Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies varasti tavallaan seksuaalisuuteni itselleen

Vierailija
27.12.2016 |

Taustaa. Olen estoinen nainen, ollut ikäni. Seksi miesten kanssa siksi ollut todella vaikeaa. Uskon kuitenkin, että on mahdollista, että sopivan miehen kanssa hän saisi estoni purettua. Niinpä olisin tarvinnut tällaisen kumppanin. Häntähän ei voi päältäpäin päätellä, mutta aina sänkyyn päästyähän sen huomaa, toimisiko kemiat siinä niin, että saisin estoni purettua. Minuun kuitenkin ihastui eräs itseäni vanhempi mies. Juuri sellainen turvallinen setä, josta luulisi, ettei nyt sitä ainakaan voi kiinnostaa.
Pidin miehestä, mutta seksi ei ole ikinä sujunut, paitsi miehestä on. Itse en saa siiä juuri mitään. Olen sanonut miehelle monestikin, että tarttisin miehen, joka auttaa estojani pois. Niin mies vain haluaa olla minun tai että mä olen hänen. Olen ollut tosi typerä, kun en ole lähtenyt, mutta on se miehelläkin tässä minusta jokin vastuu, että olisi kuunnellut mitä hänelle sanotaan. "Et ole s mies, joka auttaa estoistani". Miksi ihmeessä moes on vain halunnut panna minua? Olemme olleet 10 vuotta yhdessä ja lapsiakin on. Ei tästä enää noin vain erota.
Puolustuksena sille, miksi en itse tomerammin etsinyt kumppaneita oli a) epäilys ettei kelpaa kellekään ja b) estojen taso niin korkealla, että tuntui jopa sille, että niistä vapautumisen haku olisi liian "halukasta".

Kommentit (157)

Vierailija
21/157 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta ja lapsia, ja nyt rouva pamauttaa, että hän haluaa vaihtaa miestä kokeakseen seksuaalisen vapautumisen. Ei voi olla tosi. Et ainakaan vie lapsia mukanasi siihen sirkukseen.

Vierailija
22/157 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitä miehen pitäisi tehdä, että estosi poistuisivat? Tai olisi pitänyt tehdä? Millaisilla teoilla se tapahtuisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/157 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10 vuotta ja lapsia, ja nyt rouva pamauttaa, että hän haluaa vaihtaa miestä kokeakseen seksuaalisen vapautumisen. Ei voi olla tosi. Et ainakaan vie lapsia mukanasi siihen sirkukseen.

En mä mikään rouva ole, ei olla naimisissa. Tuossa varmaan yksi syy, miksei. En ole halunnut. Sitoudun sillä tasolla vain jos seksikin hyvää.

Vierailija
24/157 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtänyt ap:n jutusta puoliakaan, mutta ilmeisesti kyse on siitä, että hän on seksuaalisesti estoinen ja on sitä mieltä, että miehen olisi pitänyt jollain taikatempulla parantaa hänet. Ja nyt ei ole tyytyväinen mieheen, koska näin ei ole käynyt

Ap:llä selvästikin on ongelmia, mutta se ei ole mies. Yksi ongelmista lienee se, että ap ei kykene ymmärrettävästi ilmaisemaan itseään. Toinen ongelma taas se, ettei hän ota itse vastuuta omasta elämästään, vaan syyttää muita.

Vierailija
25/157 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, mitä miehen pitäisi tehdä, että estosi poistuisivat? Tai olisi pitänyt tehdä? Millaisilla teoilla se tapahtuisi?

Olisi painunut helvetin kuuseen.

Vierailija
26/157 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miten hemmetissä kukaan mies tai edes nainen tietäisi miten sinun "estosi" poistetaan, en minäkään tietäisi. Herran jestas jos tuollaisella kielellä puhut aina miehelle, niin ei mikään ihme jos ei osaa asialle mitään.. Tai millekkään!

Enhän minä vaadi miestä niitä poistamaan, mutta ihmettelen, miksi hän halusi olla naisen kanssa, joka sanoo tuollaista. En mä ainakaan haluaisi olla.

No ei varmaan tuolla asenteella kukaan tahdo, en meinaa minäkään, koska eihän tuollaisen henkilön kanssa voi edes kommunikoida, kun oletat, että kaikki osaavat sinun ajatuksesi lukea. 

En olettanut. Sanoin miehelle, että tarvitsen miehen, joka auttaa minua pois estoista. Silti halusi jatkaa sellaista, etten mä saa seksistä mitään. Kunhan hän vain sai, niin se riitti hänelle.

Ja millä tavalla sinä olet kommunikoinut, että millä tavalla voisitte sinun estoja alkaa poistamaan? Oletko ehdottanut mitään?

Vierailija
27/157 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden virheen ap:n mies selvästikin on tehnyt: lyönyt hynttyyt yhteen ap:n kanssa ja tehnyt vielä lapsenkin siihen kuvioon.

Vierailija
28/157 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kyllä lysti tapaus. Mutta siitä pisteet, että löysit vielä yhden osa-alueen elämästäsi, jota et ole aiemmin jauhanut täällä atomeiksi. 

Vierailija
29/157 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herranjestas, ota nyt itse vastuu tilanteestasi! Ei ole YHDENKÄÄN miehen homma parantaa sinun estoisuuttasi. Ja vaaleanpunainen päiväuni se ylipäätään on, että tuollainen parantava pelastava täydellinen mies tulee vastaan. Mene terapeutille puhumaan estoisuudestasi, jos se todella häiritsee elämääsi, äläkä syytä siitä miehiä. Ja siis sanon tämän ihan naisena. Ei kukaan nykyinen eikä uusi mies voi noin vain parantaa sinua "oikeanlaisella kemialla", jos olet seksin suhteen estoinen. Ei se ole miehestä, vaan sinusta kiinni.

En sanokaan, että kuka tahansa mies voi, mutta on se silti ihan mahdollista. Täällä on ketju aiheesta tänään. Nainen paransi miehen estoista. Sattui olemaan sille miehelle siihen hommaan sopiva kumppani. Sattumaahan se on.

Onko linkkiä? Tai mikä otsikko oli? Haluaisin lukea tuon ketjun.

Se oli se "poistin poikaystävältä estot, kiva - tai sitten ei" tjsp

Vierailija
30/157 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mulla on sulle ilouutinen! Nykyään nainen saa IHAN ITSE erota halutessaan! Ei siihen miehen aloitetta tarvita. Ole hyvä :)

Vierailija
31/157 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä mikään rouva ole, ei olla naimisissa. Tuossa varmaan yksi syy, miksei. En ole halunnut. Sitoudun sillä tasolla vain jos seksikin hyvää.

Sä olet sitoutunut syvemmin kuin vain menemällä naimisiin voi sitoutua. Sä olet tehnyt lapsia tuohon suhteeseen, se on minusta merkki äärimmäisestä sitoutumisesta.

Vierailija
32/157 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap, jotain apua tarvitset, mutta sitä et saa tältä palstalta eikä miehesikään voi sinua estoistasi parantaa. Oletko harkinnut ihan oikeaa terapiaa ammattilaisen kanssa? Jos asia on vaivannut sinua jo kymmenen vuotta, kannattaisi käydä keskustelemassa jonkun psykologin kanssa.

Vierailija
33/157 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miten hemmetissä kukaan mies tai edes nainen tietäisi miten sinun "estosi" poistetaan, en minäkään tietäisi. Herran jestas jos tuollaisella kielellä puhut aina miehelle, niin ei mikään ihme jos ei osaa asialle mitään.. Tai millekkään!

Enhän minä vaadi miestä niitä poistamaan, mutta ihmettelen, miksi hän halusi olla naisen kanssa, joka sanoo tuollaista. En mä ainakaan haluaisi olla.

No ei varmaan tuolla asenteella kukaan tahdo, en meinaa minäkään, koska eihän tuollaisen henkilön kanssa voi edes kommunikoida, kun oletat, että kaikki osaavat sinun ajatuksesi lukea. 

En olettanut. Sanoin miehelle, että tarvitsen miehen, joka auttaa minua pois estoista. Silti halusi jatkaa sellaista, etten mä saa seksistä mitään. Kunhan hän vain sai, niin se riitti hänelle.

Ja millä tavalla sinä olet kommunikoinut, että millä tavalla voisitte sinun estoja alkaa poistamaan? Oletko ehdottanut mitään?

No olen suostunut seksiin. Joskus oli aika etten siihenkään suostunut. Mutta kuten sanoin en ole koskaan odottanut, että joku tetty mies osaisi auttaa, ennemminkin on kyse siitä, että nyt ei ollut tilaisuuksia edes yrittää etsiä sopivaa ihmistä siihen. Se on oma vikani, mutta niin ei olisi käynyt jos mies ei olisi halunnut olla haluttoman kanssa.

Vierailija
34/157 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teidän seksuaalisessa suhteessanne ja ylipäätään suhteessanne jotain että et pysty heittäytymään, ja nimenomaan miehesi kanssa, eli menemään ilman estoja? Sellaista että nyt revitään rintsikat ja pikkarit pois ja mennään täyttä sinne mihin vaan tunteet vie. Eli onko seksinne liian "hienoa", siveää? Ymmärsinkähän yhtään tätä ketjua nyt?

Vierailija
35/157 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäköhän ap:ta esti lähtemästä..?

Vierailija
36/157 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ap, jotain apua tarvitset, mutta sitä et saa tältä palstalta eikä miehesikään voi sinua estoistasi parantaa. Oletko harkinnut ihan oikeaa terapiaa ammattilaisen kanssa? Jos asia on vaivannut sinua jo kymmenen vuotta, kannattaisi käydä keskustelemassa jonkun psykologin kanssa.

On kauemminkin vaivannut kuin 10 vuotta olen terapiassa, en tosin seksi. Ei ne seksiterapeutit mua ymmärrä. Kerran kävin yhdellä ja vittu mitä paskaa. Oma terapiani edistää tätäkin osa-aluetta, vaikkemme edes puhu erityisesti seksistä. Koska seksihän on aika paljolti loppujen lopuksi jotain ihan muuta kuin vain seksiä.

Vierailija
37/157 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käy sääliksi ap:n miestä...

Vierailija
38/157 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teidän seksuaalisessa suhteessanne ja ylipäätään suhteessanne jotain että et pysty heittäytymään, ja nimenomaan miehesi kanssa, eli menemään ilman estoja? Sellaista että nyt revitään rintsikat ja pikkarit pois ja mennään täyttä sinne mihin vaan tunteet vie. Eli onko seksinne liian "hienoa", siveää? Ymmärsinkähän yhtään tätä ketjua nyt?

Miehestä sisään ulos on kivaa.

ap

Vierailija
39/157 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kauemminkin vaivannut kuin 10 vuotta olen terapiassa, en tosin seksi. Ei ne seksiterapeutit mua ymmärrä. Kerran kävin yhdellä ja vittu mitä paskaa. Oma terapiani edistää tätäkin osa-aluetta, vaikkemme edes puhu erityisesti seksistä. Koska seksihän on aika paljolti loppujen lopuksi jotain ihan muuta kuin vain seksiä.

Tässä olet kyllä ihan oikeassa. Siis siinä, että seksielämään vaikuttaa moni muukin asia. Hyvä, että käyt terapiassa, sieltä voi kuitenkin löytyä avain tämänkin ongelman ratkaisuun.

Vierailija
40/157 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäköhän ap:ta esti lähtemästä..?

Lue aloituksesta lopusta kohdat a j b. Ei ne "estäneet" lähtemästä, mutta koin aivan turhiksi yritykset etsiä muitakaan noiden syiden takia. Se ei toki ole miehen vika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi