Miten on, häpykarvoituksen puolustelijat:
Käytte kampaajalla, ajelette sääriänne ja kainaloitanne. Haluatte, että miehenne käy parturissa ja ajaa partansa. Tässä ei nähdä mitään erikoista tai terveydelle vahingollista. Ainoan poikkeuksen tekee häpykarvoitus, jonka senkin moni poistaa huulista, mutta kummulle pitää jättää tupsu. Eli iho- ja limakalvoterveyden kipupiste on häpykummun karvoitus.
Olen alkanut epäilemään, ettei kyse ole terveydestä vaan pelosta, että oma alapää näyttää vastenmieliseltä. Palstalta luettuna moni ei edes peilillä ole uskaltanut katsoa, miltä näyttää. Nekin, jotka ovat vilkaisseet, ovat huolissaan vaginansa ulkonäöstä. Kaikesta tästä huolimatta nimettömänä netissäkin vedotaan terveyteen tai väitetään, että sheivaus on "so last season" kertomatta, kenen yksittäiseen mielipiteeseen väite perustuu. Ei ainakaan miesten enemmistön.
Olisiko aika tunnustaa tosiastat oman viehättävyyden epävarmuudesta?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla joku kieroutuma kun sun pitää niin kovasti miettiä muiden mietteitä häpykarvoituksesta?
Joku sakkolihaa ihannoiva luuseri.
Karvat kuuluu juuri sinne minne kasvaakin, miksi miehet vaatii naiselta katvatonta pikkulapsen kehoa, jotenkin sairasta.
M
Onko häpykarvoitus ainoa sukukypsyyden merkki? Tai tarkoittaako sen ilmestyminen valmiutta seksuaaliseen kanssakäymiseen? Sinähän vasta varsinainen pedofiili olet.
Minä pidän pilluni ulkonäöstä kovasti mutta en halua ajella karvoja häpykummulta, koska tulee niin lapsimainen olo ja iho on siinä niin herkkää että muuttuu ihan punaiseksi ja näppyläiseksi :D häpyhuulilta sheivaan kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Biologi kirjoitti:
Karvaisuus on maskuliinen ja karvattomuus feminiininen ominaisuus.
Siksi esim. eläinmaailmassa naaraat ovat usein täysin karvattomia. Eikuhä.
Niinpä. Naiset ovat niin eläimellisiä. 😂
Vierailija kirjoitti:
Eikö ottanut tulta? Sama aihe vähän eri muodossa, mutta sotke uimahalli mukaan, niin kyllä lähtee. :)
Miten uimahallin kaakelit liittyy häpykarvojen poistamiseen?
Vierailija kirjoitti:
Siis karvoituksesta pitävät jättävät vaan tupsun?
Ei ymmärrä aloitusta.
Terve itsetunto kestää karvoituksen ja karvattomuuden kaikki muodot ja pitää sitä mikä itseä miellyttää.
Miksei pidä sitä mitä kumppania miellyttää?
Aivan samahan se minulle on, paitsi se pikku vaiva minkä siistiminen vaatii.
Vierailija kirjoitti:
Kuulehan nyt, älyn ja päättelykyvyn jättiläinen:
Minulla ei atoopikkona/todella kuivan ja herkän ihon omistavana ole pienintäkään aikomusta alkaa ajella alapäätäni. Mielummin elän ihan karvoineni päivineni kun kärsin ihottumista, kutinasta, kirvelystä jne.
Oliko riittävän yksinkertaisesti ilmaistu? Vai törmäsikö kipupisteeseen?
Pakko ei ole, jos ei halua. Toisinajattelijoita on tarpeeksi tarjolla. :-)
Jos sulla on larvoista ongelma, pidä se omana ongelmanasi. Moni rakastaa karvojaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei atoopikkona/todella kuivan ja herkän ihon omistavana ole pienintäkään aikomusta alkaa ajella alapäätäni. Mielummin elän ihan karvoineni päivineni kun kärsin ihottumista, kutinasta, kirvelystä jne.
Pakko ei ole, jos ei halua. Toisinajattelijoita on tarpeeksi tarjolla. :-)
Joo. Ihottumainen, tulehtunut iho alapäässä onkin varmaan tosi kiihottava ja ihana. Mutta karvaton sentään. <3
Razor kirjoitti:
Olen alkanut epäilemään, ettei kyse ole terveydestä vaan pelosta, että oma alapää näyttää vastenmieliseltä. Palstalta luettuna moni ei edes peilillä ole uskaltanut katsoa, miltä näyttää. Nekin, jotka ovat vilkaisseet, ovat huolissaan vaginansa ulkonäöstä. Kaikesta tästä huolimatta nimettömänä netissäkin vedotaan terveyteen tai väitetään, että sheivaus on "so last season" kertomatta, kenen yksittäiseen mielipiteeseen väite perustuu. Ei ainakaan miesten enemmistön.
Olisiko aika tunnustaa tosiastat oman viehättävyyden epävarmuudesta?
Pöh, siitä siinä vain on kysymys, että on ihan samantekevää, miltä oma alapää näyttää. Kuka sitä muu kurkkisi kuin gynekologi? Miksi siis vaivautua ajelemaan? En muuten ajele sääriänikään, mutta niissä ei karvoja olekaan.
Olen kyllä uskaltanut katsoa pilluani (se mikään alapää ole...) peilistä jo teininä. Nyt ei ole enää mitään tarvetta tehdä niin, mutta ei mitään estettäkään jos jokin tarve tulisi.
Kokemusta molemmin tavoin. Nykyään karvat ehdottomasti. Harrastan pyöräilyä ja karvattomana ihon kanssa ongelmia, karvallisena ei.
Hölömö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ottanut tulta? Sama aihe vähän eri muodossa, mutta sotke uimahalli mukaan, niin kyllä lähtee. :)
Miten uimahallin kaakelit liittyy häpykarvojen poistamiseen?
Kaakelit on tässä sivuseikka, mistä ne keksit tähän? Häpykarvojen olemassaolo tai olemassaolemattomuus uimahallin suihku- ja saunaosastolla on yleensä herättänyt vilkasta keskustelua. :)
Kampaajalla hiusten leikkaaminen ei aiheuta terveydellisiä ongelmia. Häpykarvoituksen ajelu aiheuttaa. Tosin en yläpäätäni koskaan kampaajalla ajele paljaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kampaajalla hiusten leikkaaminen ei aiheuta terveydellisiä ongelmia. Häpykarvoituksen ajelu aiheuttaa. Tosin en yläpäätäni koskaan kampaajalla ajele paljaaksi.
Moni on päänahkansa ja hiuksensa kemikaaleilla pilannut.
Onks tää joku yhdistys, häämöttäessä niin kuin isän maan puollustajat? Onks teil ollu viel yhtään miekkaria?
Mä olisin ainakin valmis karkotetaan kaikki posliinit rajan taakse. Ei sovi tänne meidän kulttuuriin missä luonnollisuus ja käytännöllisyys on tärkeintä.
Nojoo. Miesten saunassa posliini on ollut ehkä harvinaisempaa kuin naisten puolella.
Olen töissä uimahallissa.
Itse olen pannut merkille, että karvattomana alapääni näyttää parhaalta. Karvoitus ei sovi yhtään. Samaa toivon myös kumppanilta.
Ketään ei kiinnosta ja silti keskustelu käy kuumana. 😂
Ap on täysin väärässä. Syy tuuhean häpykarvoituksen ylläpitoon on yksinkertaisesti se, että tällaisen karvoista muodostuvan esteen tarkoitus on pitää vähemmän älykkäät yksilöt loitolla. Miehen pitää siis olla riitävän fiksu löytääkseen perille muutamasta karvasta huolimatta. Nainen, joka ei pidä älykkyyttä niin suuressa arvossa, saa kyllä omasta puolestani ihan vapaasti ajella omat karvansa. Kivahan se vaan on, että niille tyhmemmillekin miehille pari löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Ap on täysin väärässä. Syy tuuhean häpykarvoituksen ylläpitoon on yksinkertaisesti se, että tällaisen karvoista muodostuvan esteen tarkoitus on pitää vähemmän älykkäät yksilöt loitolla. Miehen pitää siis olla riitävän fiksu löytääkseen perille muutamasta karvasta huolimatta. Nainen, joka ei pidä älykkyyttä niin suuressa arvossa, saa kyllä omasta puolestani ihan vapaasti ajella omat karvansa. Kivahan se vaan on, että niille tyhmemmillekin miehille pari löytyy.
Jokainen valitkoot niin hyvän ja mieleisen kumppanin kuin omat rahkeet riittävät tai olkoot ilman. Toistaiseksi olen löytänyt tai saanut naisen suostuteltua häpykarvojen ajeluun. 😀