Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mielestänne moraalisesti oikein iskeä perheellinen mies?

Vierailija
26.12.2016 |

Onko vastuu kokonaan miehellä, joka joko antaa vietellä itsensä tai sitten ei?

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies itse haluaa lähteä toisen naisen mukaan, niin aivan oma valintansa.

Vierailija
2/84 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsesi takia. ÄLÄ TEE SITÄ. Et halua uusperhehelvettiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On moraalitonta. Mulla on yksi naisystävä, joka alkoi toiseksi naiseksi. Muuttui mun silmissä samantien epäluotettavaksi ja itsekkääksi ihmiseksi.

Oikeastaan halveksun tuollaista yhtä paljon kuin itse pettäjää. Itse en koskaan alentuisi toiseksi naiseksi.

Vierailija
4/84 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikein, ei moraalisesti eikä muutenkaan. Luonnollisesti varatulla(kin) on vastuu omasta toiminnastaan, mutta niin on vapaallakin.

Vierailija
5/84 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehen pitää osata sanoa ei jos ei halua.

Vierailija
6/84 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moraalisesti väärin on iskeä perheellinen mies, joka on avo- tai avioliitossa toisen kanssa, mutta jos mies elää perhe-elämää ilman puolisoa lastensa kanssa, niin mikä ettei.

Vierailija
7/84 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on sen miehen päätettävissä.

Vierailija
8/84 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On miehen lapsia kohtaan väärin viedä heiltä perhe-elämä. Ei ne oikeesti halua mitään äitipuolta.

Vierailija
9/84 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sitä mieltä, että jokainen on vastuussa omasta parisuhteestaan. Jos minä parisuhteessa ollessani päädyn väärään sänkyyn, niin ei se ole viettelijän vika, ihan itse päätän pidänkö housut jalassani vai enkö.

Vierailija
10/84 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin on väärin. Olen itse sinkku enkä perheitä lähde rikkomaan tieten tahtoen.

Vierailija
11/84 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se ole moraalisesti oikein, mutta ei ole välttämättä myöskään lihansyönti, kahvin juonti, universaalin kärsimyksen edessä hiljaa olo vaan.. Niin ei välttämättä mikään ole oikein mutta nämä kaikki ehkä ymmärrettäviä.

Vierailija
12/84 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kunnioitan toisten parisuhteita, joten en hu*raisi varatulle miehelle.

Sinun taustasi voi olla toisenlainen.

Vierailija
13/84 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on siis itse täysin a-moraalinen olento eikä pysty itse tekemään päätöksiä elämässään vaan toinen nainen voi viedä miestä kuin pässiä narussa? Kyllä jokainen on itse vastuussa omasta toiminnastaan.

Vierailija
14/84 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, mutta jos teet sen niin ole sitten varma mitä teet, äläkä sitten jätä perheensä jättänyttä miestä sanoen "ettei meistä tulekaan mitään" samalla jo uutta ukkelia hakien. Ja älä ala sellaiseen uusperhekuvioon jossa toisella on jo alkuperäinen perhe lapsineen ja toisella ei. Lapsettomat leikkikööt keskenään, ja lapselliset keskenään, niin säilyy paremmin rauha kaikilla. ;)

Vierailija
15/84 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuollainen nainen on täysi luopio joka vikittelee perheellistä. Alemmaksi ei voi vajota

Vierailija
16/84 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheellinen päättää. Oli sitten mies tai nainen.

Vierailija
17/84 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on siis itse täysin a-moraalinen olento eikä pysty itse tekemään päätöksiä elämässään vaan toinen nainen voi viedä miestä kuin pässiä narussa? Kyllä jokainen on itse vastuussa omasta toiminnastaan.

Toki, mutta kysyttiin onko moraalisesti oikein naisen iskeä varattua miestä. Ei ole. Yhtä vähän moraalisesti oikein on miehen suostua iskettäväksi.

Vierailija
18/84 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehen parisuhde on kunnossa, mies ei ole iskettävissä. Mies on siis itse vastuussa omsta tekemisistään.

Itselläni ei ole hinkua uusperheeksi tai äitipuoleksi. Jos äijä eroaakin vaimostaan, en minä häntä puolisokseni halua. Panemiseen kelpaa, suhteeseen ei.

Vierailija
19/84 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole moraalitonta, jos olette rakastuneita. You Only Live Once.

Ei se mies lähde toisen naisen mukaan, jos suhteessa on kaikki kunnossa.

Vierailija
20/84 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehen parisuhde on kunnossa, mies ei ole iskettävissä.

Pitkässä parisuhteessa tulee rankkoja aikoja, mm. silloin kun on monta pientä lasta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi