Kiva että vapautin estot – tai sitten ei
Long story short (kiire): Tapailun alussa, ennen parisuhdetta, poikaystävä oli estoinen ja nimenomaan korosti, ettei seksi ole todellakaan tärkeintä suhteessa eikä hän ole tottunut niin likaisiin juttuihin ja puheisiin, joita minulta kuuli. Minä siis vein kaikkia seksijuttuja, mutta se oli omalla tavallaan ihan söpöä ja kiihottavaa, kun sai "kiltin pojan" k...a pienen kiusaamisen jälkeen. Vaikka toisaalta toivoin ohjat ottavaa miestä.
Jossain vaiheessa kaikki kuitenkin muuttui: poikaystävän estot katosivat, hän alkoi puhumaan yhtä ronskisti kuin minä ja olemaan todella seksin perään. Ja minusta, seksinnälkäisestä naisesta (!) tuntuu, että poikaystävä on kanssani pillun takia! Tämä ei ole sitä, että en ole mihinkään tyytyväinen, vaikka sain mitä halusin. En koskaan halunnut tuntea itseäni pilluksi omalle miehelle.
En luonnollisestikaan enää avaa haarojani, koska en tunne itseäni rakastetuksi naiseksi, vaan seksikoneeksi. Voiko tästä enää päästä yli ja saada entiset tunteet takaisin?
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mikset ap tyydy olemaan nainen, joka vapautti ne estot? Ethän säkään nyt voinut häneltä oikeasti enempää haluta, kuin tehdä itsesi haluttavaksi myös estoisen silmissä. No, nyt oot. Mikä vialla?
Ymmärrätkö, että on kyse parisuhteesta, ei seksisuhteesta? ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sait nyt jääkauden, ihan oikein sinulle, että saat tietää mille tuntuu olla toiselle pelkkä pillu tai kulli.
Ei poikaystävä ollut missään vaiheessa minulle pelkkä kulli. Satun vain olemaan luonteeltani halukas ja halusin tietää, sovimmeko yhteen seksuaalisesti. Mutta en minäkään ole jatkuvasti kiimainen.
Eli sä et välittänyt miehestä, vaan seksistä. Nyt sitten itket, kun saat maistaa omia arvojasi. Ihan oikein sulle, että kävi näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa ap sekaisin kuin seinäkello.
Mielestäni on aivan normaalia haluta olla poikaystävälle muutakin kuin pelkkä pillu. Ehkä olenkin, mutta se ei enää näy mitenkään.
Niin' ehkä oletkin, tulethan aina olemaan nainen, joka vapautti hänet estoistaan. Mutta voi mennä vuosia, että hän on siinä vaiheessa, että haluaa ymmärtää rakastavansakin, eikä vain olevansa sekaisin seksistä. Haluatko odotella ne vuodet ilman ...mitä se nyt olikaan mitä halusit? Romanttista huomioo ja flirttiä? Eli et halua.
t.se estoinen nainenKyllä poikaystävä osaa myös huomioida ja olla ihana, mutta viime aikoina ei ole sitä puolta näkynyt. Aivan sama... en jaksa.
Ehkä se oppi, ettei sen tartte lässyttää enää voidakseen naida naista. Koska jos nainen on halukas, niin seksiä tulee naisen tahdosta. Ei tartte lässyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sait nyt jääkauden, ihan oikein sinulle, että saat tietää mille tuntuu olla toiselle pelkkä pillu tai kulli.
Ei poikaystävä ollut missään vaiheessa minulle pelkkä kulli. Satun vain olemaan luonteeltani halukas ja halusin tietää, sovimmeko yhteen seksuaalisesti. Mutta en minäkään ole jatkuvasti kiimainen.
Eli sä et välittänyt miehestä, vaan seksistä. Nyt sitten itket, kun saat maistaa omia arvojasi. Ihan oikein sulle, että kävi näin.
Sinäkö sitten ryhdyt parisuhteeseen tietämättä, toimiiko edes seksi toisen kanssa? No, meitä on moneen junaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse estoinen nainen, enkä ole vielä tavannut moestä, joka vapauttaisi ne. Arvaa vituttaako, mutta se ei ollut miksi kirjoitan, vaan että et ole onnistunut hei herättämään miehessä mitään rakkautta, vaan mies ehkä haistoi sinussa väylän kiusaavan estoisuuden purkamiseksi. Ei mies sinua ala rakastaakaan, koska vaadit yhtäkkiä jotain kynttiläpäivällisiä hyväksyäksesi miehen.
Ihan hyvä analyysi, mutta poikaystävä kertoi jo alussa rakastavansa.
Sanoa voi kaikenlaista
Jotenkin vaan tuntuu miehenä, että ap vie omaa miestään kuin litran mittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse estoinen nainen, enkä ole vielä tavannut moestä, joka vapauttaisi ne. Arvaa vituttaako, mutta se ei ollut miksi kirjoitan, vaan että et ole onnistunut hei herättämään miehessä mitään rakkautta, vaan mies ehkä haistoi sinussa väylän kiusaavan estoisuuden purkamiseksi. Ei mies sinua ala rakastaakaan, koska vaadit yhtäkkiä jotain kynttiläpäivällisiä hyväksyäksesi miehen.
