Miksi kukaan ei kehu profiilikuvaani?
Kaverini saavat aina, ulkonäöstä riippumatta, valtavasti kehuja kuvistaan. Minä vaihdan kuvan hyvin harvoin, ja saan kyllä paljon tykkäyksiä, mutta kukaan ei kehu. Miksi? Ja en ole niin kaunis, että kukaan kadehtisi tai niin ruma, ettei mitään hyvää voisi sanoa.
Kommentit (11)
Voi iiiihanaaaa profiilikuva sulla! Pusi pusi!!
Tuliko hyvä mieli?
Tykkäätkö/kommentoitko muiden kuvia? Yleensä niiden kuvista tykätään ja kommentoidaan jotka itsekin ovat aktiivisia.
AIVAN IHANA KUVA!! TOSI KAUNIS OLET. :) <3
Tykkään muiden kuvista, ja välillä kommentoinkin. Olen kyllä oikeassa elämässä varmaan varautuneen oloinen, mutta miksi se vaikuttaa? Ja miten sitä voisi muuttaa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos on liian tyrkky kuva?
No se on ainakin ihan varma, että ei ole tästä kiinni. Eikä muokattu, eikä edullisia kuvakulmia haettu, tai mitään sellaista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Saatko mielihyvää tykkäyksistä ?
Onhan ne tykkäykset kivoja, ja niitä tosiaan saankin. Mutta kommentteja en, ja sitä vuorovaikutusta ihmisten kanssa kaipaan. En siis oikeasti kehuja sinänsä, ei sellainen 'olet kaunis' joka kirjoitettaisiin kohteliaisuudesta minun minäkuvaani muuttaisi.
Jotkut ihmiset ovat julman tai kovan näköisiä, vaikka omasta mielestä olisivat ihan kivoja.
yksi mielipide kirjoitti:
Jotkut ihmiset ovat julman tai kovan näköisiä, vaikka omasta mielestä olisivat ihan kivoja.
Julmana tuskin minua kukaan pitää, mutta joku voi ehkä pitää kovuutena sitä, että olen asiapohjainen, eli minun on helpompi lähestyä älyllisesti asioita kuin tunteella. Mikä ei oikeasti tarkoita sitä, ettei niitä tunteita olisi, päin vastoin, itken esim herkästi, jos puhun tunteistani. Siksi niistä ehkä onkin vaikeampi puhua.
Ap
Olet varautunut ihminen.