Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen löytäminen toivotonta? :D Nimimerkki: Epätoivoinen

Vierailija
27.12.2016 |

Vähän naurettva aloitus, mutta menköön :D.
Olen 23-vuotias nainen, en ole koskaan seurustellut vakavasti. Muutamaa miestä olen tapaillut, mutta tapailu ei ole johtanut sen suurempaan.
En etsi ns. tietyn tyyppistä miestä. Tutustun mielelläni erilaisiin ihmisiin.
Olen luonteeltani melko rauhallinen. Enemmän kuitenkin sosiaalinen kuin ujo.
Olen mielestäni huumorintajuinen, mutta niin toisaalta enemmistö ihmisistä ajattelee :D.

Opiskelen yliopistossa ja käyn töissä. Elämäntapani on melko urheilullinen, mutta osaan myös ottaa rennosti.
Baareissa käyn ehkä parin kuukauden välein, mutta siellä on mielestäni hankala tutustua ihmisiin, syystä että moni tuntuu etsivän sieltä vain yhden illan juttuja. Humalatila ei muutenkaan välttämättä ole paras ihmisiin tutustumista ajatellen.

Ulkoisesti olen no, tavallinen. Pitkät luonnostaan vaaleat hiukset, hoikka vartalo, meikkaan todella kevyesti ja pukeudun melko casualisti.
Jos pitäisi valita joku ns. saman tyylinen niin tämä: http://aijaa.com/7UbyPn

Seurustelu ei ole mikään pakkomielle, mutta aina välillä sitä vain meinaa iskeä epätoivo ja sitä miettii että löytääköhän sitä ikinä ketään :D. Suurimman osan ajasta kuitenkin viihdyn itsekseni.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies espoosta kirjoitti:

Ei minulla ole mitään korkeita vaatimuksia naisen suhteen.

Tuntuu että naiset on niitä joilla vaatimuksia on, kuten että pitäisi olla korkeasti koulutettu.

Se on kyllä vähän hassu juttu. Ihminen kun voi olla hyvinkin fiksu ja sivistynyt vaikkei olisikaan sen kummempaa koulutusta. Ap

Vierailija
22/47 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt vielä toivoa menetä. Minäkin olin lähes 26 ennen kuin ensimmäinen (ja toivottavasti viimeinen) sopiva löytyi. Enkä ole edes sosiaalinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista sitten, että se kaikkein surkeimman ja kömpelöimmän iskuyrityksen tehnyt kundi on todennäköisesti juuri se, joka ei monia naisia iske, ja on todennäköisesti halukas sitoutumaan juuri sinuun.

Vierailija
24/47 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt vielä toivoa menetä. Minäkin olin lähes 26 ennen kuin ensimmäinen (ja toivottavasti viimeinen) sopiva löytyi. Enkä ole edes sosiaalinen.

Ehkä toivoa siis onkin :D. Ei vaan, kiva kuulla että olet löytänyt itsellesi sopivan kumppanin :) 👍. Ap

Vierailija
25/47 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista sitten, että se kaikkein surkeimman ja kömpelöimmän iskuyrityksen tehnyt kundi on todennäköisesti juuri se, joka ei monia naisia iske, ja on todennäköisesti halukas sitoutumaan juuri sinuun.

Tämä on muuten hyvä pointti :). Ap

Vierailija
26/47 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikemminkin juuri tällaisia miehiä fiksu nainen karttaa. Mies, jolla ei ole vientiä on riskialtis pettämään heti mahdollisen tilaisuuden tullen ja on valmis tyytymään kehen tahansa naiseen jonka vain saa.

Sosiaalisesti normaalilla miehellä iskuyrityksiä ei aja pelkkä epätoivo vaan aito halu tutustua ja iskeä se tietty nainen itselleen. Tällaisella suhteella on hyvät mahdollisuudet kestää kun mies on tosissaan eikä iske vain välttääkseen yksinäisyyden.

Nimim. kokemusta on.

Vierailija
27/47 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikemminkin juuri tällaisia miehiä fiksu nainen karttaa. Mies, jolla ei ole vientiä on riskialtis pettämään heti mahdollisen tilaisuuden tullen ja on valmis tyytymään kehen tahansa naiseen jonka vain saa.

Sosiaalisesti normaalilla miehellä iskuyrityksiä ei aja pelkkä epätoivo vaan aito halu tutustua ja iskeä se tietty nainen itselleen. Tällaisella suhteella on hyvät mahdollisuudet kestää kun mies on tosissaan eikä iske vain välttääkseen yksinäisyyden.

Nimim. kokemusta on.

Toisaalta tässäkin on totuuden jyvä... Ap

Vierailija
28/47 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin oli vaikeuksia löytää mies. Ihan rohkeasti lähdin sitten netistä etsimään miestä ja lopulta sopiva löytyi. Annan sulle sellaisen vinkin, että älä tapaa niitä jotka ottavat sinuun yhteyttä, sillä semmoset olivat kaikki minun kohdallani karseita peikkoja, alkkiksia, velkaisia, pettäjiä, rikollisia tai hulluja. Otin sitten netissä itse yhteyttä kivan näköiseen ja normaalin oloiseen mieheen ja sillä tiellä ollaan :) Usein ne hyvät miehet ei uskalla lähestyä naisia tai lähestyvät itselleen vääränlaisia.

Vierailija
29/47 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaika on paras mahdollisuutesi. On niitäkin opintoja joissa on enimmäkseen miehiä. Käy bileissä, konserteissa, viihteellä, harrasta jotain jossa tapaa muitakin kuin naisia.

Vierailija
30/47 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin Suomea aloittaja ja minkälaiset kriteerit miehelle? Esim ikä, pituus, ulkonäkö ym?

Vierailija
31/47 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimim. kokemusta on.

Ei pidä ihmetellä, kun onkin ollut sille sujuvasanaiselle alfaurokselle vain yksi kaato muiden joukossa.

Vierailija
32/47 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä päin Suomea aloittaja ja minkälaiset kriteerit miehelle? Esim ikä, pituus, ulkonäkö ym?

Hohhoi ettekö te miehet tajua ettei naisia kiinnosta tollaset kylmät faktat kun etsitään kumppania? Korkeintaan joitain teinityttöjä kiinnostaa ulkonäkö yli kaiken. Tärkeintä on, että mies on kaikin puolin NORMAALI ja KUNNOLLINEN. Loput on kiinni kemiasta ja yhteensopivuudesta. Mies, jos tunnistat itsesi seuraavasta listasta, älä kuvittele saavasi hyvää naista:

Alkon suurkuluttaja

Narkkari tai kannabiksen suurkuluttaja

Tahallaan työtön

Kykenemätön elättämään itsensä

Laiska, saamaton eikä unelmia tai mitään kunnianhimoa

Tolkuttoman lihava/epänuodostunut

Huono hygienia

Huono itsetunto

Väkivaltainen

Persoonallisuushäiriöinen

Pahasti mielenterveysongelmainen

Totaalisen sulkeutunut introvertti

Pettäjä

Älyllisesti vajaa

Jne.

Jos sulla on normaali habitus, olet miellyttävä ihminen, teet jotain elämälläsi, harrastat jotain ym niin ei pitäisi olla vaikeuksia löytää naista. Täälläkin valittavat lähes 30-vuotiaat sinkkumiehet: teissä on jotain pahasti vialla tai teette jotain täysin väärin.

Vierailija
33/47 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoi ettekö te miehet tajua ettei naisia kiinnosta tollaset kylmät faktat kun etsitään kumppania? Korkeintaan joitain teinityttöjä kiinnostaa ulkonäkö yli kaiken. Tärkeintä on, että mies on kaikin puolin NORMAALI ja KUNNOLLINEN. Loput on kiinni kemiasta ja yhteensopivuudesta.

Täyttä häränpaskaa. Naisia ei nimenomaan kiinnosta aluksi mikään muu kuin kylmät faktat. Et läpäise alkukarsintaa jos et täytä naisen pinnallisia kriteerejä. Mies ei tee mitään sillä että on normaali tai kunnollinen koska niillä ei läpäise karsintaa. Naiset puhuu yhtä ja tekee toista.

Vierailija
34/47 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoi ettekö te miehet tajua ettei naisia kiinnosta tollaset kylmät faktat kun etsitään kumppania? Korkeintaan joitain teinityttöjä kiinnostaa ulkonäkö yli kaiken. Tärkeintä on, että mies on kaikin puolin NORMAALI ja KUNNOLLINEN. Loput on kiinni kemiasta ja yhteensopivuudesta.

Täyttä häränpaskaa. Naisia ei nimenomaan kiinnosta aluksi mikään muu kuin kylmät faktat. Et läpäise alkukarsintaa jos et täytä naisen pinnallisia kriteerejä. Mies ei tee mitään sillä että on normaali tai kunnollinen koska niillä ei läpäise karsintaa. Naiset puhuu yhtä ja tekee toista.

Sitten sinä deittailet ihan vääränlaisia naisia, kuten onnenonkijoita, pinnallisia bimboja tms. Mutta ihan tavallinen nainen (myös siis tavallisen näköinen) haluaa ihan tavallisen miehen (riittää myös että hän on tavallisen näköunen, ei mikään sysiruma). Minä olen seurustellut vakavasti kolme kertaa (viimeisimmän kanssa ollaan pian menossa naimisiin) ihan tavallisten miesten kanssa. Yhdelläkään näistä miehistä ei ole ollut vaikeuksia löytää tyttöystävää. Kumpikin eksäni tapasi nykyisen naisensa hyvin pian eromme jälkeen. Minulla kesti kolmisen vuotta löytää nykyinen mieheni. Kyllä sanoisin että tietyn iän jälkeen naisilla on huomattavasti vaikeampaa tavata kunnollisia miehiä kuin mitä miehillä on tavata kunnollisia naisia. Hyvin moni mies "luovuttaa" kaiken suhteen jossain vaiheessa ja heittäytyvät juopoiksi luusereiksi. Ei sellaista jaksa kukaan katsella.

Vierailija
35/47 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä minussa sitten on jotain pahasti vialla :(

Vierailija
36/47 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aika samanlainen. olen kuitenkin vasta 20-vuotias mutta ei ole mitään miesrintamalla tapahtunut, mamut usein lähestyy mutta minua ei kiinnosta.suomalaiset miehet eivät yleensä edes kaverimielessä puhu mitään.olen laiha,lyhty ja vaalea.olen ehkä vähän lapsenomainen ja olen miettinyt olisiko se yksi syy.ehkä viestitän olevani lapsellinen ja minut nähdään pikkutyttönä.tosin luulisi, että edes omanikäiset lähestyisi.häiritsee kyllä paljon.monet pulleat kaverini joutuvat oikein hätistelemään miehiä kimpusta :/ minua kehutaan usein kauniiksi ja ihmetellään miksei minulla ole mitään suhteita miehiin.en kyllä paljon liiku missään, joten harvoin tulee edes tilanteita missä miehet voisi lähestyä.tuntuu, ettei suomalainen mies lähesty oikein muualla kuin baarissa.itse olen joskus lähestynyt, muttei oikein tuota tulosta.ihmiset tavallaan karttaa mua.syytä olen kysynyt, mutta kaikki sanoo että odota vaan.hyvin rohkea ja itsenäinen olen ja ehkä se tavallaan pelottaa joitakin miehiä.

Vierailija
37/47 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hä, oliko tää nyt joku deitti ilmoitus, AP? Tee se jonnekin muualle kuin vauva palstalle, jessus soikoon..

Vierailija
38/47 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos sulla on normaali habitus, olet miellyttävä ihminen, teet jotain elämälläsi, harrastat jotain ym niin ei pitäisi olla vaikeuksia löytää naista. Täälläkin valittavat lähes 30-vuotiaat sinkkumiehet: teissä on jotain pahasti vialla tai teette jotain täysin väärin."

- Outs, nyt kirpaisi. itselläni on useampikin hyvä ystävänä ja kaverina sekä mies että naisia, mutta se yksi ertityinen puuttuu. Uskoakseni verraten terveet elämäntavat. Harrastan melko aktiivisesti  -toki enempi yksilölajeja liikunnasta mieleeni ovat viime vuosina olleet lähinnä juoksu, hiihto ja ratsastaminen mutta tapaan myös lueskella ja suorittaa pikkuhiljaa jatko-opiskeluja. (Pitäsikö innostua jostain joukkuelajista; mikä olisi hyvä sellainen(?) -Sekakuoro(?)    En siis oleta, että kukaan tulee hakemaan minua kotoa käsin.

Baarissa käyn harvoin, enkä oikein usko sieltä elämänkumppania löytyvän. - Ravintoloissa käyn yleensä ensi-sijaisesti vain syömässä. Molemmista olen kyllä sanut seuraa, mutta ei niistä ole kehkeytynyt mitään pysyvämpää, tai ainakaan vakampaa. -Vain yhden illan (tai yön) jutut ei ole oikein muutenkaan mun juttu, vaikka en toki oleta, että kaikki minua baareissa tai ravintolissa minua lähestyneet olisivatkaan hakeneet "vain" sitä.   

Käyn myös toisinaan myös teatterissa ja konserteissa, mutta yleensä kiinnostavin anti on ollut lavalla, enkä ole osannut (mahdollisella) puoliajalla käyttää tilaisuutta hyväksi ja hakea, mitenkään erityisesti itselleni seuralaista.

Matksuatan ja reissaan (yleensä) itsekseni.  Tapaan säännöllisesti niin vanhempiani kuin sisaruksiani ja heidän perheitään. Aika-ajoin hemmottelen kummilapsiani. Yritän myös olla yhteydessä säännöllisen epäsäännöllisesti vanhoihin kavereihini ja ystäviini. 

Vaan taas täytynee mennä peilineteen ja kysyä, missä olisi parannettavaa, että löytäisin sen itselleni mieluisna elämänkumppanin. - Vai onko vika siinä, että toisaalta myös viihdyn melko hyvin ihan sinkkunakin. - En osaa hakea itselleni kumppania aktiivisesti; eli minulla ei -ei ainakaan toistaiseksi ole- profiiilia sen paremmin missään nettitreffiporttaalissa saati tinderissä ja mitä näitä muita nyt sitten onkaan.  (- - Mitäköhän ihmettä teen täällä).   

Vierailija
39/47 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimim. kokemusta on.

Ei pidä ihmetellä, kun onkin ollut sille sujuvasanaiselle alfaurokselle vain yksi kaato muiden joukossa.

Koskahan mt-ongelmaiset lassukat tajuavat, että normaalilla sosiaalisilla taidoilla varustettu tavallinen mies ei ole alfa vaan ihan perusäijä? Sellaisia on Suomi pullollaan ja on turha demonisoida miehiä, joilla on rohkeus ja halu iskeä nainen ilman änkyttämistä ja haparointia.

Vierailija
40/47 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat viehättävältä nuorelta naiselta, joka on kunnollinen ja tunnollinen. Saman ikäiset miehet eivät välttämättä sitä osaa arvostaa, vielä. En kuitenkaan usko että joudut olemaan loppuikääsi yksin.

On sellaisia miehiä paljonkin, jotka jo teininä arvostavat ap:n kaltaisia naisia. Ovat vaan huonoja iskupuuhissa.