Täh?! Tuntematon sukulainen lähetti arvokkaan lahjan!
Olen todella hämmentynyt! Äitini kävi meillä tänään ja antoi lahjan käteeni. Avasin sen innoissani ja sisältä löytyi mm. 10 kpl leffalippuja sekä erilaisia lahjakortteja. Lahjan arvo siis useampi satanen. Kiittelin siinä kovasti äitiäni jolloin hän totesi lahjan olevan tädiltä X. Täti X ei ole koskaan ollut missään tekemisissä minun tai perheeni kanssa. Lapsena tapasin hänet muutaman kerran, mielestäni hän oli pelottava. Hän on tunnettu mm. Lapsivihastaan.
Miten tähän lahjaan nyt pitäisi suhtautua? Täti X ei ole koskaan ennen lähettänyt minulle edes joulukorttia joten olen TODELLA hämmentynyt. Pitäisikö lahja palauttaa vai tätiä kiittää? En tiedä missä hän asuu, enkä puhelinnumeroa. Kuten sanottua hän on meille täysin tuntematon henkilö.
Lahjassa ei myöskään lukenut onko se minulle vai kenties lapsille? Vai koko perheelle? Täti X on arvioni mukaan n. 60v, pienituloinen nk. vanhapiika ja kohtuullisen erakoitunut henkilö. Kyllä hänen lompakossaan varmasti tällainen on tehnyt ison loven. Tunnen että olisi sopimatonta ottaa lahja vastaan mutta miten saan sen palautettuakaan? Onko täti sekoamassa?
Siis oikeasti mitä ihmettä :D Mielipiteitä?
Kuulostaa siltä, ettei tuo lahja ollut tarkoitettu teille, vaan jollekin toiselle. Palauttaisin.