Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nauraako joku oikeasti noille "hauskoille" kotivideoille joissa porukka satuttaa itsensä?

Vierailija
25.12.2016 |

Siis kaatuvat pahasti tai joku potkaisee munille yms. Minulle tulee ainakin sellainen "Ai saakeli, tuo muuten sattui" fiilis.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut puolison sukulaiset kyllä

Vierailija
2/18 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ihmisiä jotka nauravat toisen vahingolle. Ihan sama vaikka sattuu tai oli eläin aikuinen ihminen tai pieni lapsi. Paskaiset naurut. Vastenmielisimpiä ihmisiä keitä tunnen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep se on aina hauska  nähdä, kun joku yrittää liikoja ja luulee olevansa todella notkea ja vahva, ja mosahtaa sitten skeittilautansa kanssa munilleen tangon päälle. Tai känniset kuraläppätypsyt liukastelevat hirveässä humalassa naamalleen.

Typeryydestä kärsii koko ruumis.

Vierailija
4/18 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on valittu niin, ettei kukaan vahingoitu niissä.

Joiltain kanavilta tulee rajumpaa menoa, jota en halua katsoa.

Vierailija
5/18 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin itsestäni sadistisen puolen, kun huomasin hiljattain tykkääväni niistä videoista. Sitten kyllä sellaisille, joissa lyödään pää ja on oikeasti riski saada vamma, en naura.

Vierailija
6/18 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mun äiti. Kumpikaan meistä ei katso hauskoja kotivideoita yksin tai pidä niitä hauskoina, mutta yhdessä katsoessa ne ovat jostain syystä maailman hauskimpia. Tosin ne, joissa ihmisiä oikeasti sattuu, eivät ole hauskoja.

Vierailija
7/18 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nauran, vieläpä makeasti.

Vierailija
8/18 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko myöntää, että sellaisille videoille, joissa joku on oikeasti olevinaan tosi kovaa poikaa ja sitten mokaa, tulee naurahdettua.

Vierailija
9/18 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan naurata. En ole koskaan tajunnut, mitä hauskaa niissä on. Tietysti sellaisille nauran, joissa on jotain muuta koomista (esim joku sulhanen kaatuu alttarilla papin päälle tai joku pallo lentää jonkun uskomattoman epätodennäköisen liikeradan), mutta pelkästään sille en naura, että joku saa kipeää.

Vierailija
10/18 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Katson kyllä hurjapäitä, jotka ottavat riskejä ja lataavat onnistuneet videot nettiin, mutta toisten onnettomuuksilla ja vahingoilla revittely tuntuu pahalta.

Vierailija
11/18 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa tosiaan nauraa. En tiedä mite suuri osa. Toivon , että harvat. Itse katson noita videoita ja livelak suttuja ajoittain, mutta en todeellakaan naura vaan koen sympatiaaa uhria kohtaan. Evoluution silmissä ilo toisen vahingoittumisesta saattaa johtua oman aseman paraantumisesta kun kilpailu vähenee. Tämä pätee kuitenkin paremmin maihin, joissa on enemmän resursseja ja niistä taistellaan ihmisten kesken.

Pohjoisessa taas on enemmänkin taisteltu luontoa vastaan, jolloin esim naapurin loukkaantuminen ei tarkoita etua vaan vahinkoa myös itselle. Täällä on nimittäin tapaturmien tai huonojen satojen sattuessa autettu naapureita ja myös saatu apua. Lähimmäiset ovat vähän kuin vakuutus täällä pohjoisessa. Toki täällä edelleen on noita toisin ajettelijoita, mutta kyllä se ihmisten toisiaan tunteman sympatin tunne laskee mitä etelämpänä planeettaa on syntynyt.

Kaikista ihmispopulaatioista löytyy erilisia ihmisiä mutta noin tilastojen varassa voidaan kuitenkin ihan järkiperustein luokitella ihmisryhmiä. Yksilötasolla koen sen kuitenkin olevan väärin, koska ei voi sanoa jonkun olevan tuhma pelkästään esimerkiksi ihonvärin perusteella vaikka todennäköisyys väitteen totuudelle olisikin suurempi kuin valkoihoisen kohdalla. En siis todellakaan tykkää näistä naurajista kun itse kuulun toiseen ryhmään. Maahanmuuttoon suhtaiudun vähän niin, että meillä on näitä sikoja ihan liikaa jo omasta takaa. Onneksi kuitenkin siatkin osaavat opetella päällisin puolin käyttäytymään. Loppuenlopuksi valtakulttuuri on kuitenkin enemmän teeskentelyä ja normikäyttäytymistä rehellisen itsensä ilmaisun sijaan, mikä on sinäsä hyvä asia.

Vierailija
12/18 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen veljet ovat pahimpia tietämiäni tällaisia, aina jos joku lyö kiveksensä johonkin niin nauraa röhkivät sohvalla katketakseen 30-40-vuotiaat kyseessä. Luulisi että tulisi sellainen "Ai perkele" myötätunto, mutta ei.

Vierailija
13/18 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet niistä on niiden videoissa esiintyvien tai heidän perheenjäsentensä itsensä lähettämiä.

Vierailija
14/18 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauru ei sulje pois myötätuntoa.

On vähän eri asia röhöttää itse tilanteessa kuin valikoiduille ja ennakkosensuroiduille tv-pätkille.

Vierailija
15/18 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran. Mutta en paskamaisesti tai vahingoniloisesti vaan yllättävälle hassulle tilanteelle ja myötätunnosta. Älkää ottako elämää niin vakavasti.

Vierailija
16/18 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä suomalaisuutta ajatella että nauru tarkoittaa vain vittumaisuutta ja vahingoniloa.

Vierailija
17/18 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naurata. En pysty edes katsomaan, pelkästään hölmöä ja myötähäpeää.

Vierailija
18/18 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauru ei sulje pois myötätuntoa.

On vähän eri asia röhöttää itse tilanteessa kuin valikoiduille ja ennakkosensuroiduille tv-pätkille.

Näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi