Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen löytäminen toivotonta? :D Nimimerkki: Epätoivoinen

Vierailija
27.12.2016 |

Vähän naurettva aloitus, mutta menköön :D.
Olen 23-vuotias nainen, en ole koskaan seurustellut vakavasti. Muutamaa miestä olen tapaillut, mutta tapailu ei ole johtanut sen suurempaan.
En etsi ns. tietyn tyyppistä miestä. Tutustun mielelläni erilaisiin ihmisiin.
Olen luonteeltani melko rauhallinen. Enemmän kuitenkin sosiaalinen kuin ujo.
Olen mielestäni huumorintajuinen, mutta niin toisaalta enemmistö ihmisistä ajattelee :D.

Opiskelen yliopistossa ja käyn töissä. Elämäntapani on melko urheilullinen, mutta osaan myös ottaa rennosti.
Baareissa käyn ehkä parin kuukauden välein, mutta siellä on mielestäni hankala tutustua ihmisiin, syystä että moni tuntuu etsivän sieltä vain yhden illan juttuja. Humalatila ei muutenkaan välttämättä ole paras ihmisiin tutustumista ajatellen.

Ulkoisesti olen no, tavallinen. Pitkät luonnostaan vaaleat hiukset, hoikka vartalo, meikkaan todella kevyesti ja pukeudun melko casualisti.
Jos pitäisi valita joku ns. saman tyylinen niin tämä: http://aijaa.com/7UbyPn

Seurustelu ei ole mikään pakkomielle, mutta aina välillä sitä vain meinaa iskeä epätoivo ja sitä miettii että löytääköhän sitä ikinä ketään :D. Suurimman osan ajasta kuitenkin viihdyn itsekseni.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on veli, pari vuotta sinua vanhempi.

Vakkarityö, ei tupakoi, käyttää alkoholia saunaoluen verran.

Käy töissä ja muuten viihtyy kotona.

Ei taida kukaan nuori nainen sieltä seurakseen löytää....

Vierailija
42/47 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä päin Suomea aloittaja ja minkälaiset kriteerit miehelle? Esim ikä, pituus, ulkonäkö ym?

Hohhoi ettekö te miehet tajua ettei naisia kiinnosta tollaset kylmät faktat kun etsitään kumppania? Korkeintaan joitain teinityttöjä kiinnostaa ulkonäkö yli kaiken. Tärkeintä on, että mies on kaikin puolin NORMAALI ja KUNNOLLINEN. Loput on kiinni kemiasta ja yhteensopivuudesta. Mies, jos tunnistat itsesi seuraavasta listasta, älä kuvittele saavasi hyvää naista:

Alkon suurkuluttaja

Narkkari tai kannabiksen suurkuluttaja

Tahallaan työtön

Kykenemätön elättämään itsensä

Laiska, saamaton eikä unelmia tai mitään kunnianhimoa

Tolkuttoman lihava/epänuodostunut

Huono hygienia

Huono itsetunto

Väkivaltainen

Persoonallisuushäiriöinen

Pahasti mielenterveysongelmainen

Totaalisen sulkeutunut introvertti

Pettäjä

Älyllisesti vajaa

Jne.

Jos sulla on normaali habitus, olet miellyttävä ihminen, teet jotain elämälläsi, harrastat jotain ym niin ei pitäisi olla vaikeuksia löytää naista. Täälläkin valittavat lähes 30-vuotiaat sinkkumiehet: teissä on jotain pahasti vialla tai teette jotain täysin väärin.

Siellä taas joku besserwisseri esittää, että naiset ovat niin älyttömän syvällisiä ihmisiä, että miehen kelpaamattomuus ei voi johtua mistään muusta kuin siitä, että tässä on jotain pahasti vialla. Todellisuus kuitenkin on, että jos mies on esim. 160 cm pitkä, niin suurin osa naisista on jo automaattisesti tavoittamattomia hänelle. Tämä on tutkittua. Pituus kiinnostaa naisia todella paljon. Paitsi jos mies on joku rikas superjulkkis. Se siitä naisten syvällisyydestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä samanlaisia topikkeja ollut täällä vaikka kuinka monta ja niissä aina sama juttu..................eli otsikon aloittaja ei mainitse mitään siitä että tekeekö hän itse koskaan aloitetta itse.

Voimme siis olettaa että tässäkin tapauksessa ei tee.

Joten vastaus:  Jos uskallat tehdä aloitteita, löydät kyllä jonkun. Case closed.

Vierailija
44/47 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä samanlaisia topikkeja ollut täällä vaikka kuinka monta ja niissä aina sama juttu..................eli otsikon aloittaja ei mainitse mitään siitä että tekeekö hän itse koskaan aloitetta itse.

Joten vastaus:  Jos uskallat tehdä aloitteita, löydät kyllä jonkun. Case closed.

Tämä.

Vierailija
45/47 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valehtelet. Nainen ei saa millään takuulla miestä vaikka tekisi itse aloitteita. Minä en ole saanut ja ottaa päähän kun jotkut ovat noin harhaisia mitä sinä olet.

Vierailija
46/47 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valehtelet. Nainen ei saa millään takuulla miestä vaikka tekisi itse aloitteita. Minä en ole saanut ja ottaa päähän kun jotkut ovat noin harhaisia mitä sinä olet.

Ei varmaan jos yrittää pelkästään täydellisiä miesmalleja.

Vierailija
47/47 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla AP on vielä aikaa lastenkin suhteen vaikka kuinka. Palaa valittamaan asiasta 17 vuoden kuluttua.