Mies: tuijotatko aina edellä kulkevan naisen takapuolta?
Muutaman kerran joku jäänyt kiinni, mutta eihän sitä yleensä huomaa, jos ei satu olan yli katsomaan. Nyt askarruttakin, että sinnekö ne silmät aina hakeutuu, jos edellä sattuu joku nainen kulkemaan?
Kommentit (657)
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, miehet. Nyt ymmärrän, miksi mun perässäni kulkee aina läähättävä lauma.
Luulet vaan, suomalaiset on niin heikkokuntoista kansaa että pienikin liikunta saa läähättämään ellei se auto nyt sattunut käynnistymään 200 metrin kauppareissua varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Impulsiivinensonni kirjoitti:
Kyllä. Jos muodot ovat miellytävät, tulee katsottua.
Miten sinä siis katsomatta tiedät, mikä pylly on miellyttävä? Siis kun katot vain miellyttäviä muotoja.
Hyvän pyllyn nyt vaan haistaa, etenkin jos on tuulen alapuolella.
Aha, kiitos tiedosta. Vaikka sinulla onkin superhyvä hajuaisti, toivon kyllä hartaasti itse, ettei oma pyllyni ole niin aromaattinen, että väki kääntyisi kadulla katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee kyllä katsottua aika usein. Kaunis perse on kaunis, eihän sitä voi kieltää.
Joskus vähän säikähtää kun katsoo että ompas siinä kiva perse ja sitten huomaa kasvoista että eihän tuo ole kuin max 15-16v tyttö. Huh huh. Tulee vähän likainen setämies olo sellaisesta. Liian nuorena ne kyllä aloittaa kroppansa treenaamisen nykyään.
Hanavesi ja muovin pehmentimet sekoittavat hormonaalista toimintaa saaden tytöt näyttämään vanhemmilta kuin ovat. Se 15-16v tyttö voi olla hyvin 13-14.
ParI kertaa jostain tutusta miehestä ajatellu et huh, kun huomannu niiden katsovat nuoren tytön perää. Kyllä väkisin tulee mieleen et kuin sairaita mahtavat olla.
Kaikki miehet ovat kiinnostuneita tytöistä joilla on muodot.
Tän takia pidän aina oitkää paitaa takkia:/ ahdistaa kyylät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, miehet. Nyt ymmärrän, miksi mun perässäni kulkee aina läähättävä lauma.
Luulet vaan, suomalaiset on niin heikkokuntoista kansaa että pienikin liikunta saa läähättämään ellei se auto nyt sattunut käynnistymään 200 metrin kauppareissua varten.
No eivät ne kadulla seuraa. Kauppakeskuksessa sisällä. Harva siellä autolla kulkee. Ja liukuportaat vieläpä, ettei tartte edes töppöstä itse nostella.
Tämä ketju antoi taas yhden syyn lisää inhota miehiä, myös omaa tulevaa entistä sellaista.
Ei ne hormoonien ohjaamat reaktiot mitään henkkareita katsele vaan mittailevat sukukypsyyttä.
Silkkaa biologiaa vailla moraalia.
Kyllä tuijotan, jos on hyvä pylly.
Vierailija kirjoitti:
Eikös jokin kaunis aina saa aina katsomaan hieman pidempäänkin? Vaikka me yritetään olla niin moraalisia ja oikeaoppisia, ja pitää olla häpyä, tai jotain, niin silti meissä vaikuttaa edelleenkin alkukantaiset piirteet. Jos naisen muodot on koodattu DNA:han miestä houkuttelevaksi, niin siinähän yrität taistella normaalia inhimillistä piirrettä vastaan. Tai sitten et. Minä en ainakaan. Kaunis takamus on kaunis, Ei se minun vikani ole, jos silmiä ei saa irti. Eihän? En minä itseäni suunnitellut.
Miksi sinä syyllistyt tuosta? Minusta naisena on kivaa, jos minun pyllyäni katsellaan. Kunhan ei tulla koskemaan ilman lupaani. Suorastaan esittelen sitä miesystävälleni ja hyvin taitaa tepsiä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju antoi taas yhden syyn lisää inhota miehiä, myös omaa tulevaa entistä sellaista.
:D
Vierailija kirjoitti:
Muista tuo kun kuolaat sen tulevan entisesi kanssa jotain Jason Momoan elokuvaa kuola roikkuen.
Vierailija kirjoitti:
Sama.
kyllä niitä näkyy olevan naisia otka luulevat että jotain tiettyä kohtaa heikäläiset luulevat joidenkin tuijottavan; laitetaan sitten tyköistuva trikooasu päälle (ja siinä ohessa vingutaan äänekkäästi omaa löysää ahteriaan) ja ikäänkuin tuodaan jotain vartalon osaa tarkoituksellisesti esille omaa tyhmyyttään.
on myös vastaavia jotka liikkuvat esim. jumppapaikalla teepaidassa niin ettei ole viitsinyt esim. toppeja tms. muuta teepaidan alle laittaa jolloin tietyt asiat väistämättä korostuvat esiin kanta tyhmyyksissä.
mutta sama kun miehellä jumppapaikalla urheilutrikoot jalassa, perässä pitkään töllöttävä naikkonen meluaa seuraillessaan " hyvät perse sinulla".
ajatellaan että joskus naikkosella on teepaita päällä (harvinaista kenties) ja huomataan ehkä tarkpoituksella mitä paita esittää, tästä jotkut luulevat omaksi harhakseen että muut katselisivat tämän rintoja (oli niitä tai ei).
Ei ole ongelmia. Maailmassa on muutakin, kun ei ole älyllisesti apinan tasoa.
Tottakai katon ja usein käännyn tsiigaamaan vastaantulevankin muijan berberin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös jokin kaunis aina saa aina katsomaan hieman pidempäänkin? Vaikka me yritetään olla niin moraalisia ja oikeaoppisia, ja pitää olla häpyä, tai jotain, niin silti meissä vaikuttaa edelleenkin alkukantaiset piirteet. Jos naisen muodot on koodattu DNA:han miestä houkuttelevaksi, niin siinähän yrität taistella normaalia inhimillistä piirrettä vastaan. Tai sitten et. Minä en ainakaan. Kaunis takamus on kaunis, Ei se minun vikani ole, jos silmiä ei saa irti. Eihän? En minä itseäni suunnitellut.
Miksi sinä syyllistyt tuosta? Minusta naisena on kivaa, jos minun pyllyäni katsellaan. Kunhan ei tulla koskemaan ilman lupaani. Suorastaan esittelen sitä miesystävälleni ja hyvin taitaa tepsiä.
Koska naiset on viimeaikoina kampanjoineet, että se on seksuaalista ahdistelua jos naiselle itselleen vastenmieliset miehet kiinnittää huomiota.
Minusta on ihan kiva kuulla, että miestä kiinnostaa nainen. Ja että mies ilokseen katsoo. Eikö se ole normaalia ja tervettä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista tuo kun kuolaat sen tulevan entisesi kanssa jotain Jason Momoan elokuvaa kuola roikkuen.
Sori, mutta en edes tiedä kuka tuo on.
Miksi tyytyä kuvittelemaan? Ei kukaan kiellä sinua työntämästä vaikka lanttua anukseesi jos se on sinusta kivaa.