Onko kukaan ollut pitkään ihastunut työkaveriinsa? Miten tilanne päättyi?
Itse olen ollut jo noin vuoden ihastunut palavasti työkaveriini. Olen yrittänyt kaikki mahdolliset keinot tunteiden tukahduttamiseksi, mutta mikään ei tunnu auttavan. Miten tällainen pitkä ihastuminen yleensä loppuu ja mitä sitten käy? Oletteko pysyneet ihastukseni ystävinä vai oletteko alkaneet vihata ihastuksenne kohdetta?
Itse olen ihan neuvoton miten toimia ihastukseni kanssa. Haluan olla hänen kaverinsa, mutta se ei taida olla hyvä idea, koska ainakaan näin tunteet eivät näytä häviävän mihinkään. Lisäksi on todella kuluttavaa katsoa, kun tämä mies on minulle vuoropäivinä todella ystävällinen ja vuoropäivinä tyly. Mitä minun kannattaisi tehdä? Vältellä miestä parhaani mukaanko, auttaisikohan se?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Tunsin pitkään yhden työpaikalla tutustuneen avioparin. Eivät vissiin kertaakaan riidelleet niinä vuosikymmeninä. Liitto päättyi, kun rouva kuoli 81-vuotiaana.
Juu, työpaikalla vietetään iso osa päivää, ja ihmisiin tutustuu monelta kantilta kun viettää heidän kanssa 8 tuntia päivässä. Heidät näkee toisten seurassa, hyvinä hetkinä, huonoina hetkinä, stressin alla ja joskus vapaallakin. Paljon suurempi todennäköisyys osua parin valinnassa oikeaan, kuin löytäessään heilan netistä, jossa silotellaan omaa kuvaa ja treffeillä annetaan vain parasta itsestä. Ehkä vasta yhteen muuttaessa paljastuu millainen toinen on. Olen löytänyt puolison töiden kautta. Tutustuimme ja ihastuimme hiljalleen, ja emme ole oikeastaan riidelleet ollenkaan vuosien varrella.
Vältimme jäämästä kahden, koska olimme molemmat varattuja. Jotain vuosia myöhemmin minulle tuli ero. Tapasin ihanan miehen jonka kanssa olimme molemmat vapaita, ja niin ihastus työkaveriin haihtui. Nyt olemme vain kohteliaita. 10 vuotta se otti mutta emme tehneet asialle mitään.
Tunsin pitkään yhden työpaikalla tutustuneen avioparin. Eivät vissiin kertaakaan riidelleet niinä vuosikymmeninä. Liitto päättyi, kun rouva kuoli 81-vuotiaana.