Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiva että vapautin estot – tai sitten ei

Vierailija
27.12.2016 |

Long story short (kiire): Tapailun alussa, ennen parisuhdetta, poikaystävä oli estoinen ja nimenomaan korosti, ettei seksi ole todellakaan tärkeintä suhteessa eikä hän ole tottunut niin likaisiin juttuihin ja puheisiin, joita minulta kuuli. Minä siis vein kaikkia seksijuttuja, mutta se oli omalla tavallaan ihan söpöä ja kiihottavaa, kun sai "kiltin pojan" k...a pienen kiusaamisen jälkeen. Vaikka toisaalta toivoin ohjat ottavaa miestä.

Jossain vaiheessa kaikki kuitenkin muuttui: poikaystävän estot katosivat, hän alkoi puhumaan yhtä ronskisti kuin minä ja olemaan todella seksin perään. Ja minusta, seksinnälkäisestä naisesta (!) tuntuu, että poikaystävä on kanssani pillun takia! Tämä ei ole sitä, että en ole mihinkään tyytyväinen, vaikka sain mitä halusin. En koskaan halunnut tuntea itseäni pilluksi omalle miehelle.

En luonnollisestikaan enää avaa haarojani, koska en tunne itseäni rakastetuksi naiseksi, vaan seksikoneeksi. Voiko tästä enää päästä yli ja saada entiset tunteet takaisin?

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä häneltä haluan jotta voin heltyä"?

Kyllä mies joka rakastaa sinua oikeasti voi myös haluta sinua ihan hulluna. Onko sinulla seksikielteinen kotikasvatus?

Tai sitten et ollutkaan aidosti niin seksinnälkäinen kun alussa hänelle esitit, vaan se oli näytöstä jolla sait hänet valtaan. Tai rooli jonka taakse sait piiloutua ettei tarvinnut olla aidosti haavoittuva.

Been there done that.

Vierailija
42/79 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teidän ongelma ei oikeasti ole seksissä vaan jossain muussa, missä?

En minä tiedä... Kai poikaystävä pomottelee liikaa, ja olettaa liikaa että minä kyllä taivun hänen oikkuihinsa. Esim. Minua ei nappaa yhdessä asuminen, mutta poikaystävälle se on itsestäänselvyys suhteessa. Kyllä minunkin mielestäni parisuhteessa "kuuluu" asua saman katon alla, jos meinaa perhettä perustaa. Mutta voisin innostua asiasta korkeintaan silloin, jos yhteinen asunto olisi iso omakotitalo, jossa voisi eristäytyä kaikessa rauhassa omiin oloihinsa. Koen, että poikaystävä määrää minun elämäni suunnan, enkä todellakaan suostu sellaiseen. Haluan olla yhdessä, mutta sitten taas en tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse estoinen nainen, enkä ole vielä tavannut moestä, joka vapauttaisi ne. Arvaa vituttaako, mutta se ei ollut miksi kirjoitan, vaan että et ole onnistunut hei herättämään miehessä mitään rakkautta, vaan mies ehkä haistoi sinussa väylän kiusaavan estoisuuden purkamiseksi. Ei mies sinua ala rakastaakaan, koska vaadit yhtäkkiä jotain kynttiläpäivällisiä hyväksyäksesi miehen.

Vierailija
44/79 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Syy on jotain jota ap ei kerro tai ei itsekään tiedä.

Ap:n sitoutumispelko?

Alkoholistiperhetausta, jonka takia mies, joka on nyt voitettu omaksi ja joka ei ole enää jännittävä ei tunnu enää oikealta?

En vain tiedä... Poikaystävä tuntuu kuvittelevan, että nyt riittää vain oleminen. Kunhan vain on siellä jossain, niin se on ihan tarpeeksi minulle. Ei ole! Minä haluan huomiota, flirttiä ja kehuja, olla rakastettu. Myös haluttu, mutta ennen kaikkea rakastettu ja lisäksi haluttu.

Vierailija
45/79 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on se vanha madonna - huora-ongelma. Jaottelet miehet hoitoihin ja oikeisiin poikaystäviin. Harrastat seksiä kenen kanssa sattuu. Sitten "oikean poikaystävän" kanssa pitäisi olla vain romanttista kädestä pitämistä. Kasva aikuiseksi. Meissä on ne molemmat puolet.

Seksi oli sinulle vain vallan väline.

Vierailija
46/79 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos ap ei ihmiset pane toisiaan rakastamisen vuoksi vaan ihan tyydytyksen takia. Rakkaus on katsos sitten asia ihan erikseen. Sitä voi olla samassa, tai voi olla olematta.

43

Vierailija
47/79 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse estoinen nainen, enkä ole vielä tavannut moestä, joka vapauttaisi ne. Arvaa vituttaako, mutta se ei ollut miksi kirjoitan, vaan että et ole onnistunut hei herättämään miehessä mitään rakkautta, vaan mies ehkä haistoi sinussa väylän kiusaavan estoisuuden purkamiseksi. Ei mies sinua ala rakastaakaan, koska vaadit yhtäkkiä jotain kynttiläpäivällisiä hyväksyäksesi miehen.

Ihan hyvä analyysi, mutta poikaystävä kertoi jo alussa rakastavansa.

Vierailija
48/79 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait nyt jääkauden, ihan oikein sinulle, että saat tietää mille tuntuu olla toiselle pelkkä pillu tai kulli.

Vierailija
49/79 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsos ap ei ihmiset pane toisiaan rakastamisen vuoksi vaan ihan tyydytyksen takia. Rakkaus on katsos sitten asia ihan erikseen. Sitä voi olla samassa, tai voi olla olematta.

43

Katsos kommentoija, kun en minä halua olla mikään tyydytysväline kenellekään. Ennen tämä sama mies oli niin varovaista niin varovaista, etten minä vain ymmärrä häntä ja aikomuksiaan väärin. Sitten jokin vain muuttui, enkä enää tunne olevani rakastettu tyttöystävä, vaan ihan kiva tyydytysväline.

Vierailija
50/79 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ap sekaisin kuin seinäkello.

Vierailija
51/79 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sait nyt jääkauden, ihan oikein sinulle, että saat tietää mille tuntuu olla toiselle pelkkä pillu tai kulli.

Ei poikaystävä ollut missään vaiheessa minulle pelkkä kulli. Satun vain olemaan luonteeltani halukas ja halusin tietää, sovimmeko yhteen seksuaalisesti. Mutta en minäkään ole jatkuvasti kiimainen.

Vierailija
52/79 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni on aivan normaalia haluta olla poikaystävälle muutakin kuin pelkkä pillu. Ehkä olenkin, mutta se ei enää näy mitenkään.

Vierailija
53/79 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä analyysi, mutta poikaystävä kertoi jo alussa rakastavansa.

Miä sä oikein horiset, kun koko ajan kerrot, että ei rakasta. Tai sittn se mitä mies käsitti rakkaudella jäi sen jalkoihin, että pystyy viimein estottomaan seksiin. Ei se halua enää alentua tohvelinnoutajaksi.

Vierailija
54/79 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen ap on?

Vierailija
55/79 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

43

Katsos kommentoija, kun en minä halua olla mikään tyydytysväline kenellekään. Ennen tämä sama mies oli niin varovaista niin varovaista, etten minä vain ymmärrä häntä ja aikomuksiaan väärin. Sitten jokin vain muuttui, enkä enää tunne olevani rakastettu tyttöystävä, vaan ihan kiva tyydytysväline.

Normaali nainn ymmärtäisikin ne väärin - että häntä haluttaa eikä nainen itse kiinnosta juurikaan ennen kuin läytää sen oikean, sitä ennen kiinnostaa vain pillu. Tiesi sen loukkaavan keskimäärin naisia, siksi estot. Mutta sinussa tapasi ihmisen, joka ei voi haluta muuta, kuin maistella kullia ja tiisata. Siksi avautui estoistaan. Ei se sinua rakasta.

Vierailija
56/79 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Syy on jotain jota ap ei kerro tai ei itsekään tiedä.

Ap:n sitoutumispelko?

Alkoholistiperhetausta, jonka takia mies, joka on nyt voitettu omaksi ja joka ei ole enää jännittävä ei tunnu enää oikealta?

En vain tiedä... Poikaystävä tuntuu kuvittelevan, että nyt riittää vain oleminen. Kunhan vain on siellä jossain, niin se on ihan tarpeeksi minulle. Ei ole! Minä haluan huomiota, flirttiä ja kehuja, olla rakastettu. Myös haluttu, mutta ennen kaikkea rakastettu ja lisäksi haluttu.

Tottakai.

Jos hän ei saa sinua tuntemaan itseäsi rakastetuksi ja tärkeäksi, hän ei ole oikea sinulle. Et vain osaa sanoa missä vika.

Jos tuo olisi rakkautta, mies saisi sinut tuntemaan itsesi sekä halutuksi että rakastetuksi yhtaikaa. Tiedän, kun minulla on sellainen mies, saan hänet ihan sekaisin, ja silti hän pitää huolen että olen etusijalla ja pitää minusta hyvän huolen ja kertoo miten minua rakastaa. Meillä on silti valtavan romanttista samaan aikaan kun on tuhmaa seksiä.

Sekoitit pidättyvyyden kilttiin luonteeseen. Poikaystäväsi ei taida olla kovinkaan rakastava etkä pysty häntä muuttamaan sellaiseksi. Voi olla paras myöntää heti ja jatkaa matkaa.

Vierailija
57/79 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen ap on?

Veikkaan, että 16.

Vierailija
58/79 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

43

Normaali nainn ymmärtäisikin ne väärin - että häntä haluttaa eikä nainen itse kiinnosta juurikaan ennen kuin läytää sen oikean, sitä ennen kiinnostaa vain pillu. Tiesi sen loukkaavan keskimäärin naisia, siksi estot. Mutta sinussa tapasi ihmisen, joka ei voi haluta muuta, kuin maistella kullia ja tiisata. Siksi avautui estoistaan. Ei se sinua rakasta.

Selvä se.

Vierailija
59/79 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni on aivan normaalia haluta olla poikaystävälle muutakin kuin pelkkä pillu. Ehkä olenkin, mutta se ei enää näy mitenkään.

Niin' ehkä oletkin, tulethan aina olemaan nainen, joka vapautti hänet estoistaan. Mutta voi mennä vuosia, että hän on siinä vaiheessa, että haluaa ymmärtää rakastavansakin, eikä vain olevansa sekaisin seksistä. Haluatko odotella ne vuodet ilman ...mitä se nyt olikaan mitä halusit? Romanttista huomioo ja flirttiä? Eli et halua.

t.se estoinen nainen

Vierailija
60/79 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mikset ap tyydy olemaan nainen, joka vapautti ne estot? Ethän säkään nyt voinut häneltä oikeasti enempää haluta, kuin tehdä itsesi haluttavaksi myös estoisen silmissä. No, nyt oot. Mikä vialla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi