Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiva että vapautin estot – tai sitten ei

Vierailija
27.12.2016 |

Long story short (kiire): Tapailun alussa, ennen parisuhdetta, poikaystävä oli estoinen ja nimenomaan korosti, ettei seksi ole todellakaan tärkeintä suhteessa eikä hän ole tottunut niin likaisiin juttuihin ja puheisiin, joita minulta kuuli. Minä siis vein kaikkia seksijuttuja, mutta se oli omalla tavallaan ihan söpöä ja kiihottavaa, kun sai "kiltin pojan" k...a pienen kiusaamisen jälkeen. Vaikka toisaalta toivoin ohjat ottavaa miestä.

Jossain vaiheessa kaikki kuitenkin muuttui: poikaystävän estot katosivat, hän alkoi puhumaan yhtä ronskisti kuin minä ja olemaan todella seksin perään. Ja minusta, seksinnälkäisestä naisesta (!) tuntuu, että poikaystävä on kanssani pillun takia! Tämä ei ole sitä, että en ole mihinkään tyytyväinen, vaikka sain mitä halusin. En koskaan halunnut tuntea itseäni pilluksi omalle miehelle.

En luonnollisestikaan enää avaa haarojani, koska en tunne itseäni rakastetuksi naiseksi, vaan seksikoneeksi. Voiko tästä enää päästä yli ja saada entiset tunteet takaisin?

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä nyt niin lyhyt tullutkaan. Yritys hyvä 10.

AP

Vierailija
2/79 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenelläkään ole mitään kommenttia asiaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tätä näköjään oteta todesta, joten ei liene yleinen ongelma. Minulle asia kuitenkin on ongelma, koska muutos poikaystävässä on niin suuri. En uskonut, että voisin tuntea itseni näin loukatuksi oman kullan kanssa liittyen seksiin. Minä kun en oikein koskaan saa pahaa oloa seksistä.

AP

Vierailija
4/79 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo?

Vierailija
5/79 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kai tästä olla omalla tavallaan otettukin, mutta kyllä minä silti haluaisin, että olin sitten kuinka hyvä tahansa ja oli minulla kuinka hyvä perse tahansa, rinnat tms., olisi seksi joka tapauksessa poikaystävälle kakkonen ja minä ihmisenä ja rakkaus ykkönen. Näin kuvittelinkin, kunnes asiat muuttuivat.

Vierailija
6/79 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se nyt siis ilmenee, että mies "haluaa sinut vain seksin takia"? Miksi olet alkanut ajatella noin? On vaikea kommentoida, kun et kerro tarkemmin.

Vierailija
7/79 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se nyt siis ilmenee, että mies "haluaa sinut vain seksin takia"? Miksi olet alkanut ajatella noin? On vaikea kommentoida, kun et kerro tarkemmin.

Ehdottelee koko ajan paneskelua, puhuu ronskisti jne. Tällainen olisi ok ihanan romanttisen illan jälkeen, ei koko ajan aivan yhtäkkiä.

Vierailija
8/79 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävä on tietoinen tästä kaikesta, mutta uudessa draivissaan ei tunnu tajuavan asian vakavuutta millään.

Vierailija
9/79 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/79 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin usein, tämäkin aloittaja ei näe metsää puilta. Ongelma ei ole estojen vapauttaminen - ongelma on se, että poikaystäväsi ei välitä ottaa sinua huomioon. Ihan turha selittää asiaa niin että hän ei "tajua asian vakavuutta". Jos hän on suunnilleen normaalijärkinen aikuinen, hän tasan tarkkaan tajuaa mitä sanot hänelle. Hän ei vaan VÄLITÄ. Sinä yrität nyt kaunistella asiaa; otat aikuisen ihmisen käytöksen omalle vastuullesi ("minun vikani kun toivoin häneltä ronskimpaa käytöstä"), ja vielä selität hänen itsekkyytensä muka tajuamisen puutteena.

Entä jos katsoisit asiaa niinkuin se on: mies käyttäytyy huonosti ja itsekkäästi, eikä välitä siitä että sinä et moisesta käytöksestä pidä?

Vierailija
11/79 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Down

Vierailija
12/79 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinkuin usein, tämäkin aloittaja ei näe metsää puilta. Ongelma ei ole estojen vapauttaminen - ongelma on se, että poikaystäväsi ei välitä ottaa sinua huomioon. Ihan turha selittää asiaa niin että hän ei "tajua asian vakavuutta". Jos hän on suunnilleen normaalijärkinen aikuinen, hän tasan tarkkaan tajuaa mitä sanot hänelle. Hän ei vaan VÄLITÄ. Sinä yrität nyt kaunistella asiaa; otat aikuisen ihmisen käytöksen omalle vastuullesi ("minun vikani kun toivoin häneltä ronskimpaa käytöstä"), ja vielä selität hänen itsekkyytensä muka tajuamisen puutteena.

Entä jos katsoisit asiaa niinkuin se on: mies käyttäytyy huonosti ja itsekkäästi, eikä välitä siitä että sinä et moisesta käytöksestä pidä?

En minä syytä itseäni! En todellakaan kadu sitä, että olen oma itseni. Jos sama meno jatkuu, tulee ero.

Vierailija
13/79 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vain, miten niin estoisesta miehestä voi tulla tuollainen. Tunnistan kyllä pelimiehen elkeet, eikä poikaystävä ole sinnepäinkään.

Vierailija
14/79 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa

Vierailija
15/79 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/79 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä saa mitä tilaa

En tilannut yhtään mitään olemalla vain oma itseni.

Vierailija
17/79 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/79 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä asiassa on PIENI mahdollisuus, ettei poikaystävä tajua minun olevan vakavissani, olenhan alunperinkin ollut se seksihullu nainen, jota hän itse toppuutteli. Voi olla, että hän luulee minun vain "osoittavan mieltäni" asiasta. Mutta voi olla, että poikaystävä on vain kusipää.

Vierailija
19/79 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kenenkään mielenterveysongelmiin ottaa kantaa, varsinkin kun on vakavaa.

Vierailija
20/79 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estoinen ujo ihminen ei mitenkään välttämättä ole pohjimmiltaan kiltti ja huomioonottavainen.

Estot ja ujous saattavat tulla siitä että ihminen aavistaa että hänen todelliset tunteensa loukkaisivat toisia, joten ne on parasta peittää jos ei halua olla yksin.

Parempi että tunteet ovat esillä, parisuhteen jatkumisen edellytys on että molemmat tuovat esille sen mitä todella tuntevat, ja tekevät kompromisseja yhdessä tarpeidensa mukaan.

Voi myös olla että esiin nousee yhteensovittamattomia ristiriotoja, mutta sittenpä nousee, ja sitten tehdään toimenpiteet tämän pohjalta.

Siitä ei ainakaan seuraa mitään hyvää että yksinäisyyden pelossa teeskennellään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä