Oletko harrastanut jouluseksiä?
Kommentit (45)
Olen. Aattoaamuna, aattoiltana, joulupäivän aamuna. Tosin määrä ei mitenkään poikkea meidän normaalista seksin harrastamistiheydestä.
Tein miehelle joulupäivänä hand-jobin. Lasketaanko sitä? Olen niin taitava, että happy end tuli alle kahdessa minuutissa.
Aatonaattona viimeks. Sen jälkeen pelailtu Twisteriä iltaisin miehen kanssa, niin ei oo sit enää jaksanu...
Kaikkiko muut ovat saaneet seksiä nyt jouluna paitsi minä? Ap
Vierailija kirjoitti:
Tein miehelle joulupäivänä hand-jobin. Lasketaanko sitä? Olen niin taitava, että happy end tuli alle kahdessa minuutissa.
Hyi.
Oli meillä, mutta ei aattona. Eilen illalla (ja aatonaattoiltana).
Vierailija kirjoitti:
Olen. Aattoaamuna, aattoiltana, joulupäivän aamuna. Tosin määrä ei mitenkään poikkea meidän normaalista seksin harrastamistiheydestä.
Yäk.
Itseni kanssa joo. Miestä ei oo :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi.
Öö mitä hyitä tossa nyt on?
Aatonaattona 2krt, aattona kerran aamusaunassa, eilen kun palattiin kotiin sukuloimasta. Tänään mies töissä, mutta enköhän saa taas illalla ;)
Just lopetettiin. Aumupalan aika nyt.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkiko muut ovat saaneet seksiä nyt jouluna paitsi minä? Ap
En mäkään ole. Tosin johtuu ihan siitä että ollaan tuijotettu jänniä sarjoja liian pitkälle yöhön eikä oo enää sitten muuta jaksettu... Vanhuus tulee. :D
En, koska menkat osui joululle. Nyt ois loppu, mutta miehellä on jo huomenna työpäivä ja meillä onnistuu yleensä vain aamuseksi, kun lapset kattoo lastenohjelmia.
Aatonaattona ja eilen joulupäivänä. Ihana kun saa olla vapaalla ja halut hyrrää ;)
Olen. Aattoaamuna ja eilen illalla.