Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi jee, nuori miesmyyjä tarjosi 2 kokoa normaalia suurempia farkkuja...

Vierailija
26.12.2016 |

Kiva tietää farkkuliikkeen myyjän "arvio" untuvatakin läpi tehtynä. Minulla omat farkut kokoa 28/32, tarjosi 30/30. Kiitos jc... asioin jatkossa netissä.

tiedän etten ole mikään missi mutta aikoinaan naismyyjät sanoivat että farkut pitäisi ostaa niin tiukkoina kuin päälle mahtuu, koska venyvät. Edellisetkin halvat datasta ostetut venyneet verryttelyhousujen tyyliseksi. En pidä lököttävistä farkuista muutenkaan ja kokeilin sitten kokoa 29 jopa makasi rypistyneenä reisien päällä. Omenavartalo ja laihempikin voisi olla mutta en nyt mitään kokoa 30 olle koskaan ollut!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä taas mieleni niin pahoitin.

Vierailija
2/13 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko kysyä miksi?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäki sain mun iskältä joululahjaksi kalsarit 

Vierailija
4/13 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta läski ✌

Vierailija
5/13 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisi sitä kokoa kysyä. Kun ei kysynyt niin kerroin että entiset ovat 28/32 vastaus: tässä tämä 30/30. Urpo. Ja äitini haukkuu ulkonäköäni jatkuvasti, en haluaisi myyjiltäkin kuulla ns samaa. Eihän tuosta muuta voi ajatella kuin että piti melkoisena valaana. Ap.

Vierailija
6/13 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saanko kysyä miksi?

Ap

Kun läskiksi luuli.

Ap

Vierailija
7/13 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etkö saanut suutasi auki? Nää on isot, tuotko pienemmät kiitos jne. 

Vierailija
8/13 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Untuvatakin läpi on mahdotonta arvioida kenenkään ahterin kokoa. Helposti heittää monella koolla milloin mihinkin suuntaan... terveisin vaatemyyjä. 

Vierailija
9/13 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viisi sitä kokoa kysyä. Kun ei kysynyt niin kerroin että entiset ovat 28/32 vastaus: tässä tämä 30/30. Urpo. Ja äitini haukkuu ulkonäköäni jatkuvasti, en haluaisi myyjiltäkin kuulla ns samaa. Eihän tuosta muuta voi ajatella kuin että piti melkoisena valaana. Ap.

Käytät siis liian pieniä farkkuja ja mahdollisesti liian pitkillä lahkeillakin.

Vierailija
10/13 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjän versio voi olla enemmänkin kuten Al Bundylla kotiin tullessa. Lihava nainen tuli liikkeeseen ja halusi 28 tuuman farkut 32 tuuman vartalolle...

Vierailija
11/13 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myyjä tarjosi 30/30 kokoisia farkkuja = haukkuu ulkönäköäni jatkuvasti kuten äitini. :D Ei hyvää päivää, minkä ikäinen olet? 15 v pullea teini itsetunto-ongelmilla varustettuna? Valoja päälle. Älä tosiaan enää mene kauppaan, jos palvelu noin ahdistaa :o

Vierailija
12/13 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle yleensä tarjotaan aivan liian pieniä. En tiedä onko tuo joku "kohteliaisuuskeino" vai näytänkö vaan kokoani pienemmältä. Saan joskus jopa 2-3 kertaa vaihdattaa koko kerrallaan isompaan.

Vierailija
13/13 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytät siis liian pieniä farkkuja ja mahdollisesti liian pitkillä lahkeillakin.

Liian pienet farkut ei menisi edes päälle... en myöskään pidä, että farkut putoavat jalasta.