Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies varasti tavallaan seksuaalisuuteni itselleen

Vierailija
27.12.2016 |

Taustaa. Olen estoinen nainen, ollut ikäni. Seksi miesten kanssa siksi ollut todella vaikeaa. Uskon kuitenkin, että on mahdollista, että sopivan miehen kanssa hän saisi estoni purettua. Niinpä olisin tarvinnut tällaisen kumppanin. Häntähän ei voi päältäpäin päätellä, mutta aina sänkyyn päästyähän sen huomaa, toimisiko kemiat siinä niin, että saisin estoni purettua. Minuun kuitenkin ihastui eräs itseäni vanhempi mies. Juuri sellainen turvallinen setä, josta luulisi, ettei nyt sitä ainakaan voi kiinnostaa.
Pidin miehestä, mutta seksi ei ole ikinä sujunut, paitsi miehestä on. Itse en saa siiä juuri mitään. Olen sanonut miehelle monestikin, että tarttisin miehen, joka auttaa estojani pois. Niin mies vain haluaa olla minun tai että mä olen hänen. Olen ollut tosi typerä, kun en ole lähtenyt, mutta on se miehelläkin tässä minusta jokin vastuu, että olisi kuunnellut mitä hänelle sanotaan. "Et ole s mies, joka auttaa estoistani". Miksi ihmeessä moes on vain halunnut panna minua? Olemme olleet 10 vuotta yhdessä ja lapsiakin on. Ei tästä enää noin vain erota.
Puolustuksena sille, miksi en itse tomerammin etsinyt kumppaneita oli a) epäilys ettei kelpaa kellekään ja b) estojen taso niin korkealla, että tuntui jopa sille, että niistä vapautumisen haku olisi liian "halukasta".

Kommentit (157)

Vierailija
141/157 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti vei ap:lta oman tahdon, mies seksuaalisuuden ja lapset vapauden. Yhyhyy.

Vierailija
142/157 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkennatko vielä nuo estot. Miten ne määrittelet.

Haluamisen osoittamisen vaikeudesta alkaen ja niin edelleen.

Mitä on tuo "niin edelleen"? Kannattaa ensin määritellä ongelmansa tarkkaan ja antaa niille nimet. Sitten voit alkaa keskittyä niiden ratkaisemiseen yksi kerrallaan. Opettele itse ottamaan askelia haluamaasi lopputulosta kohti. Kukaan muu EI puolestasi voi tätä tehdä.

Tärkeintä olisi ihan ensiksi tiedostaa, että Sinä olet erillinen ihminen, jolla on oikeus tahtoa, haluta ja vaatia, saada rakkautta ja saada tyydyttävä elämä. Jos olet epätyydyttävässä tilanteessa, sinulla ON oikeus lähteä ja tavoitella onnea muualta.

Koska olet jo pitkäaikaisessa parisuhteessa, kannattaa yrittää ensin saada seksielämä toimimaan oman miehen kanssa. Se alkaa sanomalla suoraan: "Minä haluan tehdä tämän eri tavalla."/"Minä haluan kokeilla jotain muuta." - Ja sitten näytät tai kerrot, kuinka haluat asioiden etenevän. Vaatii rohkeutta heittäytyä tutun kaavan ulkopuolelle ja paljastaa omia halujaan, mutta se on ainoa tie 100 % tyydyttävään seksiin.

Nykyisellä vastuuta välttelevällä käytökselläsi olisit uuden miehen kanssa melko varmasti samassa tilanteessa kuin nyt. Sinun siis TÄYTYY löytää itsestäsi voimaa ja tahtoa TEHDÄ asioille jotain, ellet halua vielä vanhainkodissakin valittaa, kuinka koko elämäsi on ollut yhtä suurta epäonnistumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/157 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, olen mies ja todella tiedän, mistä puhun puhuessani estoista. Olen rakkaussuhteessa ja minulla oli suhteen alkaessa estoja melkoisesti ja jonkun verran yhä.

