Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten on, häpykarvoituksen puolustelijat:

Razor
27.12.2016 |

Käytte kampaajalla, ajelette sääriänne ja kainaloitanne. Haluatte, että miehenne käy parturissa ja ajaa partansa. Tässä ei nähdä mitään erikoista tai terveydelle vahingollista. Ainoan poikkeuksen tekee häpykarvoitus, jonka senkin moni poistaa huulista, mutta kummulle pitää jättää tupsu. Eli iho- ja limakalvoterveyden kipupiste on häpykummun karvoitus.

Olen alkanut epäilemään, ettei kyse ole terveydestä vaan pelosta, että oma alapää näyttää vastenmieliseltä. Palstalta luettuna moni ei edes peilillä ole uskaltanut katsoa, miltä näyttää. Nekin, jotka ovat vilkaisseet, ovat huolissaan vaginansa ulkonäöstä. Kaikesta tästä huolimatta nimettömänä netissäkin vedotaan terveyteen tai väitetään, että sheivaus on "so last season" kertomatta, kenen yksittäiseen mielipiteeseen väite perustuu. Ei ainakaan miesten enemmistön.

Olisiko aika tunnustaa tosiastat oman viehättävyyden epävarmuudesta?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä höpäjät? Tuuhea rämemajava naisella on kaikkein seksikkäin.

Vierailija
2/52 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä höpäjät? Tuuhea rämemajava naisella on kaikkein seksikkäin.

No ei kyllä. Sama kuin tuuheat kainalokarvat kesämekossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis karvoituksesta pitävät jättävät vaan tupsun?

Ei ymmärrä aloitusta.

Terve itsetunto kestää karvoituksen ja karvattomuuden kaikki muodot ja pitää sitä mikä itseä miellyttää.

Vierailija
4/52 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen häpykummun töpsykkähän voi olla todella kaunis. Ehkä olen sitten siinä miesten vähemmistössä.

Vierailija
5/52 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme on häpykarvoituksen puolustelija? Jos joku asia on yksityinen, niin häpykarvoitus. Ei tarvetta puolustella, eikä kukaan muu edes tiedä karvoitukseni tilannetta kuin mieheni.

6/52 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kummassa aloittajaa kiinnostaa noin kovasti tuntemattomien naisten intiimikarvoitus? Vertaus esim kampaajalla käyntiin ontuu aika pahasti, eikä vähiten siksi, että kukaan ei odota, että kampaajalla käydessään kaikkien naisten tulee ajaa päänsä kaljuksi, tai muuten saman tietyn mallin mukaan. Pätee myös miesten partaan/viiksiin/sänkeen/parrattomuuteen.

Aloittaja on myös vapaa pitämään alapääkarvoituksensa ihan millaisena itse haluaa, ihan kuten kaikki muutkin. Sukupuolesta riippumatta. Aloittaja kun ei muistanut yhtään huolehtia miesten intiimialueen karvoituksen vallattomasta rehottamisesta. Tätä ilmiötä tavataan varsin yleisesti.

Vierailija
7/52 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla joku kieroutuma kun sun pitää niin kovasti miettiä muiden mietteitä häpykarvoituksesta?

Vierailija
8/52 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, intiimi alueiden iho on paljon herkempää kuin esimerkiksi pään eikä todellakaan kaikilla kestä sheivausta.

Vahaaminen on kivuliasta ja kallista, minkä lisäksi se ei onnistu ennen kun karva on kasvanut tarpeeksi pitkäksi.

Vierailija
9/52 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla joku kieroutuma kun sun pitää niin kovasti miettiä muiden mietteitä häpykarvoituksesta?

Joku sakkolihaa ihannoiva luuseri.

Karvat kuuluu juuri sinne minne kasvaakin, miksi miehet vaatii naiselta katvatonta pikkulapsen kehoa, jotenkin sairasta.

M

Vierailija
10/52 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisen paineen ja oman mieltymyksen takia pidän hiukseni siistinä, kulma- ja viiksikarvat kurissa ja ajan sääret ja kainalot kun tarve vaatii. En todellakaan jaksa tuhertaa häpykarvoituksen parissa yhtään enempää kuin nyppiä pois reisille karkaavat.

Minulla on tumma ja kihara karvoitus. Alapään karvattomana pitäminen olisi työlästä ja kallista. Lisäksi kalju alapää on mielestäni Ruma niin miehillä kuin naisilla.

Vierailija
11/52 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lapsikulta ap, on sinulla ollut siellä miettimistä kun olet aloitustasi kirjoitellut! Yritit siihen ihan keksiä vedenpitäviä faktoja, mutta metsään meni. Olet ihana, mutta on sinulla vielä opittavaa naisista ja elämästä! Jaxuhalit!

Vierailija
12/52 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tittelini käyntikorteissa on "häpykarvojen puolustaja".

Vierailija
13/52 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikän yksi tyttis kielsi kesällä meikää käymästä parturissa saatika ajamasta partaa. Muutenkaan ole kiiltokuvapoju, mutta silloin olin todellakin yksi mörrimöykky. 

Teillä naisilla on kyllä todella kummallisia makuja!

Vierailija
14/52 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, toki voisin ajella kaikki karvat alapäästä mutta sitten päällä olisikin jatkuva ab-kuuri tulehdusten takia. 

Tosin nykyään annan myös kainalo -ja säärikarvojen rehottaa. En ole vielä keksinyt syytä, miksi ne pitäisi ajella pois.

Vierailija
15/52 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

SouthernGrove kirjoitti:

Miksi kummassa aloittajaa kiinnostaa noin kovasti tuntemattomien naisten intiimikarvoitus? Vertaus esim kampaajalla käyntiin ontuu aika pahasti, eikä vähiten siksi, että kukaan ei odota, että kampaajalla käydessään kaikkien naisten tulee ajaa päänsä kaljuksi, tai muuten saman tietyn mallin mukaan. Pätee myös miesten partaan/viiksiin/sänkeen/parrattomuuteen.

Aloittaja on myös vapaa pitämään alapääkarvoituksensa ihan millaisena itse haluaa, ihan kuten kaikki muutkin. Sukupuolesta riippumatta. Aloittaja kun ei muistanut yhtään huolehtia miesten intiimialueen karvoituksen vallattomasta rehottamisesta. Tätä ilmiötä tavataan varsin yleisesti.

Karvaisuus on maskuliinen ja karvattomuus feminiininen ominaisuus. Jokainen silti olkoot niin karvainen tai karvaton kuin haluaa.

Vierailija
16/52 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä voin ihan suoraan sanoa, että mun mielestä aikuisen naisen kalju alapää on vastenmielisen näköinen. Siksipä en ajelekaan omaani.

Oletko nyt tyytyväinen, AP?

Vierailija
17/52 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biologi kirjoitti:

Karvaisuus on maskuliinen ja karvattomuus feminiininen ominaisuus.

Siksi esim. eläinmaailmassa naaraat ovat usein täysin karvattomia. Eikuhä.

Vierailija
18/52 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä säännöllisesti katselen sukupuolielimiäni enkä pidä vulvan aluetta ja vaginaa rumana.

Minulla on tuuhea häpykarvoitus. En ymmärrä mitä haittaa tätä on kenellekään, etenkään ap:lle. Mahdolliselle miehellekään tästä ei ole, sillä kyllä sielä vielä se emättimen suu löytyy ja yhdyntä onnistuu normaalisti.

Vierailija
19/52 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ottanut tulta? Sama aihe vähän eri muodossa, mutta sotke uimahalli mukaan, niin kyllä lähtee.  :)

Vierailija
20/52 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huolissani "vaginani ulkonäöstä". Sen näkee vain gynekologini ja hänkin vain spekulan ja tähystimen avulla. Ulkosynnyttimeni sen sijaan ovat paremmin näkösällä ja ihan ok. Karvoja poistan kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan