Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Että ärsyttää tuo sana "av-raati"
27.12.2016 |
Kuulostaa joltain juoruämmien kerholta. Minä en ainakaan kuulu mihinkään vitun "raatiin", vaikka mielipiteeni juuri tällä palstalla satun ilmaisemaan.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Ja minua ärsyttää maalaisjärjen käyttämättä jättäminen ja oman* älyn ulkoistaminen sillleen että täältä kysytään mielipidettä ihan päivänselviin asioihin.Kuinka tyhmiä nää nykyajan älyluurissa 24/7 olevat nuoret äidit ovat?
Kattokaa sieltä Googlesta perhana - tai ajatelkaa ihan hetki ite että mitä teidän äitinne tai isoäitinne tekisi tilanteessa x ennen kuin tulette tänne kyselemään asioita jotka jokaisen Suomessa peruskoulun hyväksytysti läpi käyneen ihmisen pitäisi tietää ihan itse.
Tyoi korjattu
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ja minua ärsyttää maalaisjärjen käyttämättä jättäminen ja oamn älyn ulkoistaminen sillleen että täältä kysytään mielipidettä ihan päivänselviin asioihin.Kuinka tyhmiä nää nykyajan älyluurissa 24/7 olevat nuoret äidit ovat?
Kattokaa sieltä Googlesta perhana - tai ajatelkaa ihan hetki ite että mitä teidän äitinne tai isoäitinne tekisi tilanteessa x ennen kuin tulette tänne kyselemään asioita jotka jokaisen Suomessa peruskoulun hyväksytysti läpi käyneen ihmisen pitäisi tietää ihan itse.