Seela Sella: Miehiä jyräävät pihtaavat naiset pois!
"Seela on vahvojen naisten kasvattama. Hänen äitinsä ja isoäitinsä loivat hyvällä esimerkillään turvallisen kasvuympäristön ja antoivat hyvän itsetunnon.
-Tämän vuoksi feministinen liike on minulle hyvin outo ajatus. Kannatan kyllä palkkatasa-arvoa, mutta muuten olen miesten ja poikien puolella. Heidän joukostaan löytyy enemmän väliinputoajia kuin naisista. Miehiä pitäisi ymmärtää, mutta tällä hetkellä naiset jyräävät heidät, Seela kertoo Seiskalle
-Jos naisten harteille kaatuu lasten ja kodin hoitaminen, heitä ei enää kiinnosta seksi. Miehet taas on rakennettu eri lailla, he tarvitsevat seksiä. Siksi tällaiset pihtaavat naiset, sellaiset pois nyt heti! Tämä on tärkeää. Naisten täytyy hoitaa miehiään ja ymmärtää heitä."
https://www.seiska.fi/Uutiset/Nayttelijalegenda-Seela-Sella-ojentaa-Lop…
Kyllä mummot tietää!
Kyllä mummot sen tietää!
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
"Miehet taas on rakennettu eri lailla, he tarvitsevat seksiä."
Kyllä minäkin tarvitsen seksiä vaikka olenkin nainen :(
Ei, et tarvitse. Täällä on tänäänkin lukuisia ketjuja joissa naiset ilkkuvat miehille kuinka he tarvitsevat seksiä, naisten ollessa onnellisina ilman.
Miten nää vanhat naiset alkaa möläyttelemään outouksia? Jotain voisi pitää omana tietoonaan. Oliko Aira S joka puolusti Peter Nygårdia? Karita Mattila on sentään ollut viimeaikoina hiljaa.
Vanhemman sukupolven naiset oikeasti ajattelivat, että yksi naisen tehtävistä on huoltaa miestä. Mies oli ikään kuin yksi perheen lapsista, joka ei selviä itsekseen, vaan tarvitsee naisen hoivaa.
En ota tähän kantaa kun onneksi olen ihan kivan naisen kanssa naimisissa. En ehkä muutenkaan ajattele noin.
Mutta näin just Seela Sellan telkkarissa ja er on kyllä huikea tyyppi!