Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ovatko uudenvuoden lupauksesi pitäneet? Mitä lupaat ensivuodelle?

Vierailija
26.12.2016 |

Vuosi sitten lupasin olla polttamatta ja päästä eroon myös nikotiinikorvaustuotteista vuoden aikana. Tämä onnistui hyvin, sillä yhtään tupakkaan en ole polttanut ja huhtikuussa lopetin nikotiinipurkankin jauhamisen. Lupasin myös säästää rahaa tietyn summan ja maksaa tupakkarahoillani kalliin puhelimeni. Säästöön sain puolet suunnitellusta summasta ja puhelin on maksettu. Tyytyväinen olen näihin saavutuksiini. Ensivuoden lupaukset ovat vielä harkinnassa. Miten sinulla?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/28 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yritän olla lupaamatta mitään, koska mikään ei silloin onnistu. Lupasin lopettaa tupakan polton, juomisen, lihomisen ja aloittaa ties mitä hyvää. Kun lakkasin luomasta itselleni paineita, kaikki on onnistunut.😀

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä yritän olla lupaamatta mitään, koska mikään ei silloin onnistu. Lupasin lopettaa tupakan polton, juomisen, lihomisen ja aloittaa ties mitä hyvää. Kun lakkasin luomasta itselleni paineita, kaikki on onnistunut.😀

Lupasitko liikaa? Tupakan lopetusyrityksiä minullakin on takana monta ja rikottuja lupauksia useita. Nyt päätin keskittyä vain tupakanlopetukseen ja säästämiseen. Kiloja tuli vuoden aikana seitsemän, joista en ole stressannut. Päätin, että on ihan sama, vaikka lihon, kunhan pääsen tupakasta irti. Laihduttamisen osaan ja se taitaakin olla nyt ensi kevään haaste. AP

Vierailija
4/28 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/28 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaan YRITTÄÄ positiivisempaa elämänasennetta. Lupaan yrittää päästä nykyisistä kahleista eroon ja alkaa elämään. Että olis pitkästä aikaa onnellinen ja kevyt olo.

Vierailija
6/28 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lupaan YRITTÄÄ positiivisempaa elämänasennetta. Lupaan yrittää päästä nykyisistä kahleista eroon ja alkaa elämään. Että olis pitkästä aikaa onnellinen ja kevyt olo.

Miten pääset näihin tavoitteisiin?

Vierailija
7/28 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupasin löytää miehelleni mieluisia lahjoja syntymäpäiväksi ja jouluksi. Mieheni on erittäin tarkka kaikesta mitä hankkii ja monta huonoa lahjaa aiemmin olen hankkinut. Tänä vuonna onnistuin todella ilahduttamaan mieheni monta kertaa! Kiitos sen, että olen pitkin vuotta kuunnellut korvat höröllä ja kysellyt jos hän jostain tavarasta tai sen ominaisuudesta ollut kiinnostunut.

Vierailija
8/28 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/28 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetan tupakoinnin! Olen polttanut päivittäin "vasta" vähän yli vuoden, joten toivon lopettamisen olevan vielä suht helppoa. Häpeän suunnattomasti tapaani, enkä tajua, miksi edes aloitin.

Vierailija
10/28 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaan tehdä parhaani karistaakseni kiloja vähintään 10 kesään mennessä.

En tee tuosta missiota, vaan haluan siitä pitempiaikaisen projektin niin, että pääkin voi hyvin ja nautin joka hetkestä. Ei siis mitään dieettiä kera salijäsenyyden ja joogatuntien. Pikkuruinen elämäntaparemppa vain..=)

Vierailija
11/28 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän parempaa huolta kodista.

Aloitin ison kirppariurakan viime vuoden marraskuussa.

Olen saanut reilu vuoden aikana tarpeetonta tavaraa eteenpäin autolasteittain.

Rahaa ei ikävä kyllä ole tullut niin paljon mitä toivoin, mutta Konmarie sai aikaan etten ollut ainoa myyjä.

Koti pysyy siistimpänä mutta vielä on tekemistä tässä asiassa.

Lisäksi aloin samalla karsimaan ostoksia.

Aina 10 myytyä tavaraa kohti sain ostaa uuden. Tämä nyt meni hienosti sillä myin yli 1500 tavaraa ja ostin n 50.

Lisäksi vaatteita ostin n 15, saman verran meni pois.

Ensi vuonna jatketaan.

Vierailija
12/28 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ikinä lupaile mitään uutenavuotena.Mitä järkeä siinä ois?

Vierailija
13/28 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä olisi myös mun toiveissa. Vielä mietinnässä että miten onnistuisin, ehkä liikuntaa lisäämällä?

Vierailija
14/28 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä olisi myös mun toiveissa. Vielä mietinnässä että miten onnistuisin, ehkä liikuntaa lisäämällä?

Ehkä pitämällä elämässään kaiken sen, mikä tuottaa iloa ja jättämällä pois kaiken turhan ja sellaisen joka lisää huonoa oloa? Itselleni suurimpia oivalluksia on ollut, että omia ajatuksiaan voi todella ohjata ja voin päättää millaisia ihmisiä on ympärilläni olivatpa he sukulaisia tai ei. Aiemmin jotenkin ajauduin ajelehtimaan sekä omiin tunteisiini ja myös vahingollisiin ihmissuhteisiin. Oivalluksieni myötä opin ottamaan vastuun elämässäni ja pitämään kiinni rajoistani.

Vierailija
15/28 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/28 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä pitämällä elämässään kaiken sen, mikä tuottaa iloa ja jättämällä pois kaiken turhan ja sellaisen joka lisää huonoa oloa? Itselleni suurimpia oivalluksia on ollut, että omia ajatuksiaan voi todella ohjata ja voin päättää millaisia ihmisiä on ympärilläni olivatpa he sukulaisia tai ei. Aiemmin jotenkin ajauduin ajelehtimaan sekä omiin tunteisiini ja myös vahingollisiin ihmissuhteisiin. Oivalluksieni myötä opin ottamaan vastuun elämässäni ja pitämään kiinni rajoistani.

Mä olen vasta harjoittelemassa tuota omien ajatusten ohjaamista ja mielen kouluttamista, tuntuu etten koskaan opi ja jumitan aina niissä tutuissa ja turvallisissa pessimistisissä peloissa ja negatiivissa asioissa. Mutta sen siis pitäisi olla mahdollista?

Vierailija
17/28 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kovin usein lupaa mitään. Jokunen vuosi sitten lupasin, että kirjaan ylös kaikki lukemani kirjat. Se on pitänyt. Nyt tänä vuonna voisin luvata, että yritän muuttaa lastenkasvatustyyliäni. Mä oon sellainen komentaja ja käskyttäjä. Oon huomannut, että se ei toimi. Että jos nyt yrittäisin muuttaa kasvatustyyliäni enemmän positiivisen vahvistamisen suuntaan.

Vierailija
18/28 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen vasta harjoittelemassa tuota omien ajatusten ohjaamista ja mielen kouluttamista, tuntuu etten koskaan opi ja jumitan aina niissä tutuissa ja turvallisissa pessimistisissä peloissa ja negatiivissa asioissa. Mutta sen siis pitäisi olla mahdollista?

Kyllä se on! Mieti mitä nämä pelot ja negatiiviset asiat sinussa palvelevat? Miksi pidät niistä kiinni? Mihin niitä tarvitset? Itse löysin itseni tilanteesta, jossa olin kaikkeen tyytymätön ja oikein kieriskelin lohduttomassa itsesäälissä, kun olin niin uhri elämässäni. Siitä se sitten lähti. Konkreettisten asioiden kautta lähdin kiertämään pyörää haluamaani suuntaan. Olin velkaantunut ja epäkiitollisessa työssä ja ympärilläni oli vain ihmisiä, joiden ongelmiin upposin. Hain ja sain paremman työpaikan, muutin sen lähelle ja myin auton pois. Samalla raivasin elämästäni kaiken turhan tavaran pois. Velattomaksi pääsin kolmessa vuodessa lumipalloefektillä velkani maksamalla. Ohjasin kaikki apuatarvitsevat läheiset hoitoon tai osoitin muutoin, etten aio olla enää sylkykuppi, vaan vaadin suhteessa vastavuoroisuutta ja kunnioitusta. Löysin elämäni miehen ja muutimme yhteen. Nyt viisi vuotta myöhemmin vihdoin olen tilanteessa, että osaan valita olla onnellinen. Viimekädessä kaikessa on kyse siitä, mitä merkityksiä asioille itse antaa, ei sillä mitä ne muille merkitsevät. Näihinkin vuosiin on mahtunut surua ja menetyksiä sekä hankalia asioita, mutta aiemmasta poiketen, ne eivät ole vetäneet minua mukanaan enää tahdottomaan tilaan. Tsemppiä!

Vierailija
19/28 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensivuonna aion käydä kerran kuussa jossakin kulttuurikohteessa! Museokortti on hankittu!

Vierailija
20/28 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varsinaisesti lupaus, koska vähänpä näihin lopulta itse voi vaikuttaa, mutta heitin jonnekin ylöspäin uudenvuoden toiveen, että vuonna 2016 tulisin vihdoin raskaaksi. Tiukille meni, mutta reilu viikko sitten tein vihdoin plussatestin. :)