Sipilän suosiosta huono mielipidekysely
Ei ole mennyt ihan putkee, mutta menköön.
http://www.hs.fi/politiikka/art-2000005023007.html
Kommentit (10)
Tuollaisten kyselytulosten julkaiseminen pitäisi estää. Vaikka jokin sähköpostitulva voisi saada jutun julkisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Niin, mutta ei se itse kysely tainnut huono olla. Sen tulos toki pääministerin kannalta.
Otsikointi on pakko muotoilla siten että pääsee edes hetkeksi tänne, koska suoraan poistoon ei kannata laittaa. Toki uskon että ei kauan kuitenkaan pysy, vääriä ajatuksia ei sallita. - ap.
Jos olisimmme lentokoneessa, jota sipilä ohjaa niin oisimme hänen toimiensa vuoksi tilanteessa: Matkustajat katselevat huolestuneena ikkunoista kun maa lähestyy, koneen ohjaamosta kuuluu.- nyt ne luukut kiinni heti ja sita maalia tänne että saan maalata mittarit. Kone menossa jyrkästi mäkeen, mutta kapteeni kehuu että nyt on saatu tuulta alle.
Keksikää keino erottaa Sipilä! Eikö toi ole jo valtiopetos, ettei kuuntele ollenkaan kansalaisten tahtoa?
Johan se sanoi, että tästä paatista on saatava tulppa irti.
Ei tainnut olla ihan vahinko tuo omituinen lausunto.
Sipilältä löytyy pari miljardia vuodessa valepakolaisiin, ilman että yksikään puolue meluaa että on kallista.
Sipilä ei nyt vaan ollut uhkaillut riittävästi gallupintekijöitä. Seuraavassa gallupissa Sipilään tyytyväisten osuus onkin sitten jo 100%.
Seuraavan gallupin Sipilä tilaakin sitten Yleltä, niin saadaan paremmat lukemat.
Ja mä kun ole joskus kuvitellut, ettei Suomessa ole korruptiota ....
ja että politiikotkin on oikeasti rehellisiä ja mukavia ihmisiä.
Sipilähän on bisnesmies, joka päätti kokeilla politiikkaa. Jostain syystä, ja syyt taitaa näkyä... Sipilä uskovaisena toteuttaa Raamatun lausetta "Jokaiselle, jolla on, annetaan, mutta jolla ei ole, siltä otetaan pois sekin, mitä hänellä on."
Niin, mutta ei se itse kysely tainnut huono olla. Sen tulos toki pääministerin kannalta.