Nuorille miehille pitäisi opettaa MGTOW filosofiaa
Itse miehenä olen paljon onnellisempi kun aloin elämään MGTOW elämäntyyliä. Ennen tunsin huonoa omatuntoa ja itsetuntoni kärsi vastentahtoisesta sinkkuudesta. Yhteiskunnassa mies mielletään luuseriksi jos ei ole naisten silmissä suosittu. Kun valitsin MGTOW:n muutin ajattelutapaani niin, että minä määrittelen itse itseni millainen olen enkä välitä muiden ihmisten ja yhteiskunnan oletuksista.
Enää en tunne tarvetta laittaa naisia jalustalle ja että olisi pakko olla elämässä nainen ollakseen onnellinen. Onnellisuus lähtee itsestä!
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Naiset taas kiukuttelevat, kun mies on löytänyt onnen. V*tuttaako? :D
Ei vituta. Pitäisikö?
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin jännä, että miehille tätä pitäisi ihan opettaa erikseen, kun moni nainen tajuaa sen ihan omalla arjen kokemuksella, että on mieluummin yksin kuin täytyisi mieheen jota ei oikeasti halua. Eivätkä naiset tarvi tähän mitään ryhmäyttävää ideologiaa, vaan ihan vain toteavat olevansa onnellisempia yksin kuin huonossa suhteessa.
Koska miehet tekevät aloitteet ja naiset vain hymyilevät pimeässä kaukana miehestä riittää että opetetaan vain miehille,naisille ei tämän jälkeen tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja kannatan MGTOW:ta. Vain miehet ovat tarpeeksi järkeviä oikeasti perääntyäkseen joltain niin typerältä. Miehillä on niin paljon korkeampi itsekunnioitus ja ihailen sitä suuresti. Te perustatte organisaatioita ja verkostoidutte sekä jaatte aatettanne. Naiset suostuvat nöyryyttämään itseään avioliittoperinteillä, naiset ovat tahdottomia lampaita jotka menevät sinne minne perinteet ja miehet käskevät. Kuinka moni mies luopuisi oman sukunsa nimestä, pukeutuisi alistavaan valkoiseen tai antaisi symboleilla ymmärtää olevansa vain kauppatavaraa?
Kyllä naisillla on paljon opittavaa teiltä. Minä yritän oppia parhaani mukaan.
Ihaile vaan, mutta se ei kiinnosta meitä.
Minua ei kiinnosta kiinnostaako teitä. Olen löytänyt omat arvoni.
Hienoa, jos tuotakin kautta saadaan lisättyä tietoisuutta siitä, että ihminen on itse vastuussa valinnoistaan, asenteistaan ja tunteistaan! Sitä vain ihmettelen, miksi nykyisin kaikkiin yksilön valintoihin pitää kehittää -ismi ja tehdä siitä ryhmäasia. Tän mgtowjutun lisäksi vaikka velat tai konmarisiivous. Eli kaikelle pitää antaa nimi johon sitten liitetään kaikenlaisia kuvauksia. Ja pian jo väännetään siit minkälainen on oikea x.
T. Yli-ikäinen nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin jännä, että miehille tätä pitäisi ihan opettaa erikseen, kun moni nainen tajuaa sen ihan omalla arjen kokemuksella, että on mieluummin yksin kuin täytyisi mieheen jota ei oikeasti halua. Eivätkä naiset tarvi tähän mitään ryhmäyttävää ideologiaa, vaan ihan vain toteavat olevansa onnellisempia yksin kuin huonossa suhteessa.
Länsimaita demonisoiva feminismi toitottaa naisille lapsesta asti "olet itsenäinen, vahva ja miehet ovat sikoja et tarvitse miestä" jne. Että ihan tuosta se tulee
t. mgtow mies
Sen sijaan kaikkialla maailmassa miehille toitotetaan kuinka se nainen alistuu, passaa, hoitaa ja tekee. Ja kun ei sitten tee niin, niin miehellä on oikeus olla katkera naiselle ja haukkua hänet.
Ihan tuosta se tulee.
vahva nainen kirjoitti:
Onhan hinteillä, transuilla, n**kereillä, femakoilla ja muillakin omia klubeja. Miksi säälittävät luuserimiehet eivät saisi ryhmittyä?
Onko joku estänyt heitä? Saavat ihan vapaasti ryhmittyä ja opettaa muita miehiä. Ihan vapaasti voivat perustaa järjestöjä. Jos totta puhutaan, niin paljon vapaammin kun monet naiset maailmalla.
Juuri olen tässä pohtinut samaa. Kauhea painostus ympärillä, että "kyllähän parikymppisen nuoren täytyy seurustella ja olla sulava vastakkaisen sukupuolen kanssa. Nyt yöelämään siitä, ettiin itelles oma kulta!" Entäpä jos haluan itse määritellä oman tahtini ja tekemiseni. Myös tekemättä jättämiseni! Olen vihdoinkin onnellinen omissa nahoissani, eikä tarvitse muiden pakkomielteistä välittää.
Ainiin, olen nainen ;) Sori pojjaat<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Länsimaita demonisoiva feminismi toitottaa naisille lapsesta asti "olet itsenäinen, vahva ja miehet ovat sikoja et tarvitse miestä" jne. Että ihan tuosta se tulee
t. mgtow mies
Olen itse kasvanut tässä demonisoivassa feminismissä, ja ihan yhtä lailla sekä tytöille että pojille toitotettiin kasvun ajan, että "olet itsenäinen ja vahva oma tärkeä yksilösi" jne. Tuon miehet ovat sikoja kuulin ekan kerran netissä. Se nauratti. Naurattaa edelleen. Ainakin normaalin kasvatuksen saanut tyttölapsi ymmärtää, että se, että joku muu on katkera ja pettynyt, ei tarkoita, että minunkin pitäisi olla. Ihan samalla lailla tuli törmäiltyä netissä esim. eläinaktivistien mielipiteisiin, teksteihin ja videoihin, mutta lihansyöjä minusta silti tuli.
Olisiko todellinen ero kuitenkin siinä, että miehet keskenään kilpailevat naisten valloituksesta, arvottavat itseään ja muita miehiä sen mukaan onko niitä naisia saatu ja kuinka paljon, kun taas naisia ei väheksytä siksi, että on ilman miestä, vaan enemmänkin naisen arvo kyseenalaistetaan, jos kokemuksia miesten kanssa on ollut paljon. Tämä on molempia sukupuolia vahingoittava paradoksi, kun miesten arvo mitataan parisuhteen/naiskokemusten mukaan, ja naisia arvostetaan mitä "puhtaampana" (ilman miestä/suhteita) voi pitää itsensä.
MGTOW eli MMOT eli Miehet Menee Omia Teitään on uusin SE juttu, miehet, meille, voimaannuttava oman miehuuden haltuunotto. Muistakaa että luitte siitä suomeksi ensimmäisenä täältä tässä ketjussa!
Ensi kesään mennessä aiheesta puhuu kaikki, sanokaa minun sanoneen. Hesarin NYT-teiniliitteen femakkotyttösten tulikivenkatkuisia kolumneja odotellessa, nami nami..
Oli asia mikä hyvänsä, niin minusta on hienoa, että ihmiset eivät enää paineen alla edes yritä miellyttää muita.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin viimein tietää, ketkä mieltää luuseriksi? Minä en ajattele yhtään mitään toisten sinkkuudesta tai parisuhteesta.
99% naisista pitää sinkkumiestä paskana ihmissaastana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse miehenä olen paljon onnellisempi kun aloin elämään MGTOW elämäntyyliä. Ennen tunsin huonoa omatuntoa ja itsetuntoni kärsi vastentahtoisesta sinkkuudesta. Yhteiskunnassa mies mielletään luuseriksi jos ei ole naisten silmissä suosittu. Kun valitsin MGTOW:n muutin ajattelutapaani niin, että minä määrittelen itse itseni millainen olen enkä välitä muiden ihmisten ja yhteiskunnan oletuksista.
Enää en tunne tarvetta laittaa naisia jalustalle ja että olisi pakko olla elämässä nainen ollakseen onnellinen. Onnellisuus lähtee itsestä!
Niin mutta yhteiskunnan jatkuvuuden takia nuoret miehet tajuavat liian myöhään mihin naisten kanssa joutuu...
Olisi hyvä jos kaikille opetettaisiin jo pienenä pysymään erossa naisista. He säästyisivät niin paljolta paskalta
Vierailija kirjoitti:
Et edes näytä tajuavan mitä mgtow tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin viimein tietää, ketkä mieltää luuseriksi? Minä en ajattele yhtään mitään toisten sinkkuudesta tai parisuhteesta.
Höpsis :-)
Paskoissa ihmissuhteissa onnettomina ja tavalla tai toisella alistettuina kärvisteleviä läheisriippuvaisia miehiä (ja naisia) pidetään ihmissaastana. Oman tien kulkijat ovat aina vahvempia, turha välittää epävarmojen vikinöistä!
Naiset käsittävät ideologian siten, että he laittavat itsensä keskiöön. He ajattelevat, että kyse on naisista.
Tyypillistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan hyvin suuri osa toisista miehistä pitää sinkkumiehiä luusereina, jotka eivät naista saa. Oma sukupuolenne on pahin vihollisenne, miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan hyvin suuri osa toisista miehistä pitää sinkkumiehiä luusereina, jotka eivät naista saa. Oma sukupuolenne on pahin vihollisenne, miehet.
Älkää nyt akat viitsikö. :D Nainen on vihollinen naiselle, mies harvemmin miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idea: Asiaa käsittelevä kirja voitaisiin jakaa kaikille 9-luokkalaisille.
Niin. Ja meidän palstan naisten pitäisi se tehdä, eikö niin? Siksihän tänne piti tulla ulisemaan.
Tässä puhui mies miehelle. Eikö keittiössä riitä hommaa?
Menes katsomaan. Se keittiö on sinun vastuullasi. Kuten vessasi pesu. Ja sinä et kuulu tälle palastalle. Häivy.
Sinä sitä et päätä kuka tänne kuuluu rasisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt akat viitsikö. :D Nainen on vihollinen naiselle, mies harvemmin miehelle.
Niin, siellä nakkikioskillakin lauantai-iltaisin testosteronihuuruissanne yleensä veljellisesti vain halailette toisianne... :D
Ei ole hommaa ei. En tajua, miten naiset saavat kulutettua yksinkertaisiin töihin niin paljon aikaa.