Timo TA Mikkosen kohtalo surettaa
Vaikuttihan se aikoinaan sanalla sanottuna vähän mulkulta jätkältä, mutta silti ikävältä tuntuu hänen ja perheen puolesta. :/
Kommentit (251)
Ekan liiton lapsethan katkaisivat välinsä isäänsä tämän käytöksen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Ekan liiton lapsethan katkaisivat välinsä isäänsä tämän käytöksen vuoksi.
En ihmettele.
Paskamaisetkin ihmiset muuttuu kuollessaan Rakkaiksi. En ole yhtään kuolinilmoitusta nähnyt muulla kuin Rakkaamme ilmoituksella.
Vierailija kirjoitti:
Mikkosen eukko aamu-tv:ssä. Joo ei käy sääliksi 😘
Kestin katsoa tuota puoleenväliin ja sitten myötähäpeä kävi liian suureksi... Nina Mikkosen esiintyminen oli aivan kamalaa. Ensinnäkin hän paasasi kokoajan antamatta toiselle suunvuoroa, keskeytti koko ajan Tontin puheen ja käytännössä haukkui tätä moneen kertaan. En viitsinyt edes laskea moneenko argumentaatiovirheeseen hän ehti sen muutaman minuutin aikana syyllistyä, mitä kestin tuota katsoa. Natsikortti siellä viuhui jo ensimmäisen minuutin aikana ja aika paljon kuului myös ihan tyylipuhdasta olkiukkoilua ja argumentum ad hominemia.
Minä olen itse Ninan tavoin lasten kotihoidon puolestapuhuja, mutta tuollainen esiintyminen ja vastapuolen demonisointi ei sovi sivistyneeseen keskusteluun millään tavalla. Tuollaisella Mikkos-tyylillä saa aikaan enemmän haittaa kuin hyötyä. Käytännössä Nina käänsi hyvän asian itseään vastaan luokattoman epäkohteliaalla keskustelutyylillään.
Ainakin Nina Mikkonen arvosteli ja syyllisti kaikki töissäkäyvät äidit. Hän muisti nostaa oman kotiäitiytensä jalustalle, kuten muutenkin sen tyhjäkäynnillä kulkevan unelmaelämänsä.
Kuinkas sitten kävikään? Velaksi ostettu talo jäi pankin niskoille, eikä rahaa ole nimeksikään, velkaa sitäkin enemmän. Itse parturikampaajamestari ei ole työelämään kaivannut. Töihin hän ei mene, vaikka Timo saa jo kaikki avustukset ja avustajat käyttöönsä. Kyllä heille on kaikki yhteiskunnan tuet annettu ja lypsetty viimeistä senttiä myöten. Siitä Nina on ollut hyvinkin tarkkana. Kiitos veronmaksajien ja varsinkin niiden, Ninan kovasti halveksittujen, työssäkäyvien äitien.
Eikä töihin voi mennä Helsingissäkään, koska teinien äidin pitää olla kotona varmistamassa, että kaikki on hyvin. Talo myytiin, silti jäi velkaa, joten mieluummin eletään yhteiskunnan tukien varassa kuin tehdään töitä. Mikä mahtaa olla tekosyynä siinä vaiheessa, kun pojat on aikuisia, eikä levytähden ura vieläkään ole nousukiidossa?
No kyllä Mikkosen sanojen mukaan on ihan normivälit lapsiinsa,siis niihin vanhempiin.Ensin oli kai jotain ongelmia,mutta paranivat sitten.
Minä nyt en oikein ymmärrä tätä kauheaa huutoa eronneita vastaan.Onko tämä palsta oikeasti joku yhden kerran avioon menevien-liittymä.Suomi johtaa erotilastoissa,en sano,että se olisi hyvä.Huvittaa kuitenkin tämä teidän hirveä hurskastelu,itse olette eroamassa miehistänne jonkun pienen sanomisen takia.
Yksi loukkaantu siitä,että mies luulu Tiramisua kissaksi,niin minäkin pitkään luulin ja olen nainen.
Tämä on kyllä oikea tekopyhien palsta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En toivo tuon räävittömän "liiton" lapsillekkaan mitään hyvää. Ja onhan se jo nähtävissä, ei mene lapsilla hyvin. Kiitos Ninalle siitä.
Miten se muka lapsista näkyy?
Molemmat erityisluokalla, tarvitsevat erityistä tukea monessa asiassa. Tulevaisuudessa töitä löytynee jostain pajatyyppisistä tehtävistä nappien pussittajina tms.
Vanha isä altistaa lapsen kaikenlaisille kehitysvammoille ja -häiriöille. Ekat, nuorena saadut lapset ovat ihan normaaleja ja hyvin elämässä pärjänneitä.
Aika harva on noin kurjan kohtalon ansainnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En toivo tuon räävittömän "liiton" lapsillekkaan mitään hyvää. Ja onhan se jo nähtävissä, ei mene lapsilla hyvin. Kiitos Ninalle siitä.
Miten se muka lapsista näkyy?
No eikös näillä Ninan ja Timon "rakkaudenhedelmillä" ole paljonkin ongelmia...
Vierailija kirjoitti:
Eikä töihin voi mennä Helsingissäkään, koska teinien äidin pitää olla kotona varmistamassa, että kaikki on hyvin. Talo myytiin, silti jäi velkaa, joten mieluummin eletään yhteiskunnan tukien varassa kuin tehdään töitä. Mikä mahtaa olla tekosyynä siinä vaiheessa, kun pojat on aikuisia, eikä levytähden ura vieläkään ole nousukiidossa?
Muistaakseni Mikkoska oli täynnä syvää halveksuntaa työttömiä kohtaan vielä silloin kun perheellä meni hyvin. Jos tehdään ajatuskoe, että halvauksen olisi saanut Nina Mikkonen eikä TTA niin voi olla ihan varma, että TTA olisi vain vaihtanut naista ja maisemaa ja Nina olisi saanut pärjäillä miten parhaaksi näkee.
Mikkosten lapset olisivat hyötyneet suuresti päivähoidosta, jolloin heidän erityisen tue tarpeensa olisi voitu ottaa jo ajoissa huomioon.
Nina ja Timo pitivät yhdessä vaiheessa kovasti meteliä kristityistä arvoistaan. Unohtivat mainita että pettivät Mikkosen ensimmäistä vaimoa ja lapset pistivät silloin välit poikki isäänsä. Arvot olivat omasta mielestään kuitenkin kohdallaan.
Jättäkää nyt hyvät ihmiset edes lapset rauhaan haukkumiseltanne.
Timo T A Mikkonen oli supliikki mies. Ikävä kohtalo.
Eihän täällä lapsia ole haukuttu. Päinvastoin molemman vaimon lapsille on osoitettu ennemminkin myötätuntoa.
Tämä perhe oli aina niin ärsyttävä "malliperhe" lehtien sivuilla, ylimielisiä ja rehenteleviä amerikkalaiseen tyyliin, vanhanaikaisia arvoineen jne. En toivo kenellekään pahaa tulevaisuuteen, mutta onneksi ei ole tarvinut enää lehdistä katsella heidän touhua.
Niina on omaishoitaja ja siinä menee kyllä koko aika. Itsekkin omaishoitaja mutta mulla paljon helpompaa.
Täysi kusipää, mutta en minä ainakaan edes sellaiselle osaa toivoa tuollaista kohtaloa tai ilakoida sillä. Nina on kamala kotka myöskin, mutten voi olla nostamatta hattua tuolle sitoutumiselle, mitä hän osoittaa. Eipä ainakaan ole tyypillinen reilusti nuorempi vaimo, joka on vain rahan ja mukavan elämän perässä. Moni muu olisi heivannut tuossa tilanteessa olevan ukkonsa johonkin laitokseen jo aikapäiviä sitten.
Mitä teki ekan liiton lapsille? Olen ollut ymmärtävinäni etteivät ekan liiton lapset olisi isänsä kanssa tekemisissä.