Ahdistaa, olen sitten mennyt ihastumaan ystävääni
En ymmärrä miten tässä näin kävi. Olemme hyviä ystäviä ja liikumme samassa kaveriporukassa, ja viimeaikoina olen huomannut, että olen ollut hänestä ehkä hiukan kiinnostunut. Ajattelin sen olevan ohimenevää ja pientä, mutta tajusinpa vain, että tunne on vahvistunut vahvistumistaan - ja nyt olen ihastunut!
Tämä ahdistaa minua suunnattomasti, koska hän on minulle tärkeä enkä missään nimessä halua menettää häntä, mutta en voi myöskään tunnustaa tätä hänelle. En halua menettää ystävääni tämän takia. En kuitenkaan ole varma, voinko käyttäytyä hänen seurassaan normaalisti tai paistaako tunteeni häntä kohtaan liian selvästi.
Pakko oli saada purettua nämä tunteet edes tänne.
Kommentit (5)
Ei se ole sun ystävä ja kaiken lisäksi varattu joten jätä rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka niin ei ole ystäväni? Ja hän ei ole varattu. Itse asiassa olisi helpompaa, jos hän olisi varattu, koska tällöin minun olisi helpompi syrjäyttää tunteeni.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hah! Joku vainoharhainen AV-mamma puolustaa miestään!! Idiootti olet sinä itse! Lakkaa jo täällä AV:lla viestittelemästä näitä juttujasi, olet nolo!
Eihän tiedä, vaikka ystäväsikin olisi ihastunut sinuun.
Yleensä ulkopuoliset huomaavat nämä ihastumiset helpommin kuin ihastuksen kohde.
Hei minullekin on käynyt juuri noin! Ihastuin pitkäaikaiseen ystävääni ja otin asian puheeksi hänen kanssaan. Oli kuulemma huomannut tunteeni ja onnekseni otti asian vastaan kypsästi. Olemme edelleen ystäviä! Suosittelen, että juttelet hänelle!