Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avomies haluaa 3v yhdessä asumisen jälkeen meille erilliset rahat!

Vierailija
27.12.2016 |

Meillä on siis aina ollut yhteiset rahat: kummankin palkka tullut yhteiselle tilille, josta sitten on maksettu maksut ja eläminen sekä siirretty summa x yhteiselle säästötilille. Nyt yhtäkkiä mies haluaa palkkansa omalle tililleen! Mistä tällainen voi johtua? Valmisteleeko mies nyt eroa tms. Ahdistaa.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiimainen jouni odottaa teitä kikkelässä!

Vierailija
22/29 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet tainnut tuhlailla vähän vallattomasti ja epäreilusti niitä "yhteisiä" rahoja.

En ole, olen hyvin tarkka. Mies on entinen peliriippuvainen mutta ollut pelaamatta koko suhteemme ajan. Ap

Sitten se on yhtä ehdotin kuin muutkin entiset riippuvaiset: Ääripäästä toiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa vastata kun en ole miehesi, mutta en koskaan ymmärrä miksi pitäisi olla yhteiset rahat? Ihan samalla tavalla kaiken saa maksettua vaikka ei ole yhteiset rahat. Ihan yhtä helposti tai vaikeasti sen mukaan miten sen haluaa tehdä. Meillä on aina olut omat rahat, omat tulot ja omat sekä yhteiset menot, eikä 12 vuoteen ole tarvinnut itä päätöstä katua. Mä en edes tarkalleen tiedä paljonko mun mies tienaa, eikä se tiedä paljonko minä, eikä ole mitään tarvettakaan tietää.

Vierailija
24/29 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pelaa. Näetkö jatkossa hänen tilitilanteensa nettipankista? Mikäli et, niin hän pelaa rahansa.

Sinuna puhuisin tilanteesta hänen kanssaan. 

Vierailija
25/29 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tili omat rahat . Maksetaan laskut puoleksi ja jos jää säästöön niin se on omaa.

Vierailija
26/29 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet tainnut tuhlailla vähän vallattomasti ja epäreilusti niitä "yhteisiä" rahoja.

En ole, olen hyvin tarkka. Mies on entinen peliriippuvainen mutta ollut pelaamatta koko suhteemme ajan. Ap

Sitä  pelattaa taas eikä se halua sen takia enää yhteisiä rahoja.

Olen kyllä sitä mieltä että  omat tilit ja sitten yhteinen kulutili on jees ratkaisu.

Vierailija
27/29 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä ylipäänsä on yhteiset rahat? Meillä on molemmilla omat tilit, joihin palkat tulevat ja yhteiset laskut maksetaan puoliksi. Siirretään siis summa x toisen tilille ja toinen maksaa. Ei oke mitään yhteistä tiliä. Lopuilla kumpikin voi tehdä mitä lystää. Tämä käytäntö on ollut ja toiminut jo 24 vuotta.

Vierailija
28/29 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on löytänyt uuden. Isot onnittelut kaikille osapuolille.

Vierailija
29/29 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelee että tuhlaat kuten exänikin. Eli molemmille oma tili ja kolmas tili kuluille, loput saa pitää itse. Meillä kävi niin että minä ja lapset matkustelimme ja söimme ulkona palkallani mutta miehen rahat menivät johonkin näkymättömään eikä saanut hankittua mitään. Vuoden päästä uskoi että minä nyt vaan olen hyvä raha-asioissa ja olisi halunnut palata vanhaan systeemiin mutta olin kuunnellut sitä rahamussutusta ihan tarpeeksi ja erottiin sen takia.

Toi rahamussutus on muuten tuttua kans. Erosin osin siitä syystä, kun en jaksanut millään kuunnella sitä enää.