Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siihen on hyvä syy miksi deittipalstan miehet on sinkkuja. Hohhoi mitä kokemuksia.

Vierailija
27.12.2016 |

Olen tavannut ja viestitellyt vajaan 10 miehen kanssa syksyn mittaan. Ei voi muuta kuin todeta että kerrassaan mielenkiintoista sakkia. Erään kanssa käveltiin tapaamisen aluksi kaupungin halki kohti rantakahvilaa, ja tämä vain osoittelee eri ravintoloita ja kahviloita että "tuollakin mä oon ollut treffeillä, ja tuolla ja tuolla ja tuolla..." Kaiken kaikkiaan hän paasasi aiemmista treffeistään muissakin yhteyksissä, samoin kuin täpötäyden kahvilan jonossa kiusaannuttavan kovaan ääneen henkilökohtaisista asioistaan kuten masennuslääkityksestään.

Toista en ehtinyt (onneksi) tavata koska oli välimatkaa. Profiilin perusteella söpö ja vastuullinen yh-iskä. Siirryimme nopeasti whatsappiin jolloin jutut menivät saman tien navan alle. Kuvittelin että tutustumme ja kyselemme ja juttelemme, mutta yrityksistäni huolimatta hän palasi aina "hitto kun näytät upealta", "nukun muuten aina alasti" ja "uuh oisitpa lähelläni nyt". Ei kysynyt minusta edes ammattia tai mitään. Pusuja ja haleja tulvi viesteissä mikä tuntui ahdistavalta kun ei tosiaan oltu nähtykään. No paras tulee tässä: sanoin sitten suoraan että en oikein pidä moisesta tyylistä kun ei edes vielä tunnetakaan. Siihen hän ei vastannut enää mitään. Parin viikon päästä sain häneltä selfien. Viikon päästä toisen. --->estin hänet.

Kolmas oli ihan järkevänoloinen tyyppi, paitsi että profiilissa mainostetun bisnesmies sporttivartalon sijaan hän tuli lerpattavissa farkuissa ja linttaan astutuissa tennareissa ja vatsaakin oli. Sain illan mittaan kuulla kaiken hänen veneestään, omakotitalostaan ja KAHDEN auton autotallistaan. Siis ymmärsinkö että kahden auton talli? Seuraavana päivänä kerroin että en tuntenut mitään sellaista että olisi syytä tavata uudestaan. Tyyppi vastasi että hän on kyllä eri mieltä. Jankkasimme sitä hetken aikaa kunnes viesti meni perille.

En varmaan itsekään ole mikään unelmadeitti mutta kamoon.

Kommentit (127)

Vierailija
1/127 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siihen on hyvä syy miksi deittipalstan miehet on sinkkuja. Hohhoi mitä kokemuksia."

Osaatko yhtään arvata miksi olet sinkku ja joudut etsimään deittipalstalta miestä?

Vierailija
2/127 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Siihen on hyvä syy miksi deittipalstan miehet on sinkkuja. Hohhoi mitä kokemuksia."

Osaatko yhtään arvata miksi olet sinkku ja joudut etsimään deittipalstalta miestä?

Itse asiassa ei tarvitse arvata kun on varmaa tietoa. Jätin mieheni 20 vuoden liiton jälkeen. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/127 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin on tosi yllättävää, että deittipalstalla on sinkkuja.

Vierailija
4/127 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Yhden naisen otos 2 treffin perusteella, joista toinen oli masentunut ja lääkityksellä ja toinen ilmaisestikin jonkun sortin pinnallinen kulli. 

Ehkä ne hyvät miehet kiertää SINUT kaukaa. Tai sitten sulla on vaan valintakriteereissä jotain pielessä.  Ja kieltämättä vaikutat takakireeltä, ainkain jos seksijutut alkaa noin ahdistamaan.

Tuskin tulet olemaan onnellinen yhdenkään miehen kanssa, joten ehdotan tutustumista feminismiin. Siellä on paljon kaltaisiasi. 

Vierailija
5/127 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä he ajattelivat samaa sinusta.

Vierailija
6/127 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no olen ylpeästi takakireä jos ventovieraan limaiset seksiviestit ahdistaa. Yäk. Ap

Vierailija
7/127 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ehkä tavata niitä ihmisiä ihan ennakkoluulottomasti ja ohjata keskustelua itse siihen suuntaan mihin haluaa, jos ei muuten meinaa kelvata. Jos hirveästi ennakkoon juttelee ja kasaa odotuksia, niin ei mikään ihme että pettyy kerrasta toiseen. Eikä kaikkien kanssa kuulukaan klikata, se olis kamalaa!

Yllättävää kyllä, tuollaisen navan alle etänä juttunsa suuntaavan päässäkin saattaa liikkua muutakin kuin pimppa.

Vierailija
8/127 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmas oli ihan järkevänoloinen tyyppi, paitsi että profiilissa mainostetun bisnesmies sporttivartalon sijaan hän tuli lerpattavissa farkuissa ja linttaan astutuissa tennareissa ja vatsaakin oli. Sain illan mittaan kuulla kaiken hänen veneestään, omakotitalostaan ja KAHDEN auton autotallistaan. Siis ymmärsinkö että kahden auton talli? Seuraavana päivänä kerroin että en tuntenut mitään sellaista että olisi syytä tavata uudestaan. Tyyppi vastasi että hän on kyllä eri mieltä. Jankkasimme sitä hetken aikaa kunnes viesti meni perille.

Pitääkö bisnesmiehen tulla treffeillekin puvussa? Mitäs seuraavaksi, sairaanhoitajan pitää tulla hoitsu-uniformussa?

Vierailija
9/127 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin nettideittisivustolla on-off parisen vuotta lähdettyäni sitä ennen pitkästä liitosta ja tutustuin aivan mahtaviin tyyppeihin. Osa niistä on jäänyt mun elämään kavereina, osasta on mukavia muistoja muuten vaan. Mä ajattelin aina niin, että jos mäkin olen siellä, miksi siellä ei voisi olla joku sopiva vastakappalekin. Olihan siellä, ja sillä tiellä :)

Vierailija
10/127 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL, niin miksi ne deittipalstan naiset ovat sinkkuja?

Naisia on helvetisti vähemmän kuin miehiä, joten saa jo siitäkin syystä olla aikamoisen toivoton tapaus jos naisena on sinkku vaikka tahtoisi löytää miehen.

Tätä ei ikinä mietitä, vaan aina syytetään miehiä.

Vierailija
11/127 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa ei tarvitse arvata kun on varmaa tietoa. Jätin mieheni 20 vuoden liiton jälkeen. Ap

Pikkasen katkeralta vaikutaa.  Luuletko oikeasti, että tuolla 45v-50v markkinalla on paljon hyviä miehiä, joita kiinnostaa 40v nainen ja parisuhde. Kyllä siellä on lähinnä kylähöylät ja yksinkertaiset enää kierrossa. Hyvät pariutuu sitten nuorempien naisten kanssa. 

Vierailija
12/127 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt huomaat että jättämäsi mies olikin ylivertainen siihen tarjontaan verrattuna, mitä enää voit saavuttaa.

Sun juna tais kuule jo mennä.

Vierailija
13/127 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat deittipalstoilla saadakseen seksiä. Joko yhden kerran tai koko loppuelämän. Jotkut menevät asiaan suoremmin ja nopeammin kuin toiset. Jos mies kaipaa seuraa leffaan, ulkomaanmatkalle tai syvälliseen keskusteluun, hän pyytää seurakseen sukulaisiaan tai kavereitaan. Kun muistaa tämän, osaa suhtautua paremmin deittipalstoilla tapaamiinsa miehiin. 

Mua ei kiinnosta tutustua miehiin deittipalstoilla, koska nämä palstat ovat niin tarkoitushakuisia. Tapaan mieluummin uusia ihmisiä ihan muualla. Silloin ei ole automaattisena oletuksena, että tutustumisen pitäisi johtaa sänkyyn vaan tutustuminen on luontevampaa.

Vierailija
14/127 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo no olen ylpeästi takakireä jos ventovieraan limaiset seksiviestit ahdistaa. Yäk. Ap

Sitä se seksi on, limaista. Ihan tuttujenkin kanssa. Ja kyllä tämä jatkokommentti vain vahvisti takakireyden.

Vierailija
15/127 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia on helvetisti vähemmän kuin miehiä, joten saa jo siitäkin syystä olla aikamoisen toivoton tapaus jos naisena on sinkku vaikka tahtoisi löytää miehen.

Ei sen oikean löytäminen nyt niin helppoa ole, noilla palstoilla pyörii suurimmaksi osaa seksin vonkaajat ja muut pervot kuvotukset.

16/127 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ap koettu. Joskus vuosia sitten sinkkuna tuli pyörittyä noissa ja muutamia tavattuakin ja olihan ne.... niin.

Osa juuri näitä kehuskelijoita. Mm.yksi oli kuulemma koko Suomen kovin autokauppias ja rahaa oli kuin roskaa, ei kiitos. Sitten oli näitä jotka heti ekojen viestien jälkeen alkoi kutsumaan kullaksi ja olivat jo suunnilleen vanhemmilleen esitelleet mun kuvan. Sitten oli hiljaisia ressukoita ja hiljaisia vihaajia, joilla ei mikään ollut hyvin. Karvaat kokemukset naisista sain heti niskaani. Ja tottakai masennuslääkitystä oltiin syöty jo vuosikaudet.

Onnekseni oma mieheni löytyi ihan jostain muualta.

Vierailija
17/127 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, joka siirtää keskustelun jatkuvasti navan alle on epäkiinnostava ja antaa itsestään yksinkertaisen kuvan. Ei yksikään nainen halua miestä, joka ehdottelee kaikille naisille vaan itseään ja naisia kunnioittavan yksilön.

Vierailija
18/127 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa miehistä ei näytä käsittävän, että se varallisuuden ja tulojen esittely ei kiinnosta kaikkia naisia. Musta ainakin on omituista, että jo ensitreffeillä on pitänyt kertoa siitä asuuko millaisessa asunnossa (oma tietysti tai iso omakotitalo tai sitten kerrotaan sijoitusasunnoista), kuinka monta ja kallista autoa on ja mitkä ovat urasuunnitelmat. Aiemmin luulin, että vedän puoleeni vain tuota harrastavia miehiä, mutta "onneksi" tämä kuulostaa olevan aika yleistä.

Vierailija
19/127 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sen oikean löytäminen nyt niin helppoa ole, noilla palstoilla pyörii suurimmaksi osaa seksin vonkaajat ja muut pervot kuvotukset.

Miksi joillekin naisille sitä oikeaa ei tunnu löytyvän mistään eikä millään?

Naisia lähestytään ihan luonnossakin jatkuvalla syötöllä. Vai onko nekin miehet vonkaajia ja pervoja

Vierailija
20/127 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tavannut ja viestitellyt vajaan 10 miehen kanssa syksyn mittaan. Ei voi muuta kuin todeta että kerrassaan mielenkiintoista sakkia. Erään kanssa käveltiin tapaamisen aluksi kaupungin halki kohti rantakahvilaa, ja tämä vain osoittelee eri ravintoloita ja kahviloita että "tuollakin mä oon ollut treffeillä, ja tuolla ja tuolla ja tuolla..." Kaiken kaikkiaan hän paasasi aiemmista treffeistään muissakin yhteyksissä, samoin kuin täpötäyden kahvilan jonossa kiusaannuttavan kovaan ääneen henkilökohtaisista asioistaan kuten masennuslääkityksestään.

Toista en ehtinyt (onneksi) tavata koska oli välimatkaa. Profiilin perusteella söpö ja vastuullinen yh-iskä. Siirryimme nopeasti whatsappiin jolloin jutut menivät saman tien navan alle. Kuvittelin että tutustumme ja kyselemme ja juttelemme, mutta yrityksistäni huolimatta hän palasi aina "hitto kun näytät upealta", "nukun muuten aina alasti" ja "uuh oisitpa lähelläni nyt". Ei kysynyt minusta edes ammattia tai mitään. Pusuja ja haleja tulvi viesteissä mikä tuntui ahdistavalta kun ei tosiaan oltu nähtykään. No paras tulee tässä: sanoin sitten suoraan että en oikein pidä moisesta tyylistä kun ei edes vielä tunnetakaan. Siihen hän ei vastannut enää mitään. Parin viikon päästä sain häneltä selfien. Viikon päästä toisen. --->estin hänet.

Noihin kahteen ensimmäiseen samaistun hieman, taidan olla heistä jonkunmoinen naispuolinen versio: masennuslääkkeitä popsiva härskejäkin chat-keskusteluja (sinkkuaikoinaan) ventovieraiden kanssa harrastava (tutun, jonka kanssa ei ole harrastanut seksiä, tuommoinen tuntuisi minusta paljon kiusallisemmalta). Tunnustan myös, että minusta olisi mukavaa keskustella entisiin suhteisiini liittyvistä jutuista silloin tällöin seurustelukumppanini kanssa, mutta mieheni pyynnöstä pyrin sitä välttämään. Ja ehkä ekoilla treffeillä vähän tökeröä puhua ex-deiteistään. :-D

Et yhtään kertonut, minkä näköisiä nuo olivat sellaisilta osin, mitkä itselläni ratkaisee, onko mies seksikäs vai ei. (Pitkähkö tumma tukka ja kenties partaa, uuh..) Jollain vartalon mallilla ei ole kauheasti väliä, olen tuntenut vetoa niin ruipeloihin kuin läskeihinkin. Ja pannut myös.

Tunnustan myös, etten jaksaisi käydä noin monilla treffeillä saamatta munaa. Paitsi, jos miehet olivat ihan susirumia, mutta kyllä sellainenkin vaihtelun vuoksi menee kertapanona. En oikein osaa ajatella, miten ihmisen toimivuuden kumppanina edes pystyy arvioimaan, jossei ensin harrasta seksiä tämän kanssa. Se on kuitenkin aika oleellinen osa toimivaa suhdetta.

Ei mua ainakaan haittaisi, jos miehellä olisi vene, omakotitalo ja 2 auton autotalli, niin ei joudu kumpikaan sitten putsaamaan autoaan lumesta talvella. Jos siis muuten mukava, kivannäköinen ja seksi toimii. Ja nauraa mun huonoille vitseilleni - se seikka miehessä vetoaa muhun aina. :D

No, itse en ole muutenkaan deittipalstoja harrastanut, vaan tutustunut yleensä ihmisiin, joihin olen ihastunut, ensin livenä kaveripohjalta (siis niinpäin, että ensin tunnetaan kavereina jopa monta vuotta, kunnes peliin tulee tunteita) tai sitten iskenyt baarista, kuten nykyisen mieheni. Deittipalstat eivät oikein ole minun juttuni. Paljon helpompaa nähdä ihminen livenä, kun sen toimivan seksin lisäksi esim. henkilön ominaistuoksu (jota ei voi mitenkään välittää tietokoneen kautta ja on aika helvetin oleellinen osa parinvalintaa) ja tapa olla irl ovat paljon tärkeämpiä kuin ulkoiset seikat tai se, millä tapaa osaa chatissa jutella.

Jos olisin alkuun tutustunut jossain deittipalstan chatissa kehenkään kumppaneistani niin olisin varmaan edelleen neitsyt. Huonosti kirjoittaminen antaa minulle ihmisestä juntin kuvan ja on tosi turn-off, mutta oikeastaan kukaan existäni tai nyxäni ei omaa kovin kummoista kirjoitustaitoa. (Nyxän ja ensimmäisen mieheni kohdalla sen ymmärtää, kun suomi ei ole kummankaan äidinkieli..)

En tiedä. En vaan ymmärrä monien naisten (ja miesten) tapaa etsiä sitä kumppaniaan. Kauhea lista kaikkia vaatimuksia, joilla ei loppupeleissä ole mitään väliä esimerkiksi molemminpuolisen face-to-face -tunnetun vetovoiman rinnalla. Oma kaavani on: kohdataan irl / tunnetaan entuudestaan kavereina > molemmat tuntevat vetoa toisiinsa > sänkyyn > aletaan tapailla/seurustella, jos molemmat ovat sitä mieltä > muutetaan yhteen, kun siltä tuntuu. Ja tästä jatkumona, missä vaiheessa ollaan nykyisen kumppanini kanssa: lapsentekoa, asuntolainaa, yms.

Ja juu, KAVERINA olen tutustunut moniin ihmisiin netissä - ilman mitään taka-ajatuksia - ja tutustumisen myötä ollaan sitten ihastuttu joidenkin kanssa. Mutta että etsisin treffiseuraa suoraan netistä.. Ei, tuntuisi jotenkin ylikiusalliselta. Ennemmin menen vaikka pokaamaan jonkun hyvännäköisen miehen baarista. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän