Nuorille miehille pitäisi opettaa MGTOW filosofiaa
Itse miehenä olen paljon onnellisempi kun aloin elämään MGTOW elämäntyyliä. Ennen tunsin huonoa omatuntoa ja itsetuntoni kärsi vastentahtoisesta sinkkuudesta. Yhteiskunnassa mies mielletään luuseriksi jos ei ole naisten silmissä suosittu. Kun valitsin MGTOW:n muutin ajattelutapaani niin, että minä määrittelen itse itseni millainen olen enkä välitä muiden ihmisten ja yhteiskunnan oletuksista.
Enää en tunne tarvetta laittaa naisia jalustalle ja että olisi pakko olla elämässä nainen ollakseen onnellinen. Onnellisuus lähtee itsestä!
Kommentit (50)
Juu, minäkin elän ihan omaa elämääni. Pitäisikö alkaa jotenkin vauhkoamaan asiasta?
Myytti siitä, että naiset tekevät aina kaiken, alkaa murentua. Ei tässä paljoa vaimolta apuja ole herunut vuosien aikana. Oli virhe edes koskaan pariutua, mutta koska kukaan ei varoittanut nuorta miestä aikanaan, niin vahinko pääsi tapahtumaan. Kaduttaa menetetyt vuodet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin viimein tietää, ketkä mieltää luuseriksi? Minä en ajattele yhtään mitään toisten sinkkuudesta tai parisuhteesta.
99% naisista pitää sinkkumiestä paskana ihmissaastana
Ei, vaan hyvin suuri osa toisista miehistä pitää sinkkumiehiä luusereina, jotka eivät naista saa. Oma sukupuolenne on pahin vihollisenne, miehet.
Älkää nyt akat viitsikö. :D Nainen on vihollinen naiselle, mies harvemmin miehelle.
Niin, siellä nakkikioskillakin lauantai-iltaisin testosteronihuuruissanne yleensä veljellisesti vain halailette toisianne... :D
No tappelu on eri asia kuin selkäänpuukotus. Sitä te aikuiset naiset teette ihan selvinkin päin. Itse kuitenkin pitäisin molempia yksilökohtaisena käytöksenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idea: Asiaa käsittelevä kirja voitaisiin jakaa kaikille 9-luokkalaisille.
Niin. Ja meidän palstan naisten pitäisi se tehdä, eikö niin? Siksihän tänne piti tulla ulisemaan.
Tässä puhui mies miehelle. Eikö keittiössä riitä hommaa?
Oih, mikä yritys laittaa nainen "paikalleen". Kyllä meille kaikille naisille tuli nyt tosi paha mieli.
Ps. Katkaravun kokoisella nakilla ei käsketä ketään mihinkään, ainakaan keittiöön. Tui tui 🍤
Jos ymmärsin oikein, millä sinua uhkaillaan kotona, kehottaisin ottamaan yhteyttä joko turvataloon tai terveyskeskukseen, riippuen siitä, pidätkö tilannetta huonona vai normaalina.
Miksi näitä aloituksia tehdään naisvaltaisille palstoille jos ette yhtään välitä naisten mielipiteistä? Älkää jaksako leikkiä piittaamattomia kun ette sitä ole.
Vierailija kirjoitti:
Juu, minäkin elän ihan omaa elämääni. Pitäisikö alkaa jotenkin vauhkoamaan asiasta?
Ihan omaa elämää, jonka miehet on rakentanut ja kustantanut.
Vierailija kirjoitti:
Miksi näitä aloituksia tehdään naisvaltaisille palstoille jos ette yhtään välitä naisten mielipiteistä? Älkää jaksako leikkiä piittaamattomia kun ette sitä ole.
Näin on. Mgtow.com - sinne veljet, se on paikka jonne naisilta on yksiselitteisesti pääsy kielletty.
Naisilla hiipii paniikki puseroon, kun potentiaalisia elättäjiä on yhä vähemmän ja vähemmän.
Missään ei tuota ole toitotettu oletko psykoosissa?
Ainoa kuka on ikinä auttanut missään on vanhempani ja niistä äitini vähemmän.
Yksikään nainen ei ole ikinä tehnyt eteeni yhtään mitään.