Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi aikuiset toivovat joululahjoja?

Vierailija
26.12.2016 |

En ole oikein koskaan ymmärtänyt, miksi aikuiset ihmiset toivovat jouluksi lahjoja ja saavat ne sitten paketissa, ja iloitsevat saamastaan lahjasta. Instagramissa on nyt näitä #pukkikuulitoiveet tms. tyylisiä kuvia. Toivovatko naiset yleensä miehiltään joitain asioita, ja jos ette saa toivomaanne, oletteko pettyneitä? Miksette osta itse mitä haluatte, ja anna miehenne yllättää jouluna?

Aika paljon kuulee myös tätä, ettei mies osaa osaa lahjoja.. miten niin ei osaa..? En yhtään ihmettele, miksi miehet eivät ostele yllätyslahjoja vaimoilleen, jos on olemassa pelko, että lahja aiheuttaa riidan.
Itse sain aviomieheltäni aika käytännöllisiä lahjoja, jotka olivat kuitenkin ostettu ajatuksella vain minun käyttööni. Nyt sain lahjakortin kylpylään, oli aivan ihana lahja.
Vuosien aikana olen saanut hajuvesisetin (useita eri tuoksuja) sekä urheiluvaatteita, lahjakortin kampaajalle, satiinisen yöpaidan ja olen saanut kodinkoneitakin (blenderin). En oikein keksi, mitä ihmettä olisin voinut erityisemmin toivoa?
Mitä teidän miehet sitten ostavat, kun ovat niin huonoja lahjoja omin päin ostettuna? Eikös se lahja kuvaa myös antajaansa, joten eikö olisi kiva yllättyä mitä toinen on valinnut? Olen saanut joskus koruja joista en ensi näkemältä pitänyt, mutta en sanonut silloin mitään vaan aloin käyttämään niitä, koska mieheni oli ne valinnut. Ovat nykyisin lempikorujani ja olen ollut erittäin kiitollinen siitä, etten alunperin niitä tyrmännyt vaan otin käyttöön.
Antaisitte mahdollisuuden miehellenne yllättää lahjoillaan, paljon kivempaa ostaa lahjoja ihmisille, jotka ilahtuvat aidosti eivätkä tilaa tuotteita kuten postimyynnistä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin ostaa itse kaiken tarpeellisen, joten lahjaksi on kiva saada jotain sellaista, mitä ei ehkä itse raaskisi syystä tai toisesta ostaa. Ja minulla ainakin on useampia tällaisia ns. ylellisyystoiveita, joten on varaa valita ja yllätymisen mahdollisuuskin jää.

Vierailija
2/2 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska toiveita kysytään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla