Olen 33-vuotias ja peilistä katsoo väsähtänyt ja elähtänyt eukko. Miten teen muodonmuutoksen huolitelluksi ja tyylikkääksi leidiksi?
Syvä huokaus. Olin nuorempana superkaunis, välillä sai ihan potkia miehiä pois farkunlahkeesta roikkumasta. Sitten tuli elämä, opiskelut, työt. Nyt olen tilanteessa, jossa tuo kaikki on taaksejäänyttä ja arjen stressi sekä ikä on vienyt mennessään niin kuulaan ihon kuin sen nuoruuden hehkunkin. Mitä tässä on tehtävissä?
Minulla on kivoja vaatteita ja kauniita kenkiä kaapit täynnä mutta aamuisin väsyneenä laitan vain mukavaa päälle. Hiuksia, pitkiä ja ohuehkoja en jaksa laittaa ollenkaan. Kynsilakat lohkeilevat, sekaihoinen naama on näpyillä ja ryhti äärimmäisen huono. Olen laiha mutten atleetti, joten habitus in vähän anteeksipyytelevä. Tarvitsisin itsetuntomuodonmuutoksen ja jotain ulkoista buustia.
Millaiset ovat huolitellut ja tyylikkäät hiukset, meikki yms? Olen ihan hukassa ja peilistä kurkkaa säälittävä varjo entisestä. Vinkkejä? Olen valmis panostamaan ainakin muutamia satasia, jos nyt saisin taas elämänsyrjästä kiinni tällä osa-alueellla.
Kommentit (64)
Mulla paha anemia
Kieltolistoilla maito ja runsas nesteen juominen,olipa se vettä tai mehua
Uskon että tämä "luonnollinen rupsahtaminen" on vaikeampi kestää meille, jotka olemme nuorena olleet kauniita. Ei minunkaan mieheni ikinä ole valittanut, vaikka vaimonsa oli parikymppisenä aika lailla erinäköinen kuin nyt nelikymppisenä. Sanoi hääpuheessaankin jo, että ulkoinen kauneus katoaa väistämättä vuosien varrella, mutta sisäinen kauneus voi säilyä läpi elämän. Pidän itsestäni ja ulkonäöstäni edelleen paljonkin huolta, mutta kasvonpiirteiden muuttuminen on väistämätöntä. Pointtina tässä kai vaan se, että vaikka tyylikäs ja huoliteltu voi olla ihan jo oman mielialansa takia, niin yritetään silti hyväksyä vuosien mukanaan tuomat muutokset leuka pystyssä! Tsemppiä Ap!
Netistä löytyy ohjeita "drinking yeast quicking hair growht"
Hiusakatemian asiakkaana tiedän maidon vaarat