Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko naisen viedä treffeille metsään?

Vierailija
27.12.2016 |

Voiko naisen viedä treffeille johonkin metsään tai järvenrantaan
+nuotiolla ruoan tekemistä, makkaran paistoa tjms simppeliä
+kahvittelua

Ekoilla treffeillä ei varmaan?

Vai heti ekoilla pitkä ja haastava pilkkireissu tuulessa ja pakkasessa jotta näkee onko nainen mistään kotoisin?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ap huomioon, että suurin osa naisista ei yksinkertaisesti uskaltaisi lähteä vielä suht tuntemattoman ja ties miten mukavaksi teeskentelevän miehen kanssa metsään kaksin. Joten hyvä ja kiva idea voi kaatua siihen, että kuulostat jotenkin epäilyttävältä. "Hui! Miksi mies haluaa viedä mut jonnekin metsän uumeniin??", vois käydä monen mielessä.

Vierailija
42/43 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testi miehelle: Lähdetään kalaan tai marjaan useamman päivän reissulle , unohdetaan sääskimyrkyt kotiin ...

Katsotaan sitten nuotiolla, kuka syö sitä suurinta kalaa. Mulle valkeni nimenomaan tässä vaiheessa se, että ei tule minusta sen miehen lasten äitiä. Mies osoittautui itsekkääksi ja ahneeksi juuri silloin, kun olisin odottanut jotain pientä huomionosoitusta raskaalla reissulla, vaikka sitten valmiiksi paistetun kalan muodossa.

Tässä paljastuu se, mitä sinulla on odotettavissa sitten, kun tulet noin kahdenkymmenen yhteisen vuoden jälkeen miehen luo työreissulta. Voit päätellä, odottaako sinua siisti koti ja valmis päivällinen vrt. hyvä nuotio ja ihan sinua varten valmistettu eräateria , vaiko kodinhoitajan paluuta odottanut huusholli vrt. "pidä itse huolta itsestäsi, ongi itse kalasi ja kanna itse marjasaaliisi pois metsästä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään valittaja, ja vaikeuksia on koettu, ja juuri sen vuoksi en lähtisi korpeen tahallaan itseäni kiusaamaan. Mukavuus ennen kaikkea, ja todellinen todellinen herrasmies tajuaa sanomattakin, että mikään korpivaellus ei sytytä yhtäkään naista. Ei oikeasti. Joku saattaa esittää viihtyvänsä, mutta totta se ei ole. Egyptiläiselllä puuvillalla luksussängyssä vs. kuoppaisella ja kylmällä teltanpohjalla, hmm, kummallahan reidet helpommin erkanevat... :)