Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies varasti tavallaan seksuaalisuuteni itselleen

Vierailija
27.12.2016 |

Taustaa. Olen estoinen nainen, ollut ikäni. Seksi miesten kanssa siksi ollut todella vaikeaa. Uskon kuitenkin, että on mahdollista, että sopivan miehen kanssa hän saisi estoni purettua. Niinpä olisin tarvinnut tällaisen kumppanin. Häntähän ei voi päältäpäin päätellä, mutta aina sänkyyn päästyähän sen huomaa, toimisiko kemiat siinä niin, että saisin estoni purettua. Minuun kuitenkin ihastui eräs itseäni vanhempi mies. Juuri sellainen turvallinen setä, josta luulisi, ettei nyt sitä ainakaan voi kiinnostaa.
Pidin miehestä, mutta seksi ei ole ikinä sujunut, paitsi miehestä on. Itse en saa siiä juuri mitään. Olen sanonut miehelle monestikin, että tarttisin miehen, joka auttaa estojani pois. Niin mies vain haluaa olla minun tai että mä olen hänen. Olen ollut tosi typerä, kun en ole lähtenyt, mutta on se miehelläkin tässä minusta jokin vastuu, että olisi kuunnellut mitä hänelle sanotaan. "Et ole s mies, joka auttaa estoistani". Miksi ihmeessä moes on vain halunnut panna minua? Olemme olleet 10 vuotta yhdessä ja lapsiakin on. Ei tästä enää noin vain erota.
Puolustuksena sille, miksi en itse tomerammin etsinyt kumppaneita oli a) epäilys ettei kelpaa kellekään ja b) estojen taso niin korkealla, että tuntui jopa sille, että niistä vapautumisen haku olisi liian "halukasta".

Kommentit (157)

Vierailija
41/157 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teidän seksuaalisessa suhteessanne ja ylipäätään suhteessanne jotain että et pysty heittäytymään, ja nimenomaan miehesi kanssa, eli menemään ilman estoja? Sellaista että nyt revitään rintsikat ja pikkarit pois ja mennärän täyttä sinne mihin vaan tunteet vie. Eli onko seksinne liian "hienoa", siveää? Ymmärsinkähän yhtään tätä ketjua nyt?

Miehestä sisään ulos on kivaa.

ap

No onhan se, mutta muutakin tarvitaan. Onko ongelma siis siinä, että seksinne on pelkkää yhdyntää?

Vierailija
42/157 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teidän seksuaalisessa suhteessanne ja ylipäätään suhteessanne jotain että et pysty heittäytymään, ja nimenomaan miehesi kanssa, eli menemään ilman estoja? Sellaista että nyt revitään rintsikat ja pikkarit pois ja mennärän täyttä sinne mihin vaan tunteet vie. Eli onko seksinne liian "hienoa", siveää? Ymmärsinkähän yhtään tätä ketjua nyt?

ap

No onhan se, mutta muutakin tarvitaan. Onko ongelma siis siinä, että seksinne on pelkkää yhdyntää?

Ehkä se on vaan niissä kemioissa. Luolamies ja blaa blaa, joka mies ei ole.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/157 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en mä oikein voi sanoa sille, että ole enemmän luolamies, koska kai se nyt hitto jo olisi, jos se olisi. Tai vonhan mä koittaa, mutta sekin sitten vähän vaivaa, että pitää piiskata toinen innostumaan itsestä...

Vierailija
44/157 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Siis sä kaipaat jotain jännämiestä, jonka kanssa on kemiaa ja se sisään uloskin ihan erilaista?

Vierailija
45/157 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepä oot valintasi tehnyt.

Vierailija
46/157 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sekin harmittaa, että mies ei ole innostuneempi minusta vaan silleen kuin kesäretkellä. Että on ihan kivaa ja linnut laulaa ja tavallista vaan...ja sit vähän tyydytellään itseä ja taas on niin kivaa...ei sitä jaksa kun kaipais ihan muuta. Annan toisten olla sellaisia kuin ovat, itse olen vain valinnut ihan päin helvettiä. Ja mies tunki siihen, vaikka puhuin että olen estoinen.

Vierailija
47/157 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin, että menette yhdessä terapiaan ja otatte ainakin tämän asian käsittelyyn. Mutta siis, millaista teidän seksimeininki, rakastelu, nussiminen, nusuttelu, tai mitä se teillä onkaan, oli yhteistaipaleenne alussa? Onko se aina ollut samanlaista? Millainen yhteys teillä on ollut toisiinne, ja millainen se on nykyään toisiinne? Miten kohtaatte toisenne tunnetasolla? Siis yleensäkin? Onko tunteissa tukahdutusta? Sotkeeko seksi paikkoja? Selvitä ja selvittäkää syitä estoille. Seksissähän ollaan hyvin auki itselle, toiselle, molemmille yhdessä.

Vierailija
48/157 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Siis sä kaipaat jotain jännämiestä, jonka kanssa on kemiaa ja se sisään uloskin ihan erilaista?

Nooh, jos se rohkaisisi, niin kyllä. Pakkoko sellaisen kanssa on perhettä perustaa. Rohkeampana sitten vain olisi ollut helpompaa hankkia kemioihin osuva mies.

Vierailija
49/157 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, mitä miehen pitäisi tehdä, että estosi poistuisivat? Tai olisi pitänyt tehdä? Millaisilla teoilla se tapahtuisi?

Olisi painunut helvetin kuuseen.

Mikäköhän ap:ta esti lähtemästä..?

Lue aloituksesta lopusta kohdat a j b. Ei ne "estäneet" lähtemästä, mutta koin aivan turhiksi yritykset etsiä muitakaan noiden syiden takia. Se ei toki ole miehen vika.

Mutta olisit silti toivonut että mies lähtisi?

Vierailija
50/157 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelisin, että menette yhdessä terapiaan ja otatte ainakin tämän asian käsittelyyn. Mutta siis, millaista teidän seksimeininki, rakastelu, nussiminen, nusuttelu, tai mitä se teillä onkaan, oli yhteistaipaleenne alussa? Onko se aina ollut samanlaista? Millainen yhteys teillä on ollut toisiinne, ja millainen se on nykyään toisiinne? Miten kohtaatte toisenne tunnetasolla? Siis yleensäkin? Onko tunteissa tukahdutusta? Sotkeeko seksi paikkoja? Selvitä ja selvittäkää syitä estoille. Seksissähän ollaan hyvin auki itselle, toiselle, molemmille yhdessä.

Alussa oli sellaista, ettei seksiä ois tarvinnut mun mielestä olla ollenkaan. Kaipasin vain syliä. Mies rikkoi tämänkin. Ei sellaiselle voi eikä tod kiinnosta kovin auki olla.

Vierailija
51/157 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, mitä miehen pitäisi tehdä, että estosi poistuisivat? Tai olisi pitänyt tehdä? Millaisilla teoilla se tapahtuisi?

Lue aloituksesta lopusta kohdat a j b. Ei ne "estäneet" lähtemästä, mutta koin aivan turhiksi yritykset etsiä muitakaan noiden syiden takia. Se ei toki ole miehen vika.

Vapaana olisin pakotettu etsimään. Toki itse valitsin senkin, etten etsi, mutta silti. Mieskin valitsi, etten mä etsi.

Vierailija
52/157 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sitä toivoi, että mies tietäisi voiko auttaa mua estoissani, mutta kävikin niin, että mies päätti vain sietää niitä. Vituttaa, koska minähän siinä kärsin. Ehkä hänkin kärsi, kun olin haluton, mutta en ikinä salaillut sitä, että oon. Olisin toivonut ettei kukaan halua vain sietää mun estoisuutta, jos ei voi auttaa. Vaan olisi auttanut lisää antamalla mun silloin silti mennä, siis rohkaisemalla siihen, että joku voi olla se, jos itse ei oo.

Vierailija
53/157 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herranjestas, ota nyt itse vastuu tilanteestasi! Ei ole YHDENKÄÄN miehen homma parantaa sinun estoisuuttasi. Ja vaaleanpunainen päiväuni se ylipäätään on, että tuollainen parantava pelastava täydellinen mies tulee vastaan. Mene terapeutille puhumaan estoisuudestasi, jos se todella häiritsee elämääsi, äläkä syytä siitä miehiä. Ja siis sanon tämän ihan naisena. Ei kukaan nykyinen eikä uusi mies voi noin vain parantaa sinua "oikeanlaisella kemialla", jos olet seksin suhteen estoinen. Ei se ole miehestä, vaan sinusta kiinni.

En sanokaan, että kuka tahansa mies voi, mutta on se silti ihan mahdollista. Täällä on ketju aiheesta tänään. Nainen paransi miehen estoista. Sattui olemaan sille miehelle siihen hommaan sopiva kumppani. Sattumaahan se on.

Onko linkkiä? Tai mikä otsikko oli? Haluaisin lukea tuon ketjun.

Se oli se "poistin poikaystävältä estot, kiva - tai sitten ei" tjsp

Kiitos. Sehän oli aika vitsi ketjuksi. Ehkä tämäkin sitten on pelkkä vitsi?

Vierailija
54/157 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vapaana olisin pakotettu etsimään. Toki itse valitsin senkin, etten etsi, mutta silti. Mieskin valitsi, etten mä etsi.

Ei, vaan mies valitsi haluavansa olla sinun kanssasi. Sinä valitsit olla miehen kanssa. Vain sinä olet vastuussa siitä että et jatkanut etsintää.

Vierailija
55/157 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herranjestas, ota nyt itse vastuu tilanteestasi! Ei ole YHDENKÄÄN miehen homma parantaa sinun estoisuuttasi. Ja vaaleanpunainen päiväuni se ylipäätään on, että tuollainen parantava pelastava täydellinen mies tulee vastaan. Mene terapeutille puhumaan estoisuudestasi, jos se todella häiritsee elämääsi, äläkä syytä siitä miehiä. Ja siis sanon tämän ihan naisena. Ei kukaan nykyinen eikä uusi mies voi noin vain parantaa sinua "oikeanlaisella kemialla", jos olet seksin suhteen estoinen. Ei se ole miehestä, vaan sinusta kiinni.

En sanokaan, että kuka tahansa mies voi, mutta on se silti ihan mahdollista. Täällä on ketju aiheesta tänään. Nainen paransi miehen estoista. Sattui olemaan sille miehelle siihen hommaan sopiva kumppani. Sattumaahan se on.

Onko linkkiä? Tai mikä otsikko oli? Haluaisin lukea tuon ketjun.

Se oli se "poistin poikaystävältä estot, kiva - tai sitten ei" tjsp

Kiitos. Sehän oli aika vitsi ketjuksi. Ehkä tämäkin sitten on pelkkä vitsi?

Mikä siinä oli mielestäsi vitsi ?

ap

Vierailija
56/157 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan mies valitsi haluavansa olla sinun kanssasi. Sinä valitsit olla miehen kanssa. Vain sinä olet vastuussa siitä että et jatkanut etsintää.

No ihan turhaan valitsi, koska en mä rakasta tuollaista ihmistä. Tosin mies tiesi senkin. Ihme, että joku haluaa olla jonkun kanssa, joka ei rakasta itseä.

Vierailija
57/157 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkennatko vielä nuo estot. Miten ne määrittelet.

Vierailija
58/157 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkennatko vielä nuo estot. Miten ne määrittelet.

Haluamisen osoittamisen vaikeudesta alkaen ja niin edelleen.

Vierailija
59/157 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitihullu?

Hulluäiti

Vierailija
60/157 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaat itseksesi liian vähän. Ja se on oma vikasi. Sinulla on ollut lapsena liian vähän leluja ja kavereita. Usko mua, en paskaa puhu koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä