Mies: tuijotatko aina edellä kulkevan naisen takapuolta?
Muutaman kerran joku jäänyt kiinni, mutta eihän sitä yleensä huomaa, jos ei satu olan yli katsomaan. Nyt askarruttakin, että sinnekö ne silmät aina hakeutuu, jos edellä sattuu joku nainen kulkemaan?
Kommentit (657)
Mun ihanaa pyllyä saa katsoa. Koskea ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju antoi taas yhden syyn lisää inhota miehiä, myös omaa tulevaa entistä sellaista.
Muista tuo kun kuolaat sen tulevan entisesi kanssa jotain Jason Momoan elokuvaa kuola roikkuen.
Sori, mutta en edes tiedä kuka tuo on.
Arvasin että sieltä tulee joku "ei oo ees sexy / kuka se on".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös jokin kaunis aina saa aina katsomaan hieman pidempäänkin? Vaikka me yritetään olla niin moraalisia ja oikeaoppisia, ja pitää olla häpyä, tai jotain, niin silti meissä vaikuttaa edelleenkin alkukantaiset piirteet. Jos naisen muodot on koodattu DNA:han miestä houkuttelevaksi, niin siinähän yrität taistella normaalia inhimillistä piirrettä vastaan. Tai sitten et. Minä en ainakaan. Kaunis takamus on kaunis, Ei se minun vikani ole, jos silmiä ei saa irti. Eihän? En minä itseäni suunnitellut.
Miksi sinä syyllistyt tuosta? Minusta naisena on kivaa, jos minun pyllyäni katsellaan. Kunhan ei tulla koskemaan ilman lupaani. Suorastaan esittelen sitä miesystävälleni ja hyvin taitaa tepsiä.
Koska naiset on viimeaikoina kampanjoineet, että se on seksuaalista ahdistelua jos naiselle itselleen vastenmieliset miehet kiinnittää huomiota.
Höpöhöpö. Julkisella paikalla saa katsoa muita ihmisiä ihan vapaasti, kunhan ei mene luvatta koskemaan tai puhumaan älyttömyyksiä. Saa katsoa, saa hymyillä, saa moikata.
Normaali asia muuttuu ahdisteluksi ja rikokseksi siinä vaiheessa, kun sinua kielletään etkä usko kieltoa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju antoi taas yhden syyn lisää inhota miehiä, myös omaa tulevaa entistä sellaista.
Olen iloinen hänen puolestaan siitä, että hän vapautuu sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista tuo kun kuolaat sen tulevan entisesi kanssa jotain Jason Momoan elokuvaa kuola roikkuen.
Sori, mutta en edes tiedä kuka tuo on.
Arvasin että sieltä tulee joku "ei oo ees sexy / kuka se on".
No olitpas fiksu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama.
Kiva! Voittekin yhdessä käsi kädessä hyppelehtiä sinne misandria-kerhon kokoontumiseen missä joikataan yhdessä kaikenlaisia ihania miesvihalauluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se on hyvännäköinen Löysät lättänät ei innosta tuijottamaan.
Kireällä housuilla ne peput tehdään. Housujen alla on piilossa se löysä lättänä... todellisuudessa yksikään perse ei siis ole sitä miltä se näyttää.
Niin? Siitähän tässä on kysymys, että onko hyvännäköinen keinuessaan siinä edelläni niissä housuissa. Mitäs se minua kiinnostaisikaan, miltä se näyttää muussa yhteydessä.
Minä katselen mielelläni sekä naisten että miesten takapuolia. Olen 50 v. nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös jokin kaunis aina saa aina katsomaan hieman pidempäänkin? Vaikka me yritetään olla niin moraalisia ja oikeaoppisia, ja pitää olla häpyä, tai jotain, niin silti meissä vaikuttaa edelleenkin alkukantaiset piirteet. Jos naisen muodot on koodattu DNA:han miestä houkuttelevaksi, niin siinähän yrität taistella normaalia inhimillistä piirrettä vastaan. Tai sitten et. Minä en ainakaan. Kaunis takamus on kaunis, Ei se minun vikani ole, jos silmiä ei saa irti. Eihän? En minä itseäni suunnitellut.
Miksi sinä syyllistyt tuosta? Minusta naisena on kivaa, jos minun pyllyäni katsellaan. Kunhan ei tulla koskemaan ilman lupaani. Suorastaan esittelen sitä miesystävälleni ja hyvin taitaa tepsiä.
Koska naiset on viimeaikoina kampanjoineet, että se on seksuaalista ahdistelua jos naiselle itselleen vastenmieliset miehet kiinnittää huomiota.
Höpöhöpö. Julkisella paikalla saa katsoa muita ihmisiä ihan vapaasti, kunhan ei mene luvatta koskemaan tai puhumaan älyttömyyksiä. Saa katsoa, saa hymyillä, saa moikata.
Normaali asia muuttuu ahdisteluksi ja rikokseksi siinä vaiheessa, kun sinua kielletään etkä usko kieltoa.
Kyllä ne naiset on selvästi sanoneet, että jopa tuijotuskin voi olla seksuaalista ahdistelua. Se on ihan sitä mikä naisesta itsestään tuntuu sopivalta.
Usein on niin kiire, ettei jouda katsomaan kuin liikennettä tai sitä sen hetkistä jotain jalankulkutilannetta siellä kadulla tai kaupassa sillä silmällä että mistä pääsee kulkemaan ja missä on ruuhkaa.
Rannekelloakin pitää aina välillä vilkaista ja mahdollisesti sitä perillä jossain olevaa kaveria,että olisiko hän jo siellä odottamassa minua, tai kaupassa etttä mistäpäin se tuote löytyisi mitä olen sillä hetkellä etsimässä ym. asioita seurata.
Eli täytyy kyllä sanoa, etten nyt ainakaan pääsääntöisesti ihan hirveästi siinä asioilla liikkuessani mitään kenenkään takapuolia jouda seuraamaan ,enkä tule seuranneeksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä katselen mielelläni sekä naisten että miesten takapuolia. Olen 50 v. nainen
No jopas, nyt tuli hyvä syy inhota naisiakin. Hyi!
Kevät tulee ja trikooperseet ilmestyy katukuvaan 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se on hyvännäköinen Löysät lättänät ei innosta tuijottamaan.
Kireällä housuilla ne peput tehdään. Housujen alla on piilossa se löysä lättänä... todellisuudessa yksikään perse ei siis ole sitä miltä se näyttää.
Voi olla niinkin, mutta ei välttämättä. Monesti näkee muodokkata peboja ihan semitiukoissa kangashousuissa, jotka eivät mitenkään voi muokata pyrstöä merkittävästi. Jollakin voi tietysti olla niiden alla jotkin muotoilualkkarit, mutta ei liene kovin yleistä.
Minä katson vastaantulevan miehen haaroväliä. Jos on iso, tussu kastuu heti. Se on biologiaa.
Vierailija kirjoitti:
Katson myös taakseni jos vastaan tulee ihonmyötäisiä käyttävä neito.
Saa kait sitä ihailla?
Selvennettäköön vielä, että miehet katsovat pitkään taikka uudemman kerran nähdessään jotakin miellyttävää; kutsuttakoon tätä vailla hiljaiseksi kehuksi.Olisin otettu, jos naisten päät kääntyilisivät usein. Taidan olla vaan hieman pelottavan näköinen etteivät uskalla.
Olen keskivertomiestä skrodempi ja sain syntymälahjaksi tuiman ilmeen. Anteeksi.
Minä uskaltaisin.
Mun mielestä komeimmat miehet on vähän rujoja ulkonäöltään. Viehätyn kovasti.
Vielä parempi, jos luonne ei mätsää yhtään ulkonäköön, eli on lempeä ja oikeudenmukainen luonne siellä tuiman ilmeen alla.
Ja joo, takapuoltani saa vapaasti katsoa. Kävelytyylini on sellainen keinuva luonnostaan, että yksi mies oli luullut että tarkoituksella pyöritin persettäni hänelle vaikka kävelin ihan tavallisesti 😁
Tietenkin pylly. Koska minussa testosteroni niminen hormoni ohjaa käyttäytymistäni niin en voi sille mitään. Alitajuisesti haluaisin harrastaa seksiä vähintään 3/4 naisen kanssa. Se johtuu siitä, että me olemme eläimiä ihan samalla tavalla kuin eläimetkin. Me ihmiset vain osaamme tämän lisääntymisen vietin lisäksi myös ajatella. Mutta olisi valehtelemista väittää, ettenkö ajattelisi seksiä vähintään lähes koko ajan, ja ihailisi kauneita naisia ympärilläni.
Mutta koska olen sivistynyt herrasmies en tietenkään koske ilman lupaa ja pidän likaiset ajatukseni ominani. Joten ei hätää! Mikäli päädyn harrastamaan seksiä, se tapahtuu kaikkien osapuolten suostumuksella.
Mutta pyllyt. Ne tekevät minut onnelliseksi. Ympärilläni joka päivä. Kiitos pyllyille.
On se jumankauta kun homoksi haukutaan kun ei ole naista mutta naisten pyllyjäkään ei saisi katsoa monien mielestä. Pitääkö tässä sitten alkaa sukupuolettomaksi, ettei tarvitsisi kuunnella kaikenlaista sekoilua.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin pylly. Koska minussa testosteroni niminen hormoni ohjaa käyttäytymistäni niin en voi sille mitään. Alitajuisesti haluaisin harrastaa seksiä vähintään 3/4 naisen kanssa. Se johtuu siitä, että me olemme eläimiä ihan samalla tavalla kuin eläimetkin. Me ihmiset vain osaamme tämän lisääntymisen vietin lisäksi myös ajatella. Mutta olisi valehtelemista väittää, ettenkö ajattelisi seksiä vähintään lähes koko ajan, ja ihailisi kauneita naisia ympärilläni.
Mutta koska olen sivistynyt herrasmies en tietenkään koske ilman lupaa ja pidän likaiset ajatukseni ominani. Joten ei hätää! Mikäli päädyn harrastamaan seksiä, se tapahtuu kaikkien osapuolten suostumuksella.
Mutta pyllyt. Ne tekevät minut onnelliseksi. Ympärilläni joka päivä. Kiitos pyllyille.
Jos sinulla on kumppaninasi 3/4 nainen, mikä neljännes hänestä puuttuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai vitsi Jason Momoa on kyllä maailman esteettisin mies.
No kyllä sellaisilla täysi-ikäisyyden kynnyksellä olevilla vaan voi olla hyvä perä vanhankin ukon mielestä. Toinen juttu tietysti jos puhutaan tyyliin 10v likoista.