En voi sille mitään, mutta lyhyet ihmiset näyttävät jotenkin hassuilta. :D
En ole 12v vaan lähempänä kolmeakymmentä. Sitä kuitenkin joku pohtii. Mutta asiaan:
Mä en vaan voi mitään sille tunteelle, että kaikki about alta 160cm miehet ja naiset näyttävät mielestäni hassuilta. Heissä ei ole sellaista uskottavuutta pätkääkään. Minulla on työkaverina joku 155cm pitkä nainen ja välillä häntä kohtaan herää jonkinlainen hoivavietti, enkä minä osaa toimia hänen ohjeiden mukaan, kun joskus pitäisi.
Kommentit (35)
Näin taannoin jonkun lähemmäs 2 metrisen miehen, joka käveli käsi kädessä erittäin pienen naisen kanssa. Luulin naista lapseksi, mutta naama paljasti, että olikin varmaan miehen tyttöystävä :D
En yleensä kyylää, mutta komea mies vei huomioni ja kiinnitin samalla huomiota pieneen naiseen
Ihmisiä on eri mittaisia ja kaiken kokoisia.
Jos en jotakuta lähelleni tai yleensä seuraani hyväksykään ,niin kyllä se sitten ihan jostain muusta syystä johtuu,kuin hänen koostaan.
Vierailija kirjoitti:
Näin taannoin jonkun lähemmäs 2 metrisen miehen, joka käveli käsi kädessä erittäin pienen naisen kanssa. Luulin naista lapseksi, mutta naama paljasti, että olikin varmaan miehen tyttöystävä :D
En yleensä kyylää, mutta komea mies vei huomioni ja kiinnitin samalla huomiota pieneen naiseen
Hyppyyttääköhän tuo mies naistaan sylissään yhdynnässä ? Sepä vasta seksikäs ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sulla riitä veri päähän asti vai oletko muuten vain vähän vammainen?
Tää pikkuinen lyö sulle kyllä luun kurkkuun, jos yrität tulla mua "hoivaamaan"
Ps. Vituttaako, kun pitkät miehet kuolaavat lyhyitä naisia?
Mä en ole ap, mutta jostain syystä hyvin lyhyet naiset haluavat todella pitkän miehen. Sitten taas sellaiset 170-174 cm naiset voivat hyvin seurustella jopa samanpituisen kanssa jos mies on muuten hyvännäköinen ja kiva.
Minä taas olen tapaillut miehiä joiden pituus on ollut mitä vaan 168 cm ja 198 cm väliltä. Itse olen puolitoistametrinen. Jostain syystä minua kuitenkin lähestyy usein ne todella pitkät miehet. En sitten tiedä mistä se johtuu. Eiköhän niillä miehilläkin ole aivan omia mieltymyksiä. Minulle taas miehen pituus on melko yhdentekevä seikka.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sulla riitä veri päähän asti vai oletko muuten vain vähän vammainen?
Tää pikkuinen lyö sulle kyllä luun kurkkuun, jos yrität tulla mua "hoivaamaan"
Ps. Vituttaako, kun pitkät miehet kuolaavat lyhyitä naisia?
Sul jotai lähdettä sille et pitkät miehet kuolaa lyhyitä naisia? Kyllä mulla on ainaki ollu aina pitkiä miehiä. T. Sopiva 167cm pitkä nainen
Hei, 40v.ja koko ikäni ollut 155cm.pitkä..koskaan en ole kuullut pituudesta mitään..meitä on nimittäin yllättävän paljon kaiken ikäisissä.Itse kun en ole voinut pituuteen vaikuttaa muutenkun korkokengillä enkä niitäkään ole oikeastaan kun juhlatilaisuuksissa käyttänyt..:)Ymmärrän kyllä että voi tuntua hassulta jos komentoja jakelee mittaisenI, siksiköhän minullakin usein tunne ettei oteta puheitani kovin vakavasti..se jos mikä on raivostuttaa.
Itse olen tosi pitkä nainen ja miehet tykkää ja kehuu aina kuinka tykkäävät että nainen on pitkä. En ole koskaan kuullut ett joku erityisesti haluaisi lyhyen ja toki toivon ettei minusta tykätä vain pituuteni takia. Tämä vaan jollekulle joka sanoi et miehet tykkää lyhyistä..
Miksi arvostella ihmisiä pituuden mukaan, sille kun ei edes mahda mitään :D Leveile nyt vielä silläkin että olet rasistikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitti kun tulit tänne palstalle kertomaan sen meille kaikille alle 160 cm pitkille kanssaeläjille. Kiva mielipide. :)))
No sori jos pahoitin mielesi, mutta kyllähän sä tän varmaan olet kuullut jo aikaisemmin.
En ole tuon viestin kirjoittaja mutta pakko kysyä että kuvitteletko sä tosiaan pienikokoisten ihmisten kuulevan idioottimaisuuksia jatkuvasti?
Todennäköisesti ap latelee ilkeyksiä oikealle ja vasemmalle koko ajan, joten hänestä on hassua, jos muut eivät tee samoin.
Aatelkaas jos ap saa joskus lapsen joka jääkin lyhyeksi... Palauttaakohan se sen sitten?
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tosi pitkä nainen ja miehet tykkää ja kehuu aina kuinka tykkäävät että nainen on pitkä. En ole koskaan kuullut ett joku erityisesti haluaisi lyhyen ja toki toivon ettei minusta tykätä vain pituuteni takia. Tämä vaan jollekulle joka sanoi et miehet tykkää lyhyistä..
No onko yllättävää, että sinusta tykkäävät miehet pitävät pitkistä naisista? Tietenkin seura valikoituu aina sen mukaan, millainen itse on. Kyllä Suomessa sen verran pitkistä naisista pitäviä miehiä on, että jokainen pitkä nainen saa kyllä vääristyneen kuvan miesten enemmistön mieltymyksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitti kun tulit tänne palstalle kertomaan sen meille kaikille alle 160 cm pitkille kanssaeläjille. Kiva mielipide. :)))
No sori jos pahoitin mielesi, mutta kyllähän sä tän varmaan olet kuullut jo aikaisemmin.
En ole tuon viestin kirjoittaja mutta pakko kysyä että kuvitteletko sä tosiaan pienikokoisten ihmisten kuulevan idioottimaisuuksia jatkuvasti? :D Ainakaan mä en ole kuullut eikä kukaan ole koskaan kyseenalaistanut mun uskottavuutta vaikka alle 160-senttinen olenkin.
Ole rauhassa tuota mieltä, en siitä loukkaannu. Mutta älä ihmeessä kuvittele että tuo on kovinkin yleinen ajatusmaailma.
Minä valitettavasti saan, mutta se johtuu varmaan myös siitä, että näytän myös nuorelta ja olen hoikka. Pituutta 154cm. Ja olen nainen.
Onkos Ap:llä pää kolissut ovenkamanoihin niin usein, että päästää suustaan tuollaisia tyhmyyksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tuon viestin kirjoittaja mutta pakko kysyä että kuvitteletko sä tosiaan pienikokoisten ihmisten kuulevan idioottimaisuuksia jatkuvasti? :D Ainakaan mä en ole kuullut eikä kukaan ole koskaan kyseenalaistanut mun uskottavuutta vaikka alle 160-senttinen olenkin.
Ole rauhassa tuota mieltä, en siitä loukkaannu. Mutta älä ihmeessä kuvittele että tuo on kovinkin yleinen ajatusmaailma.
Minä valitettavasti saan, mutta se johtuu varmaan myös siitä, että näytän myös nuorelta ja olen hoikka. Pituutta 154cm. Ja olen nainen.
Mäkin olen hoikka ja papereita saa näytellä vielä vaikka ikää on 36. Pituutta 158 cm. Sun lähelle on vaan sitten jostain syystä eksynyt ikäviä ihmisiä.
Ainakin omassa lyhyydessä on se hyvä puoli, että kaikenlaiset ulkonäön perusteella ihmisiä jaottelevat idiootit erottuvat hyvin selkeästi, eikä heitä tarvitsekaan sen jälkeen enää kuunnella.