Teinipoikani 14v itkee juuri kun katsoo E.T - elokuvaa
Kommentit (20)
Minun samanikäinen tyttöni myös "en mä mitään poraan, silmään meni jotain" :D
Säälittävä nysverö, ei tule saamaan naispuolista kumppania. Käyttääkö vielä koulussa verkkareita ja autokuvioisia puseroita?
Homo mikä homo. Ei sille mitään voi :/
ehkä kertoo jotain omasta elämästään
Vierailija kirjoitti:
Säälittävä nysverö, ei tule saamaan naispuolista kumppania. Käyttääkö vielä koulussa verkkareita ja autokuvioisia puseroita?
mee pois
Sitä itkettää niin antiikkisen "skifileffan" tökeröt erikoistehosteet.
Mun iso, kamppailulajeja harrastava karski teinini on samanlainen. Se on tarkasti varjeltu salaisuus, jonka tietävät vain äiti ja isä.
Toisaalta isänsä itkee, jos saattaa minut työmatkalle lentokentälle.
Että minä rakastan noita turjakkeita.
Voi toista :) Ihana ja herkkä poika sinulla, virtuaalihalit hänelle :)
Ei mikään ihme kun nykynaisia mokkakikkeli kiinnostaa, kun kotimaisten miesten taso on tämä.
Katoin ton leffan just toissapäivänä ja nyt uudestaan. En voi kun itkeä. Ekana siinä kohassa kun E.T herää siinä kylmäarkussa ja sit kun Elliot hyvästelee sen. Lapsuuden paras leffa :(
Vierailija kirjoitti:
Mun iso, kamppailulajeja harrastava karski teinini on samanlainen. Se on tarkasti varjeltu salaisuus, jonka tietävät vain äiti ja isä.
Toisaalta isänsä itkee, jos saattaa minut työmatkalle lentokentälle.
Että minä rakastan noita turjakkeita.
Ja minä rakastan sinun kaltaisiasi joissa on hellyyttä. Oot ihana.
Odotin että aloitus olisi jotakin "Miehet eivät itke, käskin pojan huoneeseensa häpeämään" mutta tämähän olikin hellyttävä juttu :)
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään ihme kun nykynaisia mokkakikkeli kiinnostaa, kun kotimaisten miesten taso on tämä.
Ap puhuu neljätoistavuotiaasta.
Minulle meni roskia silmiin Itse Ilkimys elokuvista mutta edes kissani ei tiedä sitä.
m45
Vierailija kirjoitti:
Minulle meni roskia silmiin Itse Ilkimys elokuvista mutta edes kissani ei tiedä sitä.
m45
Voiiii :) <3 ihana olet ja täällä on nuoria naisia viisi kpl ja kaikki ovat samaa mieltä.
Aww :'3 Söpöä! Kyllä mä mieluummin seurustelisin herkän pojan kanssa kuin jonkun "jännämiehen"
Tyttö 14v
Olisin enempi huolissani teinistä, joka pystyy katselemaan E.T.:n läpi kuivin silmin.
Mikä päiväkirja tästä palstasta on tullut?