*

Toinen ei voi purkaa estojasi puolestasi. Se työ sinun on tehtävä itse: usein estoilla on joku syy, sisäinen lukko, esim. käsittelemätön seksuaalinen suuntautuminen, itsensä epänormaalina pitäminen ym. Tutki itseäsi, jos sinusta jokin luova tuntuu toimivalta, kirjoita, piirrä, tanssi...

Rakkaussuhteesta tällaisessa tilanteessa voin sanoa sen, että oleellista on hyvä keskusteluyhteys ja kärsivällisyys. Tässäkin ketjussa on teille ehdotettu pariterapiaa ja ei ole yhtään huono idea.

No ehkä tässä on se ero, että sulla on kumppanina nainen. Naiset on ehkä jo biologialtaan lähtökohtaisesti hellyystaitoisempia kuin miehet mitenkään ketään dissaamatta. En ole itsekään mikään hellä ihminen, vaikka olen nainen ja varmasti mies voi olla sitä. Mutta siis minua vihattiin kotona lapsena vaikka näyteltiinkin sitä rakkaudeksi (kasvatukseksi, rakkaudesta se hevonenkin potkii -tyyliin, eli pahaa saa lapselle tehdä, kunhan vain oikeuttaa pahuutensa jollain mitä itse kutsuu kasvatukseksi vaikkapa) joten en ole mikään hellä tyyppi. Minua voisi olla hellän ihmisen vaikea rakastaa, potkin ennen kuin puren. En osta tuota "sinun on itse tehtävä työ" -paskaa, itse ei itseä suosta nosteta.

Vierailija
144/157 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei tajua, että haluaminen on estetty. Eikä sitä edes kiinnosta ottaa selvää, että on.

ap

Ala huomioida sitä miestä. Ensin osallistut kotitöihin. Tuo joskus kukkia. Kysy mitä kuuluu. Kuuntele ja huomioi.

Ehkäpä romantiikka siirtyy makuuhuoneeseen, kun kaikki kotona ei ole miehen vastuulla

Tämä ei auta mitään, koska miehen mielestä seksissä on kaikki hyvin. Ti toetenkin toivoo, että mäkin saisin, mutta pitää sitä vain mun ongelmana. Vaikka luultavasti saisin jonkun toisen kanssa. Tietty sillä lailla se onkin mun ongelma, että olen väärän miehen kanssa.

ap

Saa mitä? Sinä olet niin pahasti häiriintynyt ettet tule koskaan tuosta muuttumaan

No seksiä, joka tuntuu hyvältä.[/quote

Mistä mielikuvasi on tullut?

Varmaan jostain lapsuudesta kun on tuntunut joku (ei mikään seksuaalinen) hyvältä. Olla hyvänäpidettävänä tms.

ap

Eli sä et edes kaipaa orgasmeja vaan hellyyttä!

Niin! Tää on totta! Miehen äidillä oli skitsofrenia, eli mies ei ole hirveästi hellyyttä itsekään saanut. Ja siksi se meni aivan ketuiks koko suhteenkin alku, kun mies ei tuota tajunnut, vaikka sanoin sille, ettei seksiä ekana. Niin saatana sitä piti saada itselleen. En ole antanut sitä nteeksi miehelle.

ap

No eipä ihme että hiertää. Pura nämä auki puolisosi kanssa, puhdistakaa suhdettanne, suhteenne. Kerro puolisollesi kaikki mikä on jäänyt hiertämään, se mitä kaipaat ja mitä haluat. Älä alistu, tee rajat. Millä mallilla on välillänne luottamus, turvallisuuden tunne nyt? Tuntuuko että hän ottaa sinut vieläkin ns väkisin?

Vierailija
145/157 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle, että haluat hellyyttä. Mene vierelle, silittele ja halaa. Katsokaa myös toisianne silmiin enemmän, se lisää läheisyyden tunnetta.

Vierailija
146/157 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista rakkautta tunnet puolisoasi kohtaan? Entä itseäsi kohtaan? Entä yhteistä liittoanne kohtaan?

Vierailija
147/157 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivikissaäiti?

Vierailija
148/157 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei tajua, että haluaminen on estetty. Eikä sitä edes kiinnosta ottaa selvää, että on.

ap

Ala huomioida sitä miestä. Ensin osallistut kotitöihin. Tuo joskus kukkia. Kysy mitä kuuluu. Kuuntele ja huomioi.

Ehkäpä romantiikka siirtyy makuuhuoneeseen, kun kaikki kotona ei ole miehen vastuulla

Tämä ei auta mitään, koska miehen mielestä seksissä on kaikki hyvin. Ti toetenkin toivoo, että mäkin saisin, mutta pitää sitä vain mun ongelmana. Vaikka luultavasti saisin jonkun toisen kanssa. Tietty sillä lailla se onkin mun ongelma, että olen väärän miehen kanssa.

ap

Saa mitä? Sinä olet niin pahasti häiriintynyt ettet tule koskaan tuosta muuttumaan

No seksiä, joka tuntuu hyvältä.[/quote

Mistä mielikuvasi on tullut?

Varmaan jostain lapsuudesta kun on tuntunut joku (ei mikään seksuaalinen) hyvältä. Olla hyvänäpidettävänä tms.

ap

Eli sä et edes kaipaa orgasmeja vaan hellyyttä!

Niin! Tää on totta! Miehen äidillä oli skitsofrenia, eli mies ei ole hirveästi hellyyttä itsekään saanut. Ja siksi se meni aivan ketuiks koko suhteenkin alku, kun mies ei tuota tajunnut, vaikka sanoin sille, ettei seksiä ekana. Niin saatana sitä piti saada itselleen. En ole antanut sitä nteeksi miehelle.

ap

No eipä ihme että hiertää. Pura nämä auki puolisosi kanssa, puhdistakaa suhdettanne, suhteenne. Kerro puolisollesi kaikki mikä on jäänyt hiertämään, se mitä kaipaat ja mitä haluat. Älä alistu, tee rajat. Millä mallilla on välillänne luottamus, turvallisuuden tunne nyt? Tuntuuko että hän ottaa sinut vieläkin ns väkisin?

Ei ole väkisin. Mies on suojamuurin takana, koska olen aika julmakin kun nyt tajua, en ole saanut sitä hellyyttä. Mies on lempeä, niin erehdyin luulemaan sitä hellyydeksi, mutta se tosiaan ei ole sama asia. Täytyypä puhua tuosta miehen kanssa, se varmasti on hänen ns. heikko kohtansa, ehkä jopa osasyy sille, miksi hänen aikaisemmat suhteensa eivät olleet kestäneet niiden naisten kanssa, joidn kanssa mies olisi halunnut olla. Jospa ne naiset vain alitajuisesti tajusivat, että haluavat enemmän hellyyttä, mutta eivät osanneet sanoa sitä miehelle? Ja lähtivät, koska olivat niin tasokkaita, että pystyivät löytämään muitakin.

Vierailija
149/157 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano miehelle, että haluat hellyyttä. Mene vierelle, silittele ja halaa. Katsokaa myös toisianne silmiin enemmän, se lisää läheisyyden tunnetta.

Halutahan sitä saa, mutta mistäpä mies sen ottaa, kun ei ole itsekään sitä saanut. Ei häntä vihattu kotona, silleen on erilaista kuin mulla mutta äidin lämpöä ei varmaan ole oikein tullut :(

Mutta mies pitää minusta ja ehkä jos tajuamme yhdessä, että meiltä molemmilta puuttuu tää, niin voisimme asialle jotain tehdä. Kiitos sinulle joka jankkasit kanssani tämän minulta ulos

ap

Vierailija
150/157 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaista rakkautta tunnet puolisoasi kohtaan? Entä itseäsi kohtaan? Entä yhteistä liittoanne kohtaan?

Enpä juuri minkäänlaista. Ihan oy perhe ab ollaan. :((

ap

Vierailija
151/157 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sekin harmittaa, että mies ei ole innostuneempi minusta vaan silleen kuin kesäretkellä. Että on ihan kivaa ja linnut laulaa ja tavallista vaan...ja sit vähän tyydytellään itseä ja taas on niin kivaa...ei sitä jaksa kun kaipais ihan muuta. Annan toisten olla sellaisia kuin ovat, itse olen vain valinnut ihan päin helvettiä. Ja mies tunki siihen, vaikka puhuin että olen estoinen.

Voi, kun tunnistan tästä itseäni.. Tiedän tilanteesi...

Vierailija
152/157 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, onko äitihullu entinen heikkolahjaisuushullu?

Vierailija
153/157 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siksi se meni aivan ketuiks koko suhteenkin alku, kun mies ei tuota tajunnut, vaikka sanoin sille, ettei seksiä ekana. Niin saatana sitä piti saada itselleen. En ole antanut sitä nteeksi miehelle.

ap

Olet ollut 10 vuotta suhteessa, joka perustuu kokonaan sille, ettet anna anteeksi etkä rakasta. Välillä anteeksiantamatonta on, että mies saa sinut suostumaan seksiin, välillä se, ettei hän ole luolamies. Ei ihme, että mies on lakannut keikuttamasta venettä ja yrittämästä mitään. Hänen täytyy olla todella kärsivällinen ihminen.

Vierailija
154/157 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh...Kannattaako aloittajan kaltaiseen vatipää jankkaajaan tuhlata enempiä paukkuja? Ihan sama mitä hänelle sanoo niin sama levy päällä. Olkoon minun puolestani mikä on ja rypekööt ongelmissaan vaikka hamaan hautaan asti. Ketä oikeasti edes kiinnostaa moinen tylsimys?

Vierailija
155/157 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä juuri minkäänlaista. Ihan oy perhe ab ollaan. :((

ap

No ei oo kyl sit ihmekään miks on vaikeeta seksirintamalla.

Vierailija
156/157 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh...Kannattaako aloittajan kaltaiseen vatipää jankkaajaan tuhlata enempiä paukkuja? Ihan sama mitä hänelle sanoo niin sama levy päällä. Olkoon minun puolestani mikä on ja rypekööt ongelmissaan vaikka hamaan hautaan asti. Ketä oikeasti edes kiinnostaa moinen tylsimys?

Moni kohtaa tosielämässä yhtä absurdeja tapauksia, jotka on pakko ottaa todesta. Jankkaaminen on tavallaan terapiaa, jossa koetamme saada edes tämän tuntemattoman lokeroitua hulluksi.

Vierailija
157/157 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö, siis miten mies mielestäsi sitten olisi toiminut, jos hän olisi "kuunnellut mitä hänelle sanotaan"? Millä tavalla tämä eroaisi nykyisestä tilanteesta?

Meistä jokainen on itse vastuussa omasta onnellisuudestaan. Jos mies tykkää sinusta ja seksistä kanssasi, hän on tehnyt ihan oikein jatkaessaan suhdettanne. Sinun olisi pitänyt tehdä muutos, jos et ole ollut tyytyväinen.

Hänen ei olisi pitänyt jatkaa suhdetta koska mä en kuitenkaan tule olemaan onnellinen. Jos siis ei halua nyt syyttää minua siitä, että en jaksa enää tätä hommaa kohta. Koska mähän sanoin hänelle, että mitä tarttisin. Tiedän että jokainen on vastuussa omasta onnellisuudestaan, näin ollen jos nyt jättäisin mieheni se, mille hänestä tuntuu ei olisi siis minun ongelmani?

Ja jos mies on sanonut haluavansa olla sinun ja että sinä olet hänen, olisi sinun logiikalla sinun velvollisuutesi toimia niin, että tämä toteutuu. Ymmärrätkö nyt mikä logiikassakin mättää? Ei vastuuta omasta elämästä voi parilla lauseella sysätä muille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän