Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies: tuijotatko aina edellä kulkevan naisen takapuolta?

Vierailija
28.12.2016 |

Muutaman kerran joku jäänyt kiinni, mutta eihän sitä yleensä huomaa, jos ei satu olan yli katsomaan. Nyt askarruttakin, että sinnekö ne silmät aina hakeutuu, jos edellä sattuu joku nainen kulkemaan?

Kommentit (657)

Vierailija
381/657 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkeuksetta jos hyvä perse. Kiinnittää vaistomaisesti huomion, sillä se on itelle se biologinen signaali, joka saa minut viehättymään naisesta.

Vierailija
382/657 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolaajat on mulle biologinen viesti joka saa inhomaan miehiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/657 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö mies saa enää edes asetella boksereitaan paremmin, jos ne hiertävät ikävästi?

Voi tietysti. Pointtina lähinnä, että eikö pitkäkestoinen tuijottaminen ja tarkoituksellinen erektion hankkiminen julkisella paikalla mene jo hieman yli, vaikkei kohde sitä tietäisikään. Tuskin kukaan tuollaisesta innostuu ja mitä luultavimmin ei anna hyvää kuvaa etenkään naislukijoille näin luettunakaan.

On aivan eri asia huomaamatta vilkaista ja olla tekemättä asiasta isompaa numeroa, ehkä siitäkään kaikki ei pitäisi jos tietäisi mutta ymmärrettäneen paremmin. Ei muuta, jatkakaa. :)

En minä erektiota tarkoituksella hankkinut. Edelläni kävelevä nainen nosti munani pystyyn, en voinut sille mitään. Jos luit viestini loppuun asti, mitä ihmiset eivät nykyään tee, niin mainitsin myös, etten hieronut kulliani naisen takana.

Vierailija
384/657 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä vihaan miehiä ihan mistä syystä vaan.

Vierailija
385/657 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minäminäminä ja mun subjektiiviset kokemukset maailmasta"! Ymmärrät varmaan, ettet sinäkään olisi täällä, jos sukupuolia ei olisi biologisesti "ohjelmoitu" viehättymään toisistaan? Joten täysin turha ruikuttaa!

Vierailija
386/657 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimerkiksi pesäpallossa ja lentopallossa naiset käyttää tiukahkohkoja housuja urheillessaan. Housujen takamuksiin on myyty mainospaikkoja varmaankin ihan hyvällä hinnalla näkyvyyden perusteella. Onko nyt tarinan pervo se joka on mynnyt mainokset, se joka käyttää mainoshousuja vai se joka lukee mainoksen?   Eikö tuo ole jo jonkin asteista seksin myymistä

Vierailija
387/657 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

esimerkiksi pesäpallossa ja lentopallossa naiset käyttää tiukahkohkoja housuja urheillessaan. Housujen takamuksiin on myyty mainospaikkoja varmaankin ihan hyvällä hinnalla näkyvyyden perusteella. Onko nyt tarinan pervo se joka on mynnyt mainokset, se joka käyttää mainoshousuja vai se joka lukee mainoksen?   Eikö tuo ole jo jonkin asteista seksin myymistä

Varsinkin pesäpalloilijoiden pyllyt kiinnittävät huomioni. En mä sille mitään voi.

Vierailija
388/657 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö mies saa enää edes asetella boksereitaan paremmin, jos ne hiertävät ikävästi?

Voi tietysti. Pointtina lähinnä, että eikö pitkäkestoinen tuijottaminen ja tarkoituksellinen erektion hankkiminen julkisella paikalla mene jo hieman yli, vaikkei kohde sitä tietäisikään. Tuskin kukaan tuollaisesta innostuu ja mitä luultavimmin ei anna hyvää kuvaa etenkään naislukijoille näin luettunakaan.

On aivan eri asia huomaamatta vilkaista ja olla tekemättä asiasta isompaa numeroa, ehkä siitäkään kaikki ei pitäisi jos tietäisi mutta ymmärrettäouto paremmin. Ei muuta, jatkakaa. :)

En minä erektiota tarkoituksella hankkinut. Edelläni kävelevä nainen nosti munani pystyyn, en voinut sille mitään. Jos luit viestini loppuun asti, mitä ihmiset eivät nykyään tee, niin mainitsin myös, etten hieronut kulliani naisen takana.

Luin viestisi loppuun. Minä en vaan kehtaisi katsoa niin pitkään, että erektio syntyisi, vaikka olisi kuinka hyvä pylly edessä eli sillä tavoin se on kontrolloitavissa. Vaikkei kukaan huomaisi, niin tulisi jo itsellekkin outo fiilis. Myönnettäköön, että mahdotonta se miehen biologialla on olla vilkaisematta tai hetken katsomatta. Mutta hyvä, että jotain rajaa sinullakin. 👍

Vierailija
389/657 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole miehille mikään helppo säädellä katsomisiaan, kun vaistot ja automaatio vastaa 80%  kaikkien ihmisten tekemisistä. Sitä sopii luulla, että tekee vain niitä asiota mitä järjellä ohjattavissa.  Mutta se loppu 20%  ei pitkälle riitä. 

Vierailija
390/657 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä juuri se tavalliselta vaikuttava perheenisäkin kyttää nuoria tyttöjä ja lähettelee vehkeensä kuvia🤢

Ja sen sijaan, että lietsoisi itsesi näkemään nuorien tyttöjen kyyläämisessä mahdollisimman huonoa, voisi sen sijaan vaikkapa ottaa rennosti kuten Pulmusten Peggy Bundy. Antaa miehen kiihottua mistä haluaakin, sillä lopputulema on se, että hänen kumppaninaan sinä saat loppupeleissä kiihkeää seksiä. Tietysti se ei varmaankaan toimi motivaattorina jos olet ihan frigidi, mutta ehkäpä tuolloin voisikin enemmän keskittyä miettimään miten kehittää itseään, eikä muita.

Vierailija
391/657 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se on sinun maailmasi ja tunteesi. Perässäkulkijalla on oma maailmansa ja tunteensa. Kullekin omansa.

Vierailija
392/657 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rantapallotyttöjä katsomaan lähtiessä laitan miesten vaipan varalle päälle.

Vierailija
393/657 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Minäminäminä ja mun subjektiiviset kokemukset maailmasta"! Ymmärrät varmaan, ettet sinäkään olisi täällä, jos sukupuolia ei olisi biologisesti "ohjelmoitu" viehättymään toisistaan? Joten täysin turha ruikuttaa!

Miesten pervous on hinta kaksineuvoisuudesta.

Vierailija
394/657 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastakkaisen sukupuolen fyysisten avujen tsekkaaminen kuuluu keskeisesti ihmisen biologiaan ja selittää sen, miksi sinäkin olet tässä maailmassa. Siitä ei siis saa mitään rakenteellista ongelmaa tekemälläkään, vaikka nykypäivänä jotkut kalliolaiset kaikkitietävät piipertäjät tykkäävät lietsoa itseään ajattelemaan tuolla tavalla. Mitään ongelmaa tässä ei olisi, jos ei olisi tuollaista väestönosaa, jolla kiristää pipoa vähän liikaa ja luonnolliset asiat mietitään luonnottomina ja loukkaavina. 

Ei ole esimerkiksi minkään sortin perustarve kieltää kumppanilta sitä, että katsoo tai ajattelee jotakin toista ihmistä. Omaa puolisoa ei haittaa, että kiihotun hyvistä perseistä ja katselen niitä, vaan se jolla on väliä on se, että en tekisi sitä liian selvästi ja julkisesti hänen seurassaan, joka voisi olla hieman loukkaavaa (sekä tietysti "katsoa saa, muttei koskea" periaate, ellei sitten ole sovittu avoimesta suhteesta tms järjestelystä). Hänellä itsellään on paras perse johon olen koko elämässäni koskenut ja ehkäpä taitaa myös itse tietää sen, joten siihen ei liity hänen osaltaan erityisiä epävarmuuksia, että lähtisin heti seuraavan matkaan. 

Myöskin se, että olen miehinen mies ja seksuaaliset halut ovat sen mukaisia, on eduksi kumppanilleni. Hän ei sitä mihinkään vaihtaisi, eikä se ole huono asia vaan sitä voisi mieluummin yrittää ymmärtää, vaikka olisi itse erilainen. Siitä huolimatta se on yleisenä asetelmana, että halukkaampi / "pervompi" joutuu pyytelemään anteeksi ja rajoittamaan itseään. Silloin mennään aina tuon toisen, rajoittuneemman osapuolen pillin mukaan ja kun viimeksi mainitut eivät välttämättä edes anna ajattelunvapautta vaan syyllistävät jopa siitä, että kiihottuu siitä mistä biologisesti kuuluukin kiihottua, siinä voi yhdellä jos toisella mennä ennen pitkää kuppi nurin kun luontaisia haluja tukahdutetaan tarpeeksi. Vähän vapaamielisemmällä asenteella ja suuremmalla ymmärryksellä ei tarvitsisi lähteä noin pitkälle ja kaikki olisivat onnellisempia. 

Vierailija
395/657 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuijotan. Ja useimmiten haluaisin myös nuuhkia, nuolla ja naida sitä

Eilen metron liukuportaissa edelläni kulki iso takamus, josta pääsi pieru suoraan naamaani! Hyi hitto, että vaati melkoista kykyä liukua zen-meditaatioon selvitäkseen ylös saakka!

Minulle on käynyt näin hississä.

Mikä sen parempi paikka pierasta kuin täysi hissi.

Vierailija
396/657 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin pesäpalloilijoiden pyllyt kiinnittävät huomioni. En mä sille mitään voi.

Tämä kyllä piristää pelien katsomista entisestään, vaikka itse peli pääosassa pesäpallon ollessa mielenkiintoinen peli.

Pelaajat on hyvin urheilullisia. 👍

Vierailija
397/657 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö tajua kuinka meitä naisia oksettaa teidän kuolaaminen?

Vierailija
398/657 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuolaamisella ja vilkaisemisella on mielestäni suuri ero käytännössä ja jo ajatuksen tasolla. En tosiaankaan halua miehenä "kuolata" mutta löytyyköhän maailmasta montaakaan (tervettä) miestä, jotka ei vilkaisisi kun luonto jo siihen ohjaa? Jos sen sekunnin tai pari sitten pitää näkemästään, niin tuskin se vaarallista on.

Ja eiköhän naisetkin yhtälailla katso miehiä, vaikkei välttämättä (vaikka varmasti välillä on) ole peppu kohteena?

Vierailija
399/657 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

So what? Vastapainoksi miehiä kiihottaa. Tarvitseeko kummankaan välittää toistensa tunnetiloista?

Vierailija
400/657 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä silleen. Naiset eivät tässäkään suhteessa ole homogeeninen ryhmä ja oma subjektiivinen kokemuksesi ole objektiivinen totuus, joka on yleistettävissä sukupuolesi perusteella kaikkiin naisiin, vaikka näin haluaisit. Katsos kun maailmassa löytyy hyvin monia naisia, jotka ilman epäilyn häivää tykkäävät huomiosta, jota heille annetaan. Jotkut saattaisivat yleistettynä jopa pitää sitä naisellisena piirteenä...