Naiselle netti on seuraa pullollaan, ja saat valita parhaat päältä. Aikuiset ihmiset tietää, itse mitä tekevät, ja niin myös sinä. Mahtavaa, että joku rohkenee tehdä sellaista, mistä moni vain jää haaveilemaan! :)

Vierailija
5/7 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse sanoisin, että anna palaa! Itse aloin seurustella vähän alle 19 vuotiaana ja nykyinen vamoni on ainoa seksilumppanini. Itseä ajatus jotenkin vaivaa, vaikka myös vaimoni on ollut vain minun kanssa.

En sano, että miehillä olisi mitään eri vapauksia, mutta kyllä minä ihan kulttuurisista syistä tunnen olevani tietyllä tavalla nynny kun olen ollut vain yhden naisen kanssa. Tämä siis tavallaan syö miehisyyttäni. Pettämään en ala ja vaimoni kanssa haluan olla jatkossakin. Mutta jos sinkuksi tulisin, niin ei epäilystäkään, ettenkö hoitaisi tätä puolta kuntoon, eli vuosi pari menisi varmasti ihan vaan hurvitellessa.

Minusta on tärkeä ajatella, että nyt nautit vapaudestasi ja sitten joskus taas parisuhteesta. Tsemppiä sinulle!

Vierailija
6/7 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen harrastanut samaa eroni jälkeen, mutta koska olen mies niin yli puolet naisista on ollut maksullisia. En ehkä haluakaan vakiintua enää koskaan, koska kokemukset naisista ei ole niin hyviä.

M33

Vierailija
7/7 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau! Sä teet, mistä monet haaveilee. Jatka samalla tiellä: tuotat iloa monelle miehelle ja samalla itsellesi. :o) Ihailen!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän