Tekisi niin mieli maistaa vierasta!
Joo, olen nyt ihan kauhea lortto, olen ollut yhden miehen nainen viisitoista vuotta, ja menin hyvin kokemattomana ja viattomana yhteen mieheni kanssa. Nyt päälle kolmikymppisenä, vahvasti seksuaalisena naisena haaveilen seksistä jonkun muun kuin mieheni kanssa. Miten tästä tunteesta ja halusta pääsee eroon?? Rakastan miestäni, mutta intohimo puuttuu, ja mies haluaa aina samaa, tylsää perusjyystöä. Ei leikkimieltä ei tuhmuuksia, kaipaan sellaista panemisen meininkiä eikä niitä puolihuolimattomia pusuja ja lähetyssaarnaajaa päälle kun tätä on saatu maistella jo 15 vuotta.
Tiedän, olen kamala nainen. Kamppailetteko muut naiset tällaisen tunteen kanssa? Keski-iän kriisiä?? Tässäkö se elämä on? Janottaa vaikka ei saisi..
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Ei tee muita mieli, meillä on laaja ja monipuolinen repertuaari käytössä sängyssä. Kaikki käy. Yhdessä ollaan oltu yli 20 vuotta ja paremmaksi menee koko ajan.
No hei kivat sulle!
Mitäpä jos ihan eroaisit? Sen jälkeen saisit maistella uusia munia ja mieskin saisi ehkä uskollisen vaimon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tee muita mieli, meillä on laaja ja monipuolinen repertuaari käytössä sängyssä. Kaikki käy. Yhdessä ollaan oltu yli 20 vuotta ja paremmaksi menee koko ajan.
No hei kivat sulle!
Kiitti! Olen kyllä tosi tyyytyväinen omaan kokeilunhaluiseen mieheeni.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos ihan eroaisit? Sen jälkeen saisit maistella uusia munia ja mieskin saisi ehkä uskollisen vaimon?
Häh? Minähän olen ollut koko ikäni uskollinen miehelleni! Kysyinkin neuvoa miten tästä halusta pääsee eroon, en neuvoja pettämiseen. Luetun ymmärtämisongelmaa sulla?
Ei pitäisi ottaa ekaa joka tulee vastaan. Muuten jää ikuinen uteliaisuus että mistä jää paitsi.
Mutta yhdenillan jutut tuskin mieltä ylentää. Seksi on parasta pitkäaikaisen kumppanin kans. Ei ventovieraan.
Ala sinä keksiä uutta ja rohkaista miestäkin. Hän saattaa haaveilla vaikka mistä muttei uskalla ehdottaa ettet vain loukkaannu.
Pro tip: se että tekee mieli ei vielä tee uskottomaksi. Paitsi tietty teille hysterikkomammoille jotka haluatte kontrolloida mielellään myös kumppanin ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Menkää tunnepuolella lähemmäksi toisianne, siitä se sitten intohimokin voi alkaa löytymään ja kipinääkin. Ehdota jotain, vaikka vähän. Älä vaan hyppää vieraisiin, voi tulla pahaa jälkeä!
Kysyit siis neuvoja miten pysyä uskollisena. Tässä on ollut parissakin ketjussa "Äityliinin" hyviä ruokareseptejä. Kokeilepa niitä. Hyvä ruoka rauhoittaa ja parantaa mielialaa.
En nyt jaksa kaivaa reseptejä esiin ja liimata niitä tähän, mutta kun etsit hakutoiminnolla Äityliiniä, niin varmaan löytyy. Kokeilimme reseptejä eikä koskaan ole joulupöydässä kuulunut niin paljon kiittelyä.
Tsemppiä
Mies joka kamppailee sisäisesti AP:n kuvaileman halun kanssa ja silti pysyy uskollisena vaimolleen on vaan sankari ja tosi mies mutta naiselle ei tällaisia tuntemuksia sallita. Pitkässä liitossa ei saa tuntea vetoa edes salaa muihin. Onpa täällä AV:lla puhtoisia puolisoita, miehet /naiset ei koskaan siis kuolaa vieraan perään???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh? Minähän olen ollut koko ikäni uskollinen miehelleni! Kysyinkin neuvoa miten tästä halusta pääsee eroon, en neuvoja pettämiseen. Luetun ymmärtämisongelmaa sulla?
Ei ole luetun ymmärtämisongelmia. Otsikko kuului: Tekisi niin mieli maistaa vierasta! Oletko käynyt apukoulun?
Kokeilkaa oman miehesi kanssa jotain uutta. Luulisi häntäkin jo kyllästyttävän sama asento 15 vuoden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole luetun ymmärtämisongelmia. Otsikko kuului: Tekisi niin mieli maistaa vierasta! Oletko käynyt apukoulun?
En jaksa alkaa vääntää rautalangasta. Mieliteot (otsikko) on eri asia kuin teot. Ja ei, olen ihan akateemisesti koulutettu, kiitos kysymästä:D