Oletko harrastanut jouluseksiä?
Kommentit (45)
Ei, mies ei anna!!! :( selaa puhelimen, käy paskalla ja menee syömään. Vaikka tietää, että muna kelpais mulle joka aamu. Nyt en ole tehnyt aloitetta, kun aattelin oikein katsoa, kuinka kauan menee mieheltä aloitteen tekemiseen.
Ja ulkonäköni kohdallaan, nyt olen raskaana.
Enkä nalkuta, vaan nielen kaikki, koska muuten ei seksiä heru.
Aatonaattona kyllä juu. Kun olin pannut vaimoani kuin hullu 45 minuuttia, hän meni kontalleen ja levitti ison pyöreän perseensä silmieni eteen ja työnnyin sisään häneen peppuunsa. 10 minuuttia naituani häntä perseeseen kuin hullu laukesin hänen sisälleen. Totesimme yksimielisesti sen jälkeen, että pidämme parin päivän tauon - emme lähteneet erittelemään syitä sen tarkemmin.
En, ei ole miestä. Tai on sellainen viritelmä, mutta viettää joulunsa toisella puolen maapalloa. Kurjaa.
perusjamppa 40v kirjoitti:
Aatonaattona kyllä juu. Kun olin pannut vaimoani kuin hullu 45 minuuttia, hän meni kontalleen ja levitti ison pyöreän perseensä silmieni eteen ja työnnyin sisään häneen peppuunsa. 10 minuuttia naituani häntä perseeseen kuin hullu laukesin hänen sisälleen. Totesimme yksimielisesti sen jälkeen, että pidämme parin päivän tauon - emme lähteneet erittelemään syitä sen tarkemmin.
Ja sitten heräsit ja päätit tsekata, mitä ylilaudalla tapahtuu.
Mun puoliso asuu tuhansien kilometrien päässä eli harrastettiin vain videopuhelinseksiä. Kun taas olemme saman peiton alla meillä on aina 3 kertaa päivässä seksiä ja siitä ei tingitä :)
Vierailija kirjoitti:
Itseni kanssa joo. Miestä ei oo :(
voin autaa jos haluat minäkin olen myös sinkku.....
Nainen puutteessa kirjoitti:
Ei, mies ei anna!!! :( selaa puhelimen, käy paskalla ja menee syömään. Vaikka tietää, että muna kelpais mulle joka aamu. Nyt en ole tehnyt aloitetta, kun aattelin oikein katsoa, kuinka kauan menee mieheltä aloitteen tekemiseen.
Enkä nalkuta, vaan nielen kaikki, koska muuten ei seksiä heru.
miten voi olla näin ... ei seksia .. miksii .. jos mies ei halua .. tervetuloa :P
Poikaaaa kirjoitti:
Nainen puutteessa kirjoitti:
Enkä nalkuta, vaan nielen kaikki, koska muuten ei seksiä heru.miten voi olla näin ... ei seksia .. miksii .. jos mies ei halua .. tervetuloa :P
jos haluat oikeasti voin autaa sinulle vain sano ja menemme treffeilla :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein miehelle joulupäivänä hand-jobin. Lasketaanko sitä? Olen niin taitava, että happy end tuli alle kahdessa minuutissa.
Hyi.
Öö mitä hyitä tossa nyt on?
Koskee käsin miehen elimeen ja osallistuu miesten naisten alennustalkoisiin (seksin antaminen saamatta itse) ja vielä kehuu sillä.
En varmasti saa tänäkään jouluna. Olemme reissussa ulkomailla kahden alle 6-vuotiaan kanssa ja vaikka hotelleissa on isot erilliset vuoteet niin ihan turha luulo. Nukumme eri sängyissä ja aina vaimo valittaa, että olen sanonut tai tehnyt jotain väärin. No sama on ollut jo kotimaassa, joten ei paljon yllätä. Loppuu mielenkiinto tehdä aloitteita ja kohta loppuu varmaan mielenkiinto koko naiseen.
Lähdin aattoaamuna muka jouluostoksille ja meninkin vierihoitoon salasonnin punkkaan. Ihanaa lahjaa joka suunnasta.
Tänäänhän on perinteinen tapaninajelu suoritettu samassa sängyssä. Nam.
Kotirintamalla onkin ollut täysin kuollutta
annoin miehelleni aattoaamuna käsihoidon, ja minä sain suuseksillä kaksi orkkua. Jouluun ei sen kummempaa seksiä liittynyt. Mies on hulluna suuseksiin, tykkää levittää pakarat ja nuolla minua takaa ... ja minä sormeilen klittaa niin että orgasmi on takuuvarma - ihana tuplahoito
Joo sain, nuolin naista edestä ja 69:ssä, jonka jälkeen nussin edestä ja takaa. Panon päälle nuolin vielä posliinin puhtaaksi.
t. pervo-kake
Otin suihin kyllä oikein urakalla ja nielin kaiken. Tänä aamuna harrastin seksiäkin mutta sitä ei varmaan enää jouluksi lasketa. Jouluna oli moonikset.
En ole. Vaimo on ollut huonolla tuulella, ärsyyntynyt minuun eikä ole antanut edes koskea jouluna joten ei niin ei.
Vierailija kirjoitti:
annoin miehelleni aattoaamuna käsihoidon, ja minä sain suuseksillä kaksi orkkua. Jouluun ei sen kummempaa seksiä liittynyt. Mies on hulluna suuseksiin, tykkää levittää pakarat ja nuolla minua takaa ... ja minä sormeilen klittaa niin että orgasmi on takuuvarma - ihana tuplahoito
Outo asetelma, miksei se nuole sitä sun klittaa? Sitähän sen kuuluis nuolla ja lutsuttaa!
5 päivänä peräkkäin, 5 lasta ja 17v naimisiissa.
Suuseksiä ja seksiä. Aattona molempia :) Mutta meille kyllä ihan perusmeno, ettei tuo joulu mitään extraa sinällään tuonut. Ehkä romanttisempia oltiin...
En. En edes muista enää mitä seksi on.
https://randomi.fi/chatroom/AV-chat.html