Teneriffa/Playa de las Americas
Heissan,
huomenna lähdössä perheen kanssa viikoksi Teneriffalle. Ensikertalaisia, lapset 11v. ja 13v. Kokemuksia?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:ö
te annatte nyt innoissamme vinkkejä ihmiselle, jonka matka oli jo 9 vuotta sitten.
Aihe on ihan yhtä ajankohtainen nyt. Teneriffa on yhä siellä, yhä sinne matkustetaan.
Matka varattu maaliskuun alkuun Puerto de la cruziin. Otettiin hyvä hotelli Teide näkymällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:ö
te annatte nyt innoissamme vinkkejä ihmiselle, jonka matka oli jo 9 vuotta sitten.
Aihe on ihan yhtä ajankohtainen nyt. Teneriffa on yhä siellä, yhä sinne matkustetaan.
Matka varattu maaliskuun alkuun Puerto de la cruziin. Otettiin hyvä hotelli Teide näkymällä.
Hyvä ajankohta. Alkaa olla lämmintä ja hedelmäpuut kukkivat. Veikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ilmastonmuutos ei huoleta?
Ei, ilmaston kusetus ei todellakaan kiinnosta minua, mutta vajaaälysiä kylläkin.
Mutta ei se mitään, eihän kyseessä ole kuin suurin kusetus koko ihmiskunnan historiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, ilmaston kusetus ei todellakaan kiinnosta minua, mutta vajaaälysiä kylläkin.
Mutta ei se mitään, eihän kyseessä ole kuin suurin kusetus koko ihmiskunnan historiassa.
Harmi että täällä ei ole blokkaustoimintoa. Tsiisus kraist tätä urpoutta.
Playa de las Americas Teneriffalla ei ole mikään pakettimatkakohde vaan on tarkoitettu lähinnä kaikkein uskaliaimmille ja kokeneimmille matkaajille, joilla on monipuolinen kielitaito hallussa, osaavat itse organisoida matkansa ja suunnitella lomaviikkonsa ohjelman etukäteen. Teneriffa on lisäksi kaukana Suomesta Kanarian saarilla. Sieltä ei niin vain pääse kotiin, jos koti-ikävä yllättää kesken loman tai Suomesta mukaan otettu HK:n sininen lenkkimakkara loppuu kesken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei totuus tästä kusetuksesta miksikään muutu edes sinun palvomallasi Saatanismilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei totuus tästä kusetuksesta miksikään muutu edes sinun palvomallasi Saatanismilla.
Heh. Vai sillä lailla. Over and out.
Roska paikka oli.