Pelottaa, että mies jättää kun kerron kuolemattomuudestani
Suhteemme on vasta alussa. Viihdyn miehen seurassa todella hyvin ja tunnen oloni turvalliseksi hänen kanssaan. Nyt olen kuitenkin alkanut murehtimaan, että mitä jos mies pitää kuolemattomuuttani huonona asiana eikä haluakaan minua. Ongelma on se, että olen haltia ja aiemmat kokemukseni ihmisistä eivät ole olleet kovin hyviä ja siksi pelkään tämänkin päättyvän sydänsuruihin.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Joojoo. Porvoolainen haltia varmaan juu. Miksi pitää provota vakavilla asioilla? Etkö tajua, että voit jotakuta satuttaa pahasti tällä?
Jotain oikeaa haltiaa?
Avaat keskustelun sytyttämällä itsesi grillausnesteellä tuleen teidän takapihalla niin miehesi ei pidä sua hulluna.
Vierailija kirjoitti:
Eikä jätä, katso LOTR.
Voi, toivon, että hän olisi kuin Aragorn, mutta mistä sen tietää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joojoo. Porvoolainen haltia varmaan juu. Miksi pitää provota vakavilla asioilla? Etkö tajua, että voit jotakuta satuttaa pahasti tällä?
Jotain oikeaa haltiaa?
Tarkoitat jotain TOISTAKIN oikeaa haltiaa, ap:n lisäksi. Ei, tarkoitin että voi satuttaa pahasti jotakuta joka on juuri tullut jätetyksi.
Tottakai se sut jättää aikanaan.Se on luonnonlaki. Jos ikuista rakkautta etsit, koeta löytää jostain toinen haltia. Ihmiset kun tuppaa kuolemaan ennemmin tai myöhemmin.Voihan olla toki, että kun kerrot totuuden, miehesi haltioituu siitä.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai se sut jättää aikanaan.Se on luonnonlaki. Jos ikuista rakkautta etsit, koeta löytää jostain toinen haltia. Ihmiset kun tuppaa kuolemaan ennemmin tai myöhemmin.Voihan olla toki, että kun kerrot totuuden, miehesi haltioituu siitä.
Tämä on kyllä totta, mutta haltiat on jotenkin vähän tylsiä. Ihmismiehet on jännempiä. Mutta voisivat elää edes muutaman sata vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä totta, mutta haltiat on jotenkin vähän tylsiä. Ihmismiehet on jännempiä. Mutta voisivat elää edes muutaman sata vuotta.
Nytkö jo satuolennotkin ovat jännämiesten perään, no jopas...
Jos mun mies nyt kertoisi olevansa kuolematon, soittaisin vaivihkaa psykiatrian päivystykseen. Tuore tapaus päätyisi muiden hullujen seuraksi dumpattujen pinoon.
Vierailija kirjoitti:
Jos mun mies nyt kertoisi olevansa kuolematon, soittaisin vaivihkaa psykiatrian päivystykseen. Tuore tapaus päätyisi muiden hullujen seuraksi dumpattujen pinoon.
Mut jos se oikeasti on kuolematon ja unohtuukin osastolle sadoiksi vuosiksi?
Minkä ikäiseltä vaikutat? Joku timmi 20-30v näköinen joka pysyisi sellaisena minun luonnollisen loppuelämän ajan olisi lottovoitto kumppanina.
M
Ennenkuin kerrot niin tarkasta lääkitys
Ei hätää, jokaisella meistä on kuolematon sielu. Edes haltian maallinen kroppa ei kestä kovin kauaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain oikeaa haltiaa?
Asia on vakava, koska sydänsuru on yksi toisesta asiasta joka haltiat voi tappaa.
Auton rekisteriotteestako luit olevasi haltija?
Mä löysin vampyyrin. Onneksi, kun noi ihmismiehet elää aika vähän aikaa enkä mä halua enää kokea sitä menettämisen tuskaa joko kuolemasta tai siitä että mä en vanhene ulkoisesti ja pakko tunnustaa asia. Kesällä voidaan käydä tän nykyisen miehen kanssa ulkona vähän huonosti, tuhkaksi palaminen on melko ikävä haitta mut hän antaa mun kulkee miten tykkään ja nukkuu päivät. Mä en haltiana juurikaan edes tarvi unta niin toimii tää elämä. Aina välillä muutetaan ja aloitetaan alusta, valehdellaan ikä ja kun aletaan olla selvästi nuoremman näköisiä kuin meidän pitäisi muutetaan taas.