Sanoa voi kaikenlaista
Niin voi. Minä sanon poikaystävälle heipat tätä menoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäkö sitten ryhdyt parisuhteeseen tietämättä, toimiiko edes seksi toisen kanssa? No, meitä on moneen junaan.
Minä ryhdyn parisuhteeseen ihmisen, jota rakastan, kanssa. Jos seksi on sitten huonoa, se on samanlainen aihe eroon kuin mikä tahansa toimimaton asia parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin, millä perusteella? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoa voi kaikenlaista
Niin voi. Minä sanon poikaystävälle heipat tätä menoa.
Etkä sano, sähän kaipaat sen kullia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni on aivan normaalia haluta olla poikaystävälle muutakin kuin pelkkä pillu. Ehkä olenkin, mutta se ei enää näy mitenkään.
Niin' ehkä oletkin, tulethan aina olemaan nainen, joka vapautti hänet estoistaan. Mutta voi mennä vuosia, että hän on siinä vaiheessa, että haluaa ymmärtää rakastavansakin, eikä vain olevansa sekaisin seksistä. Haluatko odotella ne vuodet ilman ...mitä se nyt olikaan mitä halusit? Romanttista huomioo ja flirttiä? Eli et halua.
t.se estoinen nainenKyllä poikaystävä osaa myös huomioida ja olla ihana, mutta viime aikoina ei ole sitä puolta näkynyt. Aivan sama... en jaksa.
Joo, ap on noin 16. Kun pitäisi tosiaan miettiä missä vika, ja antaa meille enemmän infoa, sanoo"aivan sama" no meille on sit aivan sama vaikka teet vielä pari lastakin tuolle jurpolle ja ihmettelet seuraavat kymmenen vuotta että mikä ihme tässä parisuhteessa on vikana. Siinä on vikana se ettet erota seksiä rakkaudesta. Vaikka saat miehen...pojan sänkyyn, eri se tarkoita että hän rakastaa sinua. Ei vaikka sanoisi mitä ja tekisi kaikki oikeat romanttiset eleet. Rakkaus näkyy siinä miten hän kohtelee sinua joka päivä, siinä onko sinulla hänen lähellä hyvä olla.
Tai paha, niin kuin sinulla. Ei jatkoon.
2/5, ei tälläkään finaaliin mennä vaikka vähän omalaatuisempi onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ap on noin 16. Kun pitäisi tosiaan miettiä missä vika, ja antaa meille enemmän infoa, sanoo"aivan sama" no meille on sit aivan sama vaikka teet vielä pari lastakin tuolle jurpolle ja ihmettelet seuraavat kymmenen vuotta että mikä ihme tässä parisuhteessa on vikana. Siinä on vikana se ettet erota seksiä rakkaudesta. Vaikka saat miehen...pojan sänkyyn, eri se tarkoita että hän rakastaa sinua. Ei vaikka sanoisi mitä ja tekisi kaikki oikeat romanttiset eleet. Rakkaus näkyy siinä miten hän kohtelee sinua joka päivä, siinä onko sinulla hänen lähellä hyvä olla.
Tai paha, niin kuin sinulla. Ei jatkoon.
En ole 16 eikä poikaystävä ole poika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin, millä perusteella? Ap
Oot vähän narkomaani, joka tarjoaa kaverilleen ekan annoksen ja sitten jäät ihmetteleen kun kaveri koukkuun jäätyään pyytääkin lisää. No vähän huono vertaus mutta seksi tuottaa samankaltaisen euforian olotilan ja addiktioille alttiin on vaikea vastustaan kiusausta.
Erotan seksin ja rakkauden, muuten en olisi tehnyt tätä aloitustakaan. Mutta pitäkää tyhmänä, jos se auttaa omaan oloonne jotenkin.
Vierailija kirjoitti:
Erotan seksin ja rakkauden, muuten en olisi tehnyt tätä aloitustakaan. Mutta pitäkää tyhmänä, jos se auttaa omaan oloonne jotenkin.
Poikaystäväsi on ns. jättänyt sinut yksin. Vaikka sä nyt jättäisit hänet, niin hän tavallaan teki sen ensin, hän teki sen sinulle jo. Hänhän on nyt vapautettu estoistaan ja sen avulla on helppoa löytää uusi nainen.
Minä sanoin miehelleni tapaamisemme alkumetreillä, että minut tarttis jonkun auttaa pois estoistaan. Mies ei ole siihen kyennyt, mutta niin vain halusi ja kehtasi jatkaa minun kanssani surkeaa seksiään. Minun olisi tietenkin pitänyt voida ajatella, että jatkan miehen etsimistä, miehen, joka osaa sen, mutta kun olin niin estoinen, että pidin sitäkin tosi horatsumaisna ajatteluna. Että se ois niin tärkeää... Lisäksi enhän mä juuri kellekään ole hyvä pano estojeni takia.
t.se estoinen nainen
Että kyllä minusta joku järkevä mies olisi sanonut, että en minä kykene sinua pois estoistasi auttamaan, mutta ajatellut hiukan minuakin, ettei halua olla minun kanssani, kun minä kärsin niistä etoista, vaikka itsen mielestä seksi on sitten hyvää.
t.estoinen nainen
Kyllä poikaystävä osaa myös huomioida ja olla ihana, mutta viime aikoina ei ole sitä puolta näkynyt. Aivan sama... en jaksa.