Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten on, häpykarvoituksen puolustelijat:

Razor
27.12.2016 |

Käytte kampaajalla, ajelette sääriänne ja kainaloitanne. Haluatte, että miehenne käy parturissa ja ajaa partansa. Tässä ei nähdä mitään erikoista tai terveydelle vahingollista. Ainoan poikkeuksen tekee häpykarvoitus, jonka senkin moni poistaa huulista, mutta kummulle pitää jättää tupsu. Eli iho- ja limakalvoterveyden kipupiste on häpykummun karvoitus.

Olen alkanut epäilemään, ettei kyse ole terveydestä vaan pelosta, että oma alapää näyttää vastenmieliseltä. Palstalta luettuna moni ei edes peilillä ole uskaltanut katsoa, miltä näyttää. Nekin, jotka ovat vilkaisseet, ovat huolissaan vaginansa ulkonäöstä. Kaikesta tästä huolimatta nimettömänä netissäkin vedotaan terveyteen tai väitetään, että sheivaus on "so last season" kertomatta, kenen yksittäiseen mielipiteeseen väite perustuu. Ei ainakaan miesten enemmistön.

Olisiko aika tunnustaa tosiastat oman viehättävyyden epävarmuudesta?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en mitenkään erityisestä puolustele häpykarvoituksen olemassa oloa. Vaan sitä, että kullakin on oikeus tehdä mitä lystää asian puolesta.

Mä en käy kampaajalla, että tukka saa kasvaa. Jalat ja kainalot ajan esteettisistä syistä, on nätimpää. Alapää saa rehottaa samasta syystä. Olen mä värkkini nähnyt (kun poslarivillitykseen itsekin lähdin) ja monen muunkin (lehdistä ja leffoista). Kaunista ei ole yhtäkään tullut vastaan.

Miestä en ole koskaan pyytänyt parturisssa käymään tms. Hoitaa asian itse tai sitten ei. Sama juttu lasten kanssa.

Vierailija
42/52 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta ap pakastebroileri ja sulata se. Siinä on semmoinen reikäkin, jota voit käyttää hyväksesi.

Onneksi useimmat miehet haluavat naisen eikä broileria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta tämä on hyvinkin henkilökohtainen asia, jokainen sheivatkoon alapäänsä sellaiseksi kuin haluaa tai olkoon sheivaamatta.

itse olen pitänyt häpykarvoituksen siistittynä "kiitoradaksi" tai kokonaan karvattomana lookkina - ja ihan vain siksi että saan mieheltäni suuseksiä usemammin kuin naturell lookilla varustettuna

N45

Vierailija
44/52 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kauniit häpykarvat. Haluatko että lähetän Sinulle valokuvan niistä?

Vierailija
45/52 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa yksi joka saa kutinaa, ihottumaa ja karvatupen tulehduksia jos ajelee häpykummulta.

Vierailija
46/52 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biologi kirjoitti:

SouthernGrove kirjoitti:

Miksi kummassa aloittajaa kiinnostaa noin kovasti tuntemattomien naisten intiimikarvoitus? Vertaus esim kampaajalla käyntiin ontuu aika pahasti, eikä vähiten siksi, että kukaan ei odota, että kampaajalla käydessään kaikkien naisten tulee ajaa päänsä kaljuksi, tai muuten saman tietyn mallin mukaan. Pätee myös miesten partaan/viiksiin/sänkeen/parrattomuuteen.

Aloittaja on myös vapaa pitämään alapääkarvoituksensa ihan millaisena itse haluaa, ihan kuten kaikki muutkin. Sukupuolesta riippumatta. Aloittaja kun ei muistanut yhtään huolehtia miesten intiimialueen karvoituksen vallattomasta rehottamisesta. Tätä ilmiötä tavataan varsin yleisesti.

Karvaisuus on maskuliinen ja karvattomuus feminiininen ominaisuus. Jokainen silti olkoot niin karvainen tai karvaton kuin haluaa.

Ja ihmisen ominaisuus sukupuolesta riippumatta on olla juuri niin karvainen kuin on. Mitä niitä karvoja suotta pätkimään tai ajelemaan, kasvoivat missä kohtaa kroppaa sitten kasvavatkin?

Vierailija
47/52 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta ap pakastebroileri ja sulata se. Siinä on semmoinen reikäkin, jota voit käyttää hyväksesi.

Onneksi useimmat miehet haluavat naisen eikä broileria.

Ap:llä on kuitenkin se palsta suurin munakin, baroileriin mahtuu isokin muna.

Vierailija
48/52 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on täysin väärässä. Syy tuuhean häpykarvoituksen ylläpitoon on yksinkertaisesti se, että tällaisen karvoista muodostuvan esteen tarkoitus on pitää vähemmän älykkäät yksilöt loitolla. Miehen pitää siis olla riitävän fiksu löytääkseen perille muutamasta karvasta huolimatta. Nainen, joka ei pidä älykkyyttä niin suuressa arvossa, saa kyllä omasta puolestani ihan vapaasti ajella omat karvansa. Kivahan se vaan on, että niille tyhmemmillekin miehille pari löytyy.

Jokainen valitkoot niin hyvän ja mieleisen kumppanin kuin omat rahkeet riittävät tai olkoot ilman. Toistaiseksi olen löytänyt tai saanut naisen suostuteltua häpykarvojen ajeluun. 😀

Ei kai sulla vaihtoehtoakaan ole, jos et perille muuten löydä.

Vierailija
49/52 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuva ja linkki kuvaan pliis👏

Tämä on kaunis.

http://sexopicxxx.com/wp-content/uploads/2016/04/nude-women-hairy-pussy…

Vierailija
50/52 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biologi kirjoitti:

SouthernGrove kirjoitti:

Miksi kummassa aloittajaa kiinnostaa noin kovasti tuntemattomien naisten intiimikarvoitus? Vertaus esim kampaajalla käyntiin ontuu aika pahasti, eikä vähiten siksi, että kukaan ei odota, että kampaajalla käydessään kaikkien naisten tulee ajaa päänsä kaljuksi, tai muuten saman tietyn mallin mukaan. Pätee myös miesten partaan/viiksiin/sänkeen/parrattomuuteen.

Aloittaja on myös vapaa pitämään alapääkarvoituksensa ihan millaisena itse haluaa, ihan kuten kaikki muutkin. Sukupuolesta riippumatta. Aloittaja kun ei muistanut yhtään huolehtia miesten intiimialueen karvoituksen vallattomasta rehottamisesta. Tätä ilmiötä tavataan varsin yleisesti.

Karvaisuus on maskuliinen ja karvattomuus feminiininen ominaisuus. Jokainen silti olkoot niin karvainen tai karvaton kuin haluaa.

Älä sotke kulttuuria ja biologiaa.

Vierailija
51/52 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biologi kirjoitti:

SouthernGrove kirjoitti:

Höpö höpö. Normaalilla aikuisella naiselle on pillukarvoja siinä missä miehellä munakarvoja. Lapsella sen sijaan ei ole pillukarvoja, mutta on hiukset. Huomaat varmaan pointin...

Vierailija
52/52 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita palstalle kaikkien iloksi.