Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia/yleistä että 20-vuotias lapsi ei ole tervetullut äitinsä jouluun?

Vierailija
26.12.2016 |

Äitinsä vietti joulua mieluummin tunnelmallisesti ja romanttisesti kahdestaan uuden miehensä kanssa. Lapsi meni sitten mummolaan. Mietin vaan että itsestä olisi kurja ollut tuonikäisenä jos oma äitini ei olisi halunnut jakaa joulua kanssani vaan uuden miehen kanssa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 16 kun äiti oli sitä mieltä että jousin muuttamaan kotoa

Vierailija
2/9 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain uusperhekuvioissa lapset ulkoistetaan, onneksi kuitenkin toinen vanhemmista on täyspäinen ja huolehtii lapsesta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kurjaa, mutta onneksi oli mummola eikä tarvinnut mummon eikä lapsenlapsen viettää joulua yksinään.

Vierailija
4/9 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapsi on aina tervetullut, vaikka uusi mies on kuinka ihana.

Mutta mies on ihana koska ymmärtää tämän.

Vierailija
5/9 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tapahtui tuossa iässä sama isän puolelta. Eniten satutti se, että isän puolison lapset olivat kuitenkin tervetulleita.

Vierailija
6/9 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti on katkaissut napanuoran, lapsi ei. Kun lapsi täyttää 20v, on ihan normaalia ja luonnollista, että äiti antaa lapsen lähteä maailmalle kunnolla eikä ruikuta, että tule jouluksi kotiin. Kamala ajatella, että omat lapset olisi täällä nurkissa nyhjäämässä siinä vaiheessa, kun pitäsi elää täysillä eikä pitää äitiä kädestä kiinni.

Vierailija
7/9 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei ole normaalia, mutta hyvä että voi viettää joulua edes isovanhemman kanssa.

Olin 22 ja pienen lapsen äiti itsekin kun äitini teki selväksi että viettää joulun vain isäpuoleni ja heidän yhteisen lapsensa kanssa. Heidän joulunviettoonsa ei ollut asiaa minun pienellä perheelläni eikä myöskään isäpuoleni lapsilla edellisestä avioliitosta.

Nyt äitini on vanha, isäpuoli mennyt menojaan ja heidän yhteinen lapsensa aikuinen mies jolla on oma elämä johon äitini ei kuulu.. Nyt kelpaa minun perheeni äidilleni, jouluna ja muutenkin, kun ei muita ole. Joskus tekisi mieli kysyä että muistatkos...?

Vierailija
8/9 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt juuri 42v. vietin joulun yksin, kun äitillä on uusi poikaystävä. Halusivat olla kaksin ja kävivät eilen miehen äitillä joululounaalla. Oma äiti ei edes soittanut toivottaakseen hyvää joulua. Itse yritin, mutta hänellä oli puhelin kiinni. Omat lapseni ovat isällään, mutta päätin, että he ovat aina tervetulleita, vaikka oma tilanne olisi mikä. Sama koskee myös mahdollisia puolison lapsia.

Vierailija
9/9 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen helpottunut siitä, että on mummola minne mennä. Kiitokset mummolle